;
تفریح و سرگرمی

بگو در نگاه اول چی دیدی، تا بعدش تفسیرش رو بگم | نتیجه شگفت زده ات می کنه!

تست شخصیت شناسی تصویری دید اول: در این تست تصویری، آنچه که در ابتدا در تصویر می بینید، می تواند جنبه های خاصی از شخصیت شما را توصیف کند. انتخاب شما می تواند جنبه های پنهان شخصیت شما را آشکار کند. جرات دارید اسرار شخصیت خود را کشف کنید؟ ادامه دهید و تست شخصیت شناسی تصویری دید اول را انجام دهید! تست شخصیت شناسی تصویری دید اول، از نوع برداشت تصویری شما که به وسیله ضمیر ناخودآگاه انجام می شود، برای آشکار کردن جنبه های پنهان شخصیت استفاده می کند. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت شناسی تصویری دید اول همراه شوید.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی حکم نا حق: مردی که از پس گردنی زدن پول در می آورد!

تست شخصیت شناسی تصویری دید اول

دنیای اطراف ما پر از نشانه ها و نمادهای ظریفی است که می توانند درونی ترین ویژگی های شخصیتی ما را روشن کنند. چه فردی آرام و جمع و جور باشید و چه مستعد حملات اضطرابی، تصویری که به طور غریزی به سمت آن کشیده شده اید می تواند چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما آشکار کند. این تست سرگرم کننده و شهودی شما را به سمت کشف خود به شیوه ای سرگرم کننده و جذاب راهنمایی می کند.

شاید بپسندید: آقاهه یا خانومه کدومیکی احتمال داره به بچه آسیب برسونه!؟

تست شخصیت شناسی تصویری دید اول

احتمالاً بپسندید: تفاوت های بین دو تصویر کودک در حال غذا خوردن را پیدا کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: معما: چگونه یک فیل را داخل یخچال جا می کنی!؟

 

.

.

.

شاید بپسندید:اشکال تصویر خفت گیرها و دخترک مدرسه ای چیه!؟

تفسیر تست شخصیت شناسی تصویری دید اول

قبل از اینکه به نتایج بپردازیم، لحظه ای به تصویر نگاه کنید و آنچه را که در ابتدا درک کردید را یادداشت کنید. بیش از حد به تصویر نگاه نکنید. اجازه دهید ناخودآگاه شما را راهنمایی کند.

شاید بپسندید: آیا می توانید 4 اشکال تصویر را در یک نگاه شناسایی کنید | خیلی ها موفق نمی شوند!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:کدام زن مادر کودک است: زن خون آشام یا زن فضایی!؟

تست شخصیت شناسی تصویری دید اول

دیدن سفینه

اگر نگاه شما ابتدا به سفینه معطوف شد، به این معناست که شما فردی هستید که تمایل به پرخاشگری دارد. ذهن شما دائماً سرگردان است، افکار شما پر از رویاها هستند. شما تخیل روشنی دارید که اغلب شما را به دنیای دیگری می برد. اما گاهی لازم است از تخیل خارج شود. خود را کنترل کنید و با دیگران مهربان باشید.

برایتان جالب خواهد بود: داستان عاقبت حلوا خوردن سه دختر خارکن!

مردم

اگر ابتدا افراد را در تصویر مشاهده کردید، نشان دهنده این است که شما خیال پرداز نیستید. فردی واقع بین و متفکر هستید که می توانید به طور موثر با چالش های زندگی روزمره کنار بیایید.

رفتارتان به شما کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه بگیرید و مشکلات زندگی را به روشی روشمند حل کنید.گ

احتمالا بپسندید: چشات تیز مثل عقاب باشه جغد شاخدار را بین درخت شناسایی می کنی!

چهره یک بیگانه

اگر ابتدا چهره یک بیگانه را دیدید، این مسئله تخیل عالی در شما را آشکار می کند. شما فردی کنجکاو دارای ذهن باز هستید. همیشه آماده کشف ایده های جدید و پذیرش ناشناخته ها هستید. خلاقیت تان به شما این امکان را می دهد که راه حل های اصلی برای مشکلات پیدا کنید و دیدگاه منحصر به فردی را برای آنها به ارمغان بیاورید.

کوه

اگر اولین نگاه شما به کوه افتاد، ممکن است نشان دهنده این باشد که شما تمایل عمیقی به سفر و فرار دارید. شما توسط پدیده های دارای ماجراجویی و ناشناخته ها جذب می شوید و بزرگترین آرزوی شما کشف افق های جدید است. کارهای روزمره برایتان گاهی اوقات خفه کننده به نظر می رسد، و اغلب احساس می کنید که چیزهای بیشتری برای کشف در جهان وجود دارد.

امیدوارم از تست شخصیت شناسی تصویری دید اول استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: ابر انتخابی تان نشان می دهد که آیا انعطاف پذیری یا سرسخت؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:با دلیل بگو که کدومیکی از خانمای تو فروشگاه واقعا باردار هست!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 انتخاب یکی از برگ ها نشان می دهد که آدم استرسی هستی یا آرام!

تست قدرت دید: پروانه در کجاست!؟

یک از گل ها را انتخاب کن تا بهت بگم آدم پیگیر و سرسختی یا آدم خوش خیال!؟

اگه اشتباه تصویر رو پیدا کنی، در باهوشی رو دست شرلوک هولمز زدی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا