;
فرهنگ و هنر

عکس ساختگی همسر اکبر عبدی که دردسر آفرید

همسر اکبر عبدی: شایعات و حواشی فراوانی پیرامون زندگی بازیگران و خانواده هایشان منتشر می شوند. به تازگی عکسی از اکبر عبدی مرد هزار چهره سینمای ایران وایرال شده که کام دخترش را تلخ کرده و موجب بروز واکنشی تند و تیز از سوی المیرا عبدی شد. با این مطلب فرهنگ و هنر همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اکبر عبدی به همراه همسر و دختر و نوه اش+عکس و بیوگرافی

همسر اکبر عبدی

المیرا عبدی واکنش تندی به عکس وایرال شده پدرش نشان داد و نوشت:

من موندم این همه چرت و پرت رو از کجا میارن

 احتمالا بپسندید: زیبایی حیرت آور و پیری غم انگیز “ایرنه پاپاس یونانی” بازیگر نقش هند جگر خوار+ عکس

همسر اکبر عبدی

سوتی خبرنگار ها با عکس اکبر عبدی

همسر اکبر عبدی، این تصویر همزمان با تولد اکبر عبدی با عنوان “الناز شاکر دوست کنار اکبر عبدی و همسرش در تولد یکی از دوستانشان در شمال” وایرال شد و توانست بازدید خوبی نیز بگیرد اما اکبر عبدی هنرمند مشهور در این تصویر کنار دخترش حضور دارد و خبری از همسر دوم اکبر عبدی نیست؛ در واقع فردی که به عنوان همسر جوان اکبر عبدی معرفی شده است، دختر اوست و این هنرمند تنها یک همسر دارد.

اکبرعبدی سالیان پیش با نینا دختر دایی 14 ساله خود ازدواج کرد و ثمره این زندگی یک دختر بنام المیرا می باشد. المیرا عبدی تنها دختر اکبر عبدی متولد 31 خرداد ماه 1366 در تهران است که تجربه بازیگری در فیلم های جابجا، یکی برای همه، مش اکبر و دخترانش و… را کارنامه هنری اش دارد. المیرا در سال 1396 با سهراب میرزایی ازدواج نمود و حاصل این ازدواج پسری به نام سام می باشد.

بیشتر بخوانید: اولین عکس از همسر اکبر عبدی بعد از سال‌ها | جوان، با کلاس و شیک پوش!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا