;
فیلم و سریال

زیبایی خیره کننده هدی زین العابدین پس از اتمام “سریال در انتهای شب”+عکس

تغییر چهره هدی زین العابدین: هدی زین‌العابدین، متولد ۱۱ تیر ۱۳۶۸ در کرج، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. این بازیگر ایرانی در فیلم ها و سریال های مختلف حضور درخشانی داشته هست. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال ضمن مطالعه بیوگرافی این بازیگر با عکس های جذاب از تغییر چهره هدی زین العابدین همراه باشید.

 

عکس های جدید از تغییر چهره هدی زین العابدین

 

 

 

تغییر چهره هدی زین العابدین

 

بیوگرافی هدی زین الهابدین

این بازیگر زیبا با نام مارال در سریال رهایم کن غوغا به پا کرد. در این سریال به دلیل زیبایی و جذابیت ظاهری و شخصیت قوی اش دل دو برادر را برده  و هر دو برادر دیوانه وار عاشق مارال شده اند. این عشق به قدری قوی و آتشین است که دو برادر همدل و صمیمی را در مقابل هم قرار داده و هر دو به دو رقیب و دشمن تبدیل شده اند.

نام: هدی زین العابدین

زمینه فعالیت: تلویزیون ، سینما

تولد: ۱۱ تیر ۱۳۶۸

کرج ، ایران

محل زندگی: تهران

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگر

سال‌های فعالیت: ۱۳۹۰

آثار هنری هدی زین‌ العابدین

سینمایی

– چمدان

– خانه روشن

– پایان خدمت

– آن‌ها (۱۳۹۵)

– اسرافیل

– سمفونی نهم (۱۳۹۷)

– جاده قدیم

– عرق سرد

– طلا (۱۳۹۷)

سریال

– آشپزباشی

– سقوط یک فرشته

– همه خانواده من

– قلب یخی (فصل سوم)

– شوخی کردم

– رقص روی شیشه

-رهایم کن

 

شروع به کار

هدی زین‌العابدین کار حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی آغاز نمود. وی در رشته گرافیک فارغ‌التحصیل شده‌است و در رشته عکاسی نیز فعال است. هدی زین‌ العابدین کار مدلینگ نیز انجام می‌دهد. او با بازی در سریال سقوط یک فرشته در نقش فاطمه به اوج شهرت دست یافت.

مروری بر فیلم های هدی زین العابدین

در ادامه این مطلب مروزی داریم بر مهمترین آثاری که خانم زین العابدین در آن ها نقش آفرینی کرده است. برخی از مهمترین این آثار عبارتند از:

 هدی زین العابدین

سریال در انتهای شب

شخصیت ماهرخ در سریال در در انتهای شب، زنی مستقل است که دوست دارد خانواده‌اش در رفاه زندگی کنند و خانه‌ای مستقل داشته باشند. برای همین خانواده‌اش را تا فردیس کرج می‌کشاند و سعی می‌کند که با کار و صرفه‌جویی بیشتر، مشکلات خانواده را کم کند؛ اما با این تصمیم باعث شده که خانواده از هم جدا شوند و از آرزوهایشان فاصله بگیرند.

ماهرخ، نقش مادر را برای همسرش بازی می‌کند و همین باعث شده که دست و پای بهنام بسته شود و نتواند مدیریت خانواده‌اش را برعهده بگیرد. او در قسمت اول تصمیم می‌گیرد که بهنام و دارا را رها کند؛ اما با این تصمیم، وضعیت این دو نفر بدتر خواهد شد. چون ماهرخ همه‌چیز را اداره می‌کرد و با رفتنش این دو نفر دچار خلا می‌شوند.

سریال “در انتهای شب”، با نام قبلی محبوبه شب، به کارگردانی آیدا پناهنده و با بازیگران مطرحی همچون پارسا پیروزفر و مهدی پاکدل، در ژانر عاشقانه پلیسی به مخاطبان معرفی شده است.

هدی زین العابدین در سریال سقوط یک فرشته

هدی زین العابدین بعد از بازی در سکانس هایی کوتاه در اولین تجربه حرفه ای و جدی بازیگری اش در سریال سقوط یک فرشته به کارگردانی بهرام و حمید بهرامیان در سال 90 مقابل دوربین رفت.

بازی در نقش فاطمه دختر با ایمان سریال سقوط یک فرشته از هدی زین العابدین چهره محبوب و مشهوری ساخت که تا چند سال بعد همه مخاطبان تلویزیون او را با همین نقش می شناختند.

هدی زین العابدین در عرق سرد

هدی زین العابدین بعد از چند تجربه موفق بازیگری در فیلم عرق سرد سهیل بیرقی در سال 96 مقابل دوربین رفت و با بازیگرانی چون باران کوثری، سحر دولتشاهی و امیر جدیدی همبازی بود.

این بازیگر جوان در فیلم عرق سرد ایفاگر نقش مصی عطایی بود و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

هدی زین العابدین در سریال کرگدن

هدی زین العابدین بازی در سریال های نمایش خانگی را با سریال قلب یخی آغاز کرد و در تجربه ای متفاوت بازیگر سریال کرگدن شد. سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق یاری در سال 98 ساخته شد.

این سریال درباره چند جوانی بود که به واسطه مهارتشان در چالش آدرنالین شرکت کرده و رقابتی را آغاز کردند فارغ از اینکه این چالش توسط یک مافیای بزرگ طراحی شده و هدف از آن چیز دیگری بود.

هدی زین العابدین در این سریال در نقش گیسو دختری که عاشق هیجان و انجام کارهای خطرناک است و در رشته آفرود هم فعالیت میکند با بازیگرانی چون مصطفی زمانی، سارا بهرامی، پانته آ پناهی ها، بانیپال شومون، مهدی کوشکی، ستاره پسیانی و… همبازی بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا