;
تفریح و سرگرمی

پادشاه در کجای تصویر مخفی شده است | توانائی های شناختی خود را ارزیابی کنید!

آزمون شناسایی چهره مخفی شاه: شوهر ملکه در جایی در این پازل توهم نوری پنهان شده است. آیا می توانید در عرض 5 ثانیه مکان پادشاه را پیدا کنید؟ توهمات نوری پدیده های بصری هستند که در آن مغز ما چیزی متفاوت از واقعیت را درک می کند. آنها می توانند ما را فریب دهند که فکر کنیم چیزها واقعاً وجود ندارند، یا می توانند چشمان ما را فریب دهند تا چیزهایی را که وجود ندارند ببینند.

در دوران باستان، مردم به این توهمات نوری به عنوان جادوگری، شیاطین یا ارواح شیطانی اشاره می کردند. بعداً دانشمندان دریافتند که مغز ما را فریب می دهد و همه اینها به دلیل ادراکات مختلف اتفاق می افتد. تصاویر توهم نوری اغلب با استفاده از اشکال ساده مانند مثلث، دایره، مربع، مستطیل و غیره ایجاد می شوند. سپس این اشکال به روش های مختلف مرتب می شوند تا توهم ایجاد شود. در آزمون شناسایی چهره مخفی شاه شما می بایست پادشاه مخفی تصویر را پیدا کنید.

شاید بپسندید: ضریب هوشی‌ات مثل هرکول پوآرو باشه، صاحب قایق تفریحی رو پیدا می کنی!

آزمون شناسایی چهره مخفی شاه

بنابراین هدف این است که ببینیم چه چیزی واقعاً آنجا نیست یا از دید آشکار پنهان شده است. آیا برای یک چالش سخت آماده اید که ذهن شما را منفجر کند؟

در تصویر بالا، ملکه را در حال گفتگو با یک شوالیه مشاهده می کنید. ملکه از شوالیه در مورد محل اختفای شوهرش پادشاه می پرسد. شوالیه به او می گوید که شوهرش درست کنارش است. اما او کجاست؟ این به شما بستگی دارد که بفهمید. آیا می توانید این معمای مغزی را حل کنید؟ بیایید دریابیم.

محدودیت زمانی تعیین شده برای این توهم نوری 5 ثانیه است. بنابراین، عینک خود را بگیرید، ساعت خود را بردارید و تایمر خود را تنظیم کنید. زمان شما از الان شروع می شود.

شاید بپسندید: بازی فکری ریاضی: اگر 3+4=19، 5+6=41، 2+7=51، باشد 1+3=؟ چند می شود!؟

آزمون شناسایی چهره مخفی شاه

شاید بپسندید: داستان جالب و شنیدنی عهد شب زفاف | فرار عروس از حجله در شب زفاف!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تفاوت های بین دو تصویر کودک در حال غذا خوردن را پیدا کنید!

 

 

 

.

.

جالب خواهد بود: فیلمی جالب از جوجه یک مینا که مصداق کامل این عبارت است: طرف به مفت خوری عادت کرده!

تصویر آزمون شناسایی چهره مخفی شاه

این پازل یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده شما است. بنابراین، کاری که برای حل این معما باید انجام دهید، تجزیه و تحلیل تصویر بسیار دقیق است. شوهر ملکه درست در کنارش است، فقط باید به جزئیات توجه کنید. راه حل این معما را در پایان این مقاله بیان کرده ایم. فقط بعد از اینکه خودتان آن را حل کردید، به پایین بروید تا آن را ببینید.

شاید بپسندید: به شکارچی کمک کنید تا خرگوش‌های مخفی شده را در 7 ثانیه پیدا کند؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان همه کدخدا باشند ده ویران می شود!

پاسخ آزمون شناسایی چهره مخفی شاه: ما از شما خواستیم که شوهر ملکه را در این توهم نوری تشخیص دهید. او اینجاست.

شاید بپسندید: تفاوت های دو تصویر سگ بامزه را پیدا کنید!

پاسخ آزمون شناسایی چهره مخفی شاه

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟ امیدوارم از آزمون شناسایی چهره مخفی شاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: آزمون هوش: صاحب اسب کیه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: عروس و داماد خون آشام را شناسایی کنید!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت شنیدنی دست بالای دست بسیار است!

معمای خطای دید: چه کسی روی صندلی نشسته، مرد یا زن!؟

اگه متخصص شناخت آدمایی، بگو که کدوم زن آماده دعوا هست!؟

چند اشتباه تو آشپرخانه دختر حواس پرت می بینی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + یک =

دکمه بازگشت به بالا