;
فیلم و سریال

محمد مهدی سلوکی، زندگی شخصی و هنری و عاشقانه های او و همسر زیبایش+عکس

محمد مهدی سلوکی متولد ۱۴ خرداد ۱۳۶۱ بازیگر ایرانی است. با اجرای برنامهٔ تلویزیونی نیم‌رخ وارد تلویزیون شد. وی برادر کوچک‌تر محمد سلوکی مجری تلویزیون است. با بازی در سریال چراغ های خاموش در ماه رمضان ۱۳۸۰ ساخته کاظم بلوچی و پس از آن با بازی در سریال نرگس به کارگردانی سیروس مقدم شناخته و مشهور شد. در این مقاله بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی محمد مهدی سلوکی و جدیدترین تصاویر او همراه شوید.

بیوگرافی محمد مهدی سلوکی

مهدی سلوکی معروف به متخصص و محمد فردوس نوه حشمت فرزند طاهر (سریال ستایش)، متولد ۱۴ خرداد ۱۳۶۱ در گلپایگان بازیگر ایرانی است. با اجرای برنامهٔ تلویزیونی نیم‌رخ وارد تلویزیون شد. وی برادر کوچکتر محمد سلوکی مجری تلویزیون است. با بازی در سریال چراغ های خاموش در ماه رمضان ۱۳۸۰ ساخته کاظم بلوچی و پس از آن با بازی در سریال نرگس به کارگردانی سیروس مقدم شناخته و مشهور شد.

مهدی سلوکی در هنرستان رشتهٔ گرافیک را برگزید و در همین مقطع بود که جذب کار تلویزیونی شد. او در سال ۱۳۷۹ دیپلم خود را از هنرستان مالک اشتر تهران دریافت کرد. مهدی سلوکی با سریال نرگس به شهرت رسید که در آن هم بازی مرحومه پوپک گلدره بود.

پدرش سرهنگ نیروی هوایی و اصالتا تهرانی و مادرش اهل اراک است تنها یک برادر بزرگ تر از خود بنام محمد سلوکی دارد که از مجریان باسابقه تلویزیون می باشد. مهدی دیپلم خود را در سال ۱۳۷۹ وقتی ۱۹ ساله بود دریافت کرد. پس از خدمت سربازی در کنکور شرکت کرد و در درشته بازیگری دانشگاه آزاد اراک قبول شد اما فعالیت های هنری اجازه نداد تا لیسانس پیش برود. مهدی سلوکی آذر ۱۳۹۳ وقتی ۳۲ ساله بود ازدواج کرده و متاهل می باشد.

شروع بازیگری

سلوکی فعالیت بازیگری خود را بصورت جدی از ماه رمضان ۱۳۸۰ وقتی ۱۹ ساله بود با سریال چراغ های خاموش به کارگردانی کاظم بلوچی آغاز کرد. او در این سریال در کنار بازیگرانی چون خسرو احمدی در نقش آقا بهزاد بازی قابل قبولی از خود ارائه داد تا جایی که سال ها با این نقش شناخته می شد. اولین بار با فیلم سینمایی سرگیجه در سال ۱۳۸۴ وارد پرده سینما شد و با سریال نرگس در سال ۱۳۸۵ به کارگردانی سیروس مقدم مشهور شد.

 

احتمالا بپسندید: پسر گنگستر امیر جعفری با 2 متر قد و 3 متر شانه چه هیکلی!+ عکس

عکس های جدید تغییر چهره محمد مهدی سلوکی

 

شاید بپسندید: استایل شیک و چهره متفاوت سمیرا حسن پور “بازیگر نقش گلرخ سریال پایتخت”+عکس های جذاب

احتمالا بپسندید: سونگ ایل گوک بازیگر جومونگ به همراه سه قلوهاش که از خودش بزرگ تر شدند+عکس

محمد مهدی سلوکی 

ازدواج محمد مهدی سلوکی

مهدی سلوکی در آذرماه 1393 ازدواج کرده و متاهل می باشد. او در برنامه تلویزیونی فرمول یک، از ازدواج موفق و عاشقانه خود صحبت کرد.

 

 

 

محمد مهدی سلوکی 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − شش =

دکمه بازگشت به بالا