;
فیلم و سریال

آیاکو کوبایاشی بازیگر نقش کودکی اوشین در سن 52 سالگی + عکس و زندگی شخصی

آیاکو کوبایاشی بازیگر نقش کودکی اوشین: سریال پرطرفدار و خاطره انگیز “اوشین” که اغلب ایرانی ها با آن خاطره دارند، چند بازیگر نقش اصلی داشت که یکی از آنها، بازیگر دوران کودکی اوشین بود. دختر دوست داشتنی و با نمکی که در این بخش تغییر چهره آیاکو کوبایاشی بازیگر نقش کودکی اوشین را تماشا خواهیم کرد.

آیاکو کوبایاشی، بازیگر نقش اوشین اکنون ۵۲ ساله است. ‌ آیاکو کوبایاشی، بازیگر ژاپنی که نقش کودکی اوشین را سال ۱۹۸۳ در سریال «اوشین» بازی کرد، اکنون ۵۲ ساله است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال بیوگرافی و تصاویر آیاکو کوبایاشی بازیگر نقش کودکی اوشین و تغییر چهره او را بعد ۴۱ سال می بینید.

شاید بپسندید: فیلم بیبدن: بر اساس داستان واقعی + معرفی بازیگران

آیاکو کوبایاشی بازیگر نقش کودکی اوشین

آیاکو کوبایاشی در 11 آگوست 1972 در توکیو ژاپن به دنیا آمد. او بازیگری است که با اوشین (1984)، اوشین (1983) و معجزه در چهار روز (2005) شناخته شده است. سریال “اوشین” اولین بار سال 1365 از شبکه دو سیما پخش شد و به سرعت جایگاه خود را در میان تماشاگران تلویزیون بدست آورد.

کوبایاشی آیاکو در آن زمان تنها 11 سال داشت و این نقش، نقطه عطفی در حرفه بازیگری او شد. مخاطبان ژاپنی تاکنون هر بار که نام او را می شنوند به تصویر دختر کوچک اوشین نزدیک به 40 سال پیش می افتند.

بیشتر بخوانید: سرنوشت بازیگران سریال اوشین پس از 40 سال+عکس

 

آیاکو کوبایاشی بازیگر نقش کودکی اوشین

در سال 1999 در سن 27 سالگی با معمار 5 سال بزرگتر از خود که در یک شرکت بزرگ ساختمانی کار می کرد ازدواج کرد. برای مدت طولانی پس از آن، مردم به ندرت این دو را با هم می دیدند. در سال 2011، این دو رسماً به طور مسالمت آمیز طلاق گرفتند. گزارش ها حاکی از آن است که این دو به دلیل مشغله زیادی که همسر سابقش داشت و اغلب مجبور بود به سفرهای کاری طولانی برود، از هم جدا شدند.

آیاکو کوبایاشی بازیگر نقش کودکی اوشین

آیاکو کوبایاشی در آثاری همچون مهمانخانه ماه نو به عنوان بازیگر حضور داشته است. آیاکو کوبایاشی در سریال های معجزه در چهار روز هم بازی کرد ه است،آیاکو کوبایاشی با بازی دز اسریال اوشین طرفداران زیادی پیدا کرد،.

درباره سریال سال های دور از خانه

سریال «سال های دور از خانه» با نام اصلی «اوشین» نام یک مجموعه تلویزیونی ژاپنی است که در سال ۱۹۸۳ میلادی (۱۳۶۲ هجری شمسی) توسط شبکه «ان اچ کی» به کارگردانی هاشیدا سوگاکو ساخته شد. مجموعه‌ای که روایت گر بخش‌های مختلف زندگی زنی به نام «اوشین» است که در سن پیری خاطرات زندگی سخت و دشوار خود از کودکی تا بزرگسالی را روایت می‌کند.

داستان این سریال که در قالب اصلی تا ۲۹۷ قسمت ادامه داشت از پیری و کهنسالی شخصیت اول داستان شروع می‌شود. جایی که اوشین تاناکورا به جای شرکت در جشن افتتاحیه فروشگاه هفدهم خود تصمیم می‌گیرد به یک سفر برود. خانواده او در نگرانی به سر می‌برند و نمی‌دانند او بدون خبر و تماس به کجا رفته است. «کای» نوه اوشین داستان عروسک «کوکشی» را که اوشین یک بار برای او تعریف کرده بود، به یاد می‌آورد.

آیاکو کوبایاشی بازیگر نقش کودکی اوشین

کای برای پیدا کردن مادربزرگ به دنبال او می‌رود و سرانجام اوشین را در «یاماگاتا» پیدا می کند. در آنجا هر ۲ سفری به گذشته را آغاز کرده و از نقاط مختلف کشور ژاپن که اوشین سال‌ها قبل در آنجا می زیسته است، دیدن می‌کنند. مسیری که اوشین در آنها به بیان یادآوری زمان‌های سخت و دشوارش در زندگی می‌پردازد.

آیاگو کوبایاشی (بازیگر نقش اوشین از ۶ تا ۱۰ سالگی)، یوکو تاناکا (بازیگر نقش اوشین از ۱۶ تا ۴۶ سالگی)، نوبوکو اوتاوا (بازیگرنقش اوشین از ۵۰ تا ۸۴ سالگی)، پینکو ایزومی (مادر اوشین)، میچیو اوجی (مادربزرگ اوشین)، شیرو نامیکی (رویوزو)، سوئیچیروه کیتامورا (تارو)، اتسوشی تاکاهاشی (هیتوشی)، میساکو تاناکا (میچیکو)، آیا شیکیا (کودکی کایو)، ترومی آزوما (جوانی کایو)، تروکو ناگائوکا (مادربزرگ کایو)، میساکو واتانابه (تاکاهارا)، شینوبو ناگاوا (ریتسو)، ماساتوشی ناکامورا (شنساکو)، تارو ایشیدا (سیتارو)، هاروئه آکاگای (خانم هیزا) بازیگران این سریال ژاپنی پرطرفدار را تشکیل می‌دادند.

پخش سریال اوشین در آوریل ۱۹۸۳ به‌عنوان یک درام صبحگاهی از شبکه NHK آغاز شد. این سریال شامل ۲۹۷ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای بود که به گفته سوگاکو هاشیدا نویسنده سریال، داستان بر اساس وقایع زندگی زنی به نام واتسو کادا، مادر ریوهی وادا مؤسس سوپرمارکت‌های زنجیره‌های «یااوهان» ژاپن است.

این سریال هنگامی که ژاپن در شرایط ویژه اقتصادی بود پخش و به سرعت مورد استقبال ژاپنی‌ها قرار گرفت؛ زیرا نمادی از ساده زیستی در برابر مصرف‌گرایی پرزرق و برق، افراطی و متظاهرانه آن دوران بود.

 عکس آیاکو کوبایاشی با مهربانترین شخصیت سریال

اوشین با انتشار این تصویر نوشت :

من توانستم با ریکو کوسامورا ملاقات کنم
این اولین ملاقات پس از 40 سال از سریال «اوشین» است.
در آن زمان، او به عنوان صاحب گینزان اونسن، با اوشین مهربانانه رفتار کرد.
زیبا برای همیشه و واقعا زیبا در ضمن من عاشق تاماکو سنسی هستم.

آیاکو کوبایاشی بازیگر نقش کودکی اوشین

 

عکس های جدید آیاکو کوبایاشی بازیگر نقش کودکی اوشین

 

 

 

 

 

آیاکو کوبایاشی بازیگر نقش کودکی اوشین

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا