;
تفریح و سرگرمی

دوست داری تو کدوم فنجون چایی بخوری، انتخابت نشون میده که آدم پوست کلفتی یا خجالتی!؟

تست شخصیت متکی به انتخاب فنجان:  انتخاب شما از یک فنجان چای نشان می دهد که آیا شما حساس هستید یا پوست کلفتی دارید! جرأت کنید با آزمون جذاب ما که بینش هایی در مورد انعطاف پذیری عاطفی شما ارائه می دهد، در ضمیر ناخودآگاه خود فرو بروید. وقت آن رسیده که جنبه ای از خود را که ممکن است ندانید، آشکار کنید. برای چالش آماده اید؟ اکنون رمز و راز شخصیت خود را شناسایی کنید! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به انتخاب فنجان همراه باشید.

شاید بپسندید: قاتل نقاش کیه!؟ | یکی از شخصیت های نقاشی شده، نقاش را به قتل رسانده!

تست شخصیت متکی به انتخاب فنجان

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا شخصیت شما نشان دهنده حساسیت یا انعطاف پذیری بیشتری است؟ در اینجا شانس شما برای پیدا کردن است! تست شخصیت منحصر به فرد فنجان چای ما می تواند بینش های جالبی در مورد ویژگی های شخصیتی شما ارائه دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فنجان چای انتخاب کنید! کاری که باید انجام دهید این است: به تصویر زیر نگاهی بیندازید که شامل سه فنجان چای مختلف است که هر کدام از 1 تا 3 شماره گذاری شده اند.

یکی را انتخاب کنید که بیشتر به آن علاقه دارید، آن چیزی که بیشتر در شما طنین انداز می شود. اما به یاد داشته باشید، بیش از حد به آن فکر نکنید! اولین تکانه شما اغلب توسط ناخودآگاه شما هدایت می شود و می تواند گویاترین باشد.

شاید بپسندید: داستان کوتاه و خواندنی توکل به خدا!

تست شخصیت متکی به انتخاب فنجان

شاید بپسندید: تست شخصیت: با انتخاب گلدان گیاه مورد نظر، ویژگی های شخصیتی اصلی خود و اطرافیان را کشف کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: قدرت بینایی خودت را با پیدا کردن مورچه در کمتر از 6 ثانیه آزمایش کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری!

پاسخ تست شخصیت متکی به انتخاب فنجان

اکنون که انتخاب خود را انجام داده اید می توانید به بخش تفاسیر مراجعه کنید.

شاید بپسندید:  آیا می دانستید که نوع دست دادن افراد، شخصیت آنها را رو می کند!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:ضریب هوشی ات رو ارزیابی کن!| 95 درصد افراد قادر نیستند پاسخ معادله آخر را پیدا کنند!

تست شخصیت متکی به انتخاب فنجان

اگر فنجان 1 را انتخاب کردید

اگر به اولین فنجان چای کشیده شدید، فردی با شخصیت بسیار حساس هستید. شما با احساسات خود هماهنگ هستید و از ابراز آنها نمی ترسید. در حالی که این ممکن است به این معنی باشد که شما راحت تر صدمه می بینید، همچنین به این معنی است که شادی، عشق و شادی را در سطح عمیق تری تجربه می کنید.

به یاد داشته باشید، حساس بودن یک نقطه ضعف نیست، بلکه یک قدرت است. به شما امکان می دهد دیگران را درک کنید و با آنها همدلی کنید.

شاید بپسندید: یک تصویر جنگلی را انتخاب کنید تا اطلاعات جالبی درباره جنبه تاریک شخصیت خود بدست آورید!

اگر فنجان چای 2 را انتخاب کردید

انتخاب فنجان دوم چای نشان می دهد که شما پوست کلفت بوده و روحیه انعطاف پذیری دارید. شما می توانید انتقادات و موقعیت های دشوار را بدون اینکه اجازه دهید به سراغ شما بیایند را تحمل کنید.

این قدرت ابزار قدرتمندی است که شما را قادر می سازد از سختی ها عقب نشینی کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که گاهی اوقات مراقب خود باشید. اشکالی ندارد که آسیب پذیر باشید و احساسات خود را به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: آدم شاد هستی یا غمگین!؟ | یک درخت را انتخاب کن تا اطلاعات جالبی را درباره خودت کشف کنی!

اگر فنجان چای 3 را انتخاب کردید

اگر سومین فنجان چای توجه شما را جلب کرد، شما تعادلی از حساسیت و پوست کلفتی دارید. شما می دانید که چه زمانی از احساسات خود محافظت کنید و چه زمانی اجازه دهید آنها نشان داده شوند.

شما می توانید در فراز و نشیب های زندگی با لطف و قدرت حرکت کنید. به یاد داشته باشید، داشتن تعادل بین حساسیت و انعطاف پذیری یک ویژگی نادر و خاص است.

مهم نیست که کدام فنجان چای را انتخاب کرده اید، به یاد داشته باشید که هر ویژگی شخصیتی نقاط قوت و چالش های خود را دارد. آنچه هستید را در آغوش بگیرید و به یادگیری و رشد ادامه دهید. این تست را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید! آیا در مورد جنبه های بیشتری از شخصیت خود کنجکاو هستید؟ سایر تست های شخصیت ما را برای بینش های جذاب تر در مورد شخصیت منحصر به فرد خود بررسی کنید.

امیدوارم از تست شخصیت متکی به انتخاب فنجان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: ویدیوی جالب مجید در مراسم خواستگاری: دختر خاله لیلا کتک خورده اس!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات قویه، تفاوتهای تصویر گاو فانتزی رو پیدا کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:چیستان: کدام فلز است که اگه برعکسش کنید یک سبزی می شود؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:با حل کردن معادله آخر، ضریب هوش ات رو ارزیابی کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:اگر بینایی ات مشکلی نداشته باشه به راحتی اعداد مخفی تصویر را می بینی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

در این تصویر از هر گربه شبیه هم یک جفت وجود دارد، یکی تنهاست! این گربه را شناسایی کنید!؟

داستان ضرب المثل کینه شتری : کینه شتری از کجا آمده!؟

داستان ضرب المثل جواب ابلهان خاموشی است!

کدام سایه زن با بقیه فرق دارد!؟ | اکثر افراد نمی توانند این زن را شناسایی کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا