;
آرایش و زیبایی

ترفندها و نکات آرایش چشم: چگونه آرایش چشم بی‌نقص داشته باشیم؟

کدام زن را می شناسید که دوست ندارد چشمانی جذاب داشته باشد؟ شما با آموختن ترفندها و نکات آرایش چشم، می توانید با کمی آرایش  چشمان خود را چشمگیرتر و زیباتر کنید. این یک رویا نیست که چشم های خود را بزرگتر و یا چشم های گرد را کج تر نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اکستنشن مژه + ایمنی و عوارض جدی آن برای سلامت چشم ها

رازها و ترفندهای آرایش چشم

اطلاعات زیادی در مورد ترفندها و نکات آرایش چشم وجود دارد. پس کدام یک درست است؟ امروز ما با یک مطلب بسیار خوب در زمینه ترفندهای آرایش و زیبایی چشم تهیه کرده ایم . دانستن این تکنیک ها، برای آرایش چشم بسیار مهم است. شما می توانید با استفاده از ترفندهای آرایشی و نکات آرایش چشم، یک آرایش چشم نفس گیر ایجاد کنید. با چشمک همراه باشید.

ترفندها و نکات آرایش چشم

ترفندها و نکات آرایش چشم: تکنیک های بزرگ کردن چشم

بخشی از لذت آرایش، استفاده از آن برای برجسته کردن قسمت های خاصی از صورت است. لمس کانتور می تواند گونه های تیز ایجاد کند. و اگر می‌خواهید چشم‌هایتان را بزرگ‌تر و بازتر نشان دهید، قطعاً راه‌هایی برای استفاده از آرایش برای این کار وجود دارد.

در زیر، ما برخی از نکات آرایشی مورد تایید متخصصان را در مورد بایدها (و نبایدها) به اشتراک می گذاریم تا چشمان شما تا حد امکان باز و روشن به نظر برسد.

با مراقبت از پوست شروع کنید

حتی قبل از شروع آرایش خود می توانید با استفاده از محصولات مراقبت از پوست مناسب، چشم های روشن تری ایجاد کنید. به دنبال کرم دور چشم یا چسب زیر چشم باشید که به رفع، مرطوب کردن و اصلاح حلقه های تیره کمک می کند.

ماسک چشم هیدروژل خنک کننده و روشن کننده چشم ،یکی از محصولات مراقبت از چشم مورد علاقه ما برای چشم های روشن و بیدار است. چسب های زیر چشم از عصاره های پروبیوتیک، اسید هیالورونیک، نیاسینامید و کافئین قهوه سبز برای آبرسانی، تخلیه و بیدار کردن کل ناحیه چشم قبل از آرایش است.

بیشتر بخوانید: این ۵ اشتباه ساده آرایشی چهره شما را پیر و سن شما را زیاد نشان می دهد!

سیاهی دور چشم را با کانسیلر زیر چشم بپوشانید

حلقه های تیره می توانند توهم سایه را در اطراف چشم ایجاد کنند و به طور کلی آنها را کوچکتر نشان دهند. برای اینکه کل ناحیه چشم روشن تر به نظر برسد، از یک کانسیلر روشن کننده زیر چشم استفاده کنید تا رنگ پوست یکدست شود. سعی کنید کانسیلر را در یک مثلث معکوس زیر چشمان خود قرار داده تا یک مثلث نوری زیر چشمان خود ایجاد کنید.

ترفندها و نکات آرایش چشم: سایه چشم خود را تا ابرو ترکیب کنید

تکنیکی که بیشتر برای بزرگتر نشان دادن چشم ها استفاده می کنیم، کشیدن سایه چشم بسیار نزدیک به پیشانی است. این توهم را ایجاد می کند که ناحیه پلک شما بزرگتر است و چشم ها را بیشتر باز می کند.

آرایش چشم و ابرو

از سایه های روشن کننده سایه چشم استفاده کنید

وقتی صحبت از سایه چشم شد، می تواند تأثیر زیادی بر روشنایی و باز بودن چشمان شما با سایه چشمی که استفاده می کنید داشته باشد. وقتی صحبت از رنگ سایه چشم می شود، استفاده از سایه های روشن تا متوسط ​​به روشن تر نشان دادن چشمان شما کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اشتباهات رایج در مراقبت از پوست که به پوست آسیب می‌رساند!

ترفندها و نکات آرایش چشم: حدقه چشم خود را روشن کنید

سفت کردن چشم ها با یک خط چشم قهوه ای تیره یا مشکی برای افزایش درخشندگی عالی است، اما همچنین می تواند چشمان شما را کوچکتر نشان دهد. برای جلوه باز کردن چشم، سعی کنید مداد تیره را با یک خط چشم سفید جایگزین کنید. برای چشم‌های بزرگ‌تر و پهن‌تر، می‌توانید از خط چشم برهنه در امتداد خط چشم بالا و پایین و نهر استفاده کنید.

به صورت استراتژیک ظاهری دودی ایجاد کنید

بسته به نحوه استفاده از سایه چشم، چشم دودی می تواند چشمان شما را کوچکتر نشان دهد. این طور  نیست که اگر چشمانتان کوچک است نمی توانید ظاهری دودی داشته باشید، اما توصیه می کنم رنگدانه ترین قسمت سایه چشم را زیر پلک نگه دارید و از وسط به بالا خیلی خوب ترکیب کنید تا بیشتر شبیه سایه چشم شود.

به طور کلی، باید از ایجاد چشم دودی مشکی روی چشم های ریز خودداری کنید، اما اگر این سبک آرایش چشم مورد علاقه شماست، توصیه می کنم از قهوه ای تیره یا حتی خاکستری برای کاهش شدت سایه چشم استفاده کنید. همچنین از مداد قهوه ای تیره روی خط چشم به جای مشکی استفاده کنید تا چشم ها کوچکتر به نظر نرسند.

ترفندها و نکات آرایش چشم: گوشه های داخلی چشم را روشن کنید

همیشه پیشنهاد می‌کنیم یک سایه درخشان یا مات روشن روی استخوان ابرو و گوشه‌های داخلی اضافه کنید تا نور را به چشم‌ها برگردانید. چه از آرایش چشم خنثی استفاده کنید و چه از آرایش چشم دودی، مهم است که یک سایه چشم روشن کننده اضافه کنید تا چشم ها برجسته شوند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ تکنیک طلایی برای آرایش طبیعی و درخشان که قبلا نمی دانستید

مژه های خود را فر کنید و مشخص کنید

این مرحله فوق العاده ساده واقعاً می تواند همه چیز را تغییر دهد. مژه های صاف می توانند اطراف چشم ها را سایه بیندازند. فر کردن با فر مژه فوراً ناحیه چشم را باز می کند. به نفع لوازم آرایشی و بهداشتی نقشی در فر کردن بیشتر مژه ها و مشخص کردن آنها در امتداد خط مژه بالایی و خط مژه پایینی شما دارد. این مرحله را با یک ریمل فر مانند ریمل مژه دنبال کنید.

ترفندها و نکات آرایش چشم

از خطوط ضخیم خط چشم خودداری کنید

اگر به دنبال ایجاد یک آرایش پر زرق و برق با نکات آرایش چشم هستید، ایجاد خط چشم های بسیار برجسته به سبک امی واینهاوس ممکن است هیچ لطفی به شما نکند. در عوض، اجازه دهید این سایه‌های سایه روشن و روشن با ایجاد خطوط فوق‌العاده ظریف خط چشم با استفاده از یک خط چشم تیز شده یا یک خط چشم مایع با نوک ریز بدرخشند.

ترفندها و نکات آرایش چشم: ابروهای خود را فرم دهید

کمی فرم دادن به ابروها می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. با ایجاد یک شکل قوسی، اساساً سقف ناحیه چشم را بلند می کنید و آن را بزرگتر و بازتر نشان می دهید. می توانید با استفاده از ابروهای لمینیت شده یا استفاده از ژل ابرو که به حفظ موهای ابرو در طول روز کمک می کند، ناحیه را از طریق ابروها بازتر کنید.

بیشتر بخوانید: رفع چین و چروک پوست با روش های خانگی و طبیعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا