;
تفریح و سرگرمی

آیا می‌تونی 6 انسان را در این تصویر ببینی؟|سلامت روانی خودت را با این تست جذاب بررسی کن!

این روزها تصاویر بسیاری از توهم نوری در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. مردم بینش و درک خود را از طریق این عکس ها آزمایش می کنند. اکنون چنین تصویری در حال پخش شدن است که به شما می گوید وضعیت بینایی و حتی ذهنی شما چگونه است؟ بله، سازنده این تصویر ادعا کرده است که تعداد افرادی که می بینید نشان دهنده سلامت روان شماست.

این نقاشی با مداد برای اولین بار توسط کاربری به نام Darksandy به اشتراک گذاشته شد. او نوشت که اگر در این تصویر هفت انسان و یک گربه ببینید، به این معنی است که ذهن شما فعال است و سریعترین حرکت را دارد. از طرف دیگر، حتی اگر فقط 6 نفر را می بینید، ذهن شما درست عمل می کند. اما اگر فقط دو یا سه نفر را در آن می بینید جای نگرانی است. شما باید در الگو و نوع زندگی خود تجدید نظر کنید. با مجله خبری چشمک و تست شناسایی سلامت روانی همراه شوید.

شاید بپسندید: 15 شی در این آزمایشگاه پنهان شده است، به داروسازها کمک کنید تا آنها را پیدا کنند؟

تست شناسایی سلامت روانی

به محض اینکه این توهم نوری به اشتراک گذاشته شد، مردم شروع به استفاده از آن برای اندازه گیری میزان قدرت دید و سلامت روانی خود کردند. برخی از مردم در این تصویر در مدت کوتاهی هفت انسان و یک گربه را دیدند، اما بسیاری از مردم در یافتن آنها با مشکل مواجه شدند. یک نفر نوشت که سه دقیقه تمام طول کشید تا آن را حل کند. از سوی دیگر، برخی از افراد تیزبین نیز حیوانات زیادی را در آن دیدند، از جمله اردک به سگ و موش.

اگر آماده هستید تصویر تست شناسایی سلامت روانی را با هم مرور می کنیم. برای انجام این کار و یافتن تمام افراد و چهره ها فقط 10 ثانیه وقت دارید. زمان خود را با کمک یک تایمر نگه دارید و سپس شروع کنید به پیدا کردن افراد!

شاید بپسندید: دونستن نقاط قوت‌ات تو روابط اجتماعی سبب پیشرفت میشه،اگه ازشون خبر نداری یه منظره رو انتخاب کن!

تست شناسایی سلامت روانی

بازی فکری چوب کبریت: اگه ریاضی ات خوبه با یه حرکت چوب کبریت معادله ای صحیح درست کن!

.

.

.

شاید بپسندید: باهوشا و نوابغ ریاضی بیان جلو: با حرکت دادن 1 چوب کبریت، یک معادله ریاضی درست بدست آورید!

 

.

.

احتمالاً بپسندید: تست: چند ستون در تصویر می بینید؟|شما چپ مغز هستید یا راست مغز؟

پاسخ تست شناسایی سلامت روانی

زمان شما به پایان رسیده است. بسیاری از مردم به بینایی خود شک دارند. افراد زیادی در مورد این عکس نظر دادند. کاربران زیادی بودند که انسان ها را در این عکس دیدند دیدند اما نتوانستند گربه را ببینند.در حین جستجوی گربه، برخی شروع به ادعا کردند که موش را دیده اند. خیلی ها نوشتند که پیدا کردن هفت نفر خیلی راحت است. سخت ترین کار پیدا کردن گربه بود. به شما بگوییم که این روزها سیل تصاویر توهمات نوری در شبکه های اجتماعی سرازیر شده است. بسیاری از انواع عکس ها ذهن مردم را متحیر نگه می دارند.

برایتان جالب خواهد بود: حکایت حنایش دیگر رنگی ندارد !

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه قدرت دیدت مثل شاهینه 5 تا تفاوت بین دو تصویر را پیدا می کنی!

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: تست: چند ستون در تصویر می بینید؟|شما چپ مغز هستید یا راست مغز؟

پاسخ تست شناسایی سلامت روانی: در این تصویر افراد و گربه علامتگذاری شده اند. چند نفر در تصویر شما ظاهر شدند؟ اگر جواب 2 بود فورا در نوع زندگی خود تغییرات اساسی ایجاد کنید.

شاید بپسندید: اگه فکر می کنی آخر تیزبینایی، تفاوت های تصویر زنی که تو فروشگاه لباسه را پیدا کن!

شناسایی سلامت روانی

شاید بپسندید: میخای بفهمی دوست‌ات عاشق پیشه است یا نه، به انگشت کوچیک دستش نگاه کن!

امیدوارم از تست شناسایی سلامت روانی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:فقط یه تیزبین میتونه تو 5 ثانیه نامزد واقعی عروس خانم رو شناسایی کنه!

 

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل شریک دزد و رفیق قافله!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: این معادله را حل کن تا متوجه بشی که ریاضی دبستان رو خوب یاد گرفتی یا نه!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از این خانم های دزد تازه کار تشریف دارن و احتمالاً اولین بارش هست که دزدی می کنه!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت: اگر یک جعبه 10 تایی و 4 تا تخم مرغ داشته باشی، چه جوری اونا را داخل جعبه میذازی!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: با پیدا کردن تفاوت های دو فک دریایی، اثبات کن که دقت‌ات عالیه!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: شاید عجیب باشه، اما اگه میخای بدونی استعداد چه شغلی رو داری فقط بگو سمت کدوم پل جذب شدی!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: اگه بتونی 5 تفاوت الاغ بامزه سمت چپ و راست رو پیدا کنی، باید برای خودت اسپند دود کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: چقدر زبل و تیزی!؟| اگه میخای بدونی در 7 ثانیه 3 تا تفاوت تصویر رو پیدا کن!

شاید برایتان جالب باشد

اگه خیلی زبل باشی، می تونی در یک نگاه نکته اصلی تصویر این فروشگاه را پیدا کنی!

حکایت گاوی که نان گدایی بخورد دیگر زمین را شخم نمی زند!

 دوست داری قدرت دیدت رو بسنجی، پس خرگوش متفاوت رو تو این تصویر پیدا کن!

کدام درب به خوشبختی باز می‌شود: انتخاب درب،شخصیت شما را آشکار می‌کند!

قدرت دید و تمرکز خود را بسنجید: آیا می توانید 8 تفاوت دو تصویر را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟

داستان ضرب المثل دزد باش و مرد باش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + هشت =

دکمه بازگشت به بالا