;
خانواده و زناشوییزندگی

شاد کردن شوهر: ۱۵ ترفند جالب برای شاد کردن شوهر

شاد کردن شوهر: در زندگی مشترک زن همواره نقش تاثیر گذاری را در یک رابطه بر عهده دارد. برخورد، گفتار و عمل اوست که علاوه بر فضای خانه می تواند شوهرش را همراه زندگی داشته باشد و رابطه زناشویی را مستحکم تر و عمیق تر نگه دارد.

در این مطلب بخش خانواده و زناشویی ۱۵ ترفند علمی و عملی از طرف دکتر پرومود باترا برای شاد کردن شوهر و لذت بردن از زندگی برای تان آماده کردیم که امیدوارم این راه کارها برای یک داشتن یک زندگی شاد و عاشقانه مفید باشد.

بیشتر بخوانید: راه های جذب خواستگار خوب: با استفاده از این ۱۰ روش به زودی خواستگاران زیادی را جذب می کنید!

۱.از خودتان شروع کنید

شاد کردن شوهر، همواره به یاد داشته باشید برای اینکه روحیه، خانواده و شوهری شاد داشته باشید اول باید خودتان شاد باشید تا این انرژی مثبت به خانواده داده شود.

۲. شوهر تان را مقایسه نکنید

این به دیدگاه و افکار شما بستگی دارد که شوهرتان را چگونه ببینید، همانطور که زنها متفاوتند، مردها هم با خصوصیات و ویژگی هایی متفاوت از هم خلق شده اند، لذا قیاس آنها کاری ناپسند و غیر اصولی است.

شاید بپسندید:  بازیگر جذاب و مشهور سینمای هند، ایرانی الاصل هستند!!

۳.به شوهرتان اعتماد کنید

شاد کردن شوهر، با اعتماد به شوهرتان قدرت او را افزایش می دهید، همواره او را تشویق کرده و طرفدارش باشید حتی اگر بازنده باشد، او را از نظر خودش و دیگران بزرگ و برنده نشان دهید.

شاید بپسندید: مشکلات بینایی کودکان: چرا کودکان در سنین بسیار پایین دچار مشکلات بینایی می شوند؟

۴.واقعیت های زندگی مشترک را بپذیرید

اوایل ازدواج از نظر اکثر ما بسیار مطلوب و رویاییست اما بعد گذر زمان این رویا کابوسی مبهم است و این همواره عقیده و درک ما از بحث ازدواج است که خیلی هم بدان اعتقاد داریم. حال خود قضاوت کنید با چنین دیدگاهی می توان شوهر و زندگی شاد را تجربه کرد ؟

۵.استقبال از شوهر

شاد کردن شوهر، وقتی شوهرتان به خانه برگشت برای خوشحالی خودتان هم که شده بد خلقی نکنید. حتی اگر باهم اختلافی دارید به استقبالش بروید، یادتان باشد در نود دقیقه اولی که شوهرتان به خانه آمده از مشکل و بحث ناراحت کننده حرفی نزنید.

شاید بپسندید: عادت های اشتباه زنان: ۱۴ عادت اشتباه زنان که زیبایی و جوانی شان را نابود می کند!

۶.سر شوهرتان فریاد نزنید

مردان همواره به دنبال خلوت و آرامش برای تسکین اعصابش می گردند، خانه را میجویند و شما را می طلبند لذا با فریاد و دعوا با او راه به جایی نمی برید و او را منزوی دور از خودتان و خانه می کنید و پرده احترام میان شما دریده می شود

۷.آخر هفته ها برای شوهر تان وقت بگذارید

شاد کردن شوهر، ابتکارعمل داشته باشید و شادی هایی ساده را به خانه و شوهرتان هدیه دهید؛ تقدیم لبخندی ساده می تواند گرمابخش محفل عاشقانتان باشد، سعی کنید روزی شاد را صرف عشق ورزی به او داشته باشی.

بیشتر بخوانید: به دست آوردن قلب مرد: با این ۹ ترفند جدید قلب مغرور ترین مردا رو هم به دست می یاری!

۸.اگر شوهرتان تنبل است

اگر شوهری تنبل دارید از زندگی با او لذت ببرید، آری هرچند شاید تعجب کنید اما هر کاری کنید او تغییر پذیر نیست و لذا برای بالا بردن تحملتان، تکرار کنید، آدم های تنبل هرگز آزاری به کسی نمی رسانند.

۹.اگر شوهرتان مشکلی دارد

شاد کردن شوهر، مشکل و عیبش را بزرگ جلوه ندهید، عیبش را در بوق و کرنا نکنید و سعی کنید هر مشکلی باشد اول بین خودتان حل شود مگر اینکه مجبور باشید با یک مشاور بی طرف صحبت کنید.

۱۰.صداقت دو طرفه

شاد کردن شوهر، هیچ چیز قدرت صداقت را ندارد، شاید لازم نباشد تمام حقیقت را نگویید اما با پنهان کاری مدام اعتماد از بین میرود و دروغ و دورویی جای صداقت را میگیرد پس خودتان باشید.

۱۱.اگر شوهر مضطربی دارید

شاد کردن شوهر، ترس ها و استرس های بی دلیل یا با دلیل سبب بروز مشکلات و اختلافات در هر خانواده ای می شود، این شمایید که می توانید بر این نگرانی ها اضافه کنید و سوهان روح شوهرتان باشید یا مانند فرشته ای تسکین دهنده روحش شوید.

۱۲.اگر شوهرتان عاشق خوردن است

اجازه دهید از دست پخت شما لذت ببرد، بگذارید شاد باشد و تا خرخره بخورد، با نق زدن کاری درست نمی شود راه خلاقانه را برای کاهش اشتهایش بیابید.

۱۳.اگر شوهرتان سیگار می کشد

سیگار کشیدن خوب نیست و این یک حقیقت غیرقابل انکار است. اما آن را یکدفعه نمی توان سرکوب کرد و این را بدانید که سیگار کشیدن شوهرتان نشان می دهد نقطه ای در زندگی او تاریک است سعی کنید آن نقطه را بیابید نه اینکه به نقاط تاریک بیافزایید.

بیشتر بخوانید: مردان با چه زنانی ازدواج نمی‌کنند: زنانی با این ۱۰ ویژگی مناسب ازدواج نیستند!

۱۴.به خانواده شوهرتان احترام بگذارید

با احترام به خانواده شوهر، هم محبت خودتان را در دل شوهرتان عمیق تر و حقیقی تر می کنید و هم محبت و احترام خانواده شوهرتان نصیبتان می شود و هم الگویی برای فردای فرزندتان خواهید بود

۱۵.لذت جنسی را به لذت روحی تبدیل کنید

شاد کردن شوهر،  اگر چه دلیل هر ازدواج در ابتدا برای تامین نیاز جنسی است اما با زیرکی و ظرافت زنانگی می توانید خود را طوری در دلش جای دهید که او نه از لحاظ جسمی بلکه از لحاظ روحی به تو وابسته شود.

بیشتر بخوانید: چرا شوهرم حرفاشو بهم نمیگه +  ۶ راه حل ساده و موثر!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 2 =

دکمه بازگشت به بالا