;
فرهنگ و هنر

نفیسه روشن آبروی خانواده اش را برد + استوری تند خانم بازیگر

خانواده نفیسه روشن: نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها بسیار پرکار است،این بار در فضای مجازی خانواده‌اش را هدف قرار داد و با انتشار استوری‌های جنجالی دست به افشاگری بر علیه آنان زد. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر، استوری‌های نفیسه روشن را مشاهده می‌کنید. نفیسه روشن که به تازگی مشغول بازی در سریال جدید تلویزیونی در نقش دکتر هدی ایزدی است، با انتشار چندین استوری مادر، پدر و برادرانش را مورد انتقاد تند قرار داد و بر علیه عروس جدیدشان صحبت کرد و او را بی اصل و نسب خواند!

بیشتر بخوانید: تغییر چهره عجیب نفیسه روشن در حاشیه اکران مردمی “فیلم کوچه ژاپنی ها”+ عکس

استوری نفیسه روشن عیله خانواده اش

خانواده نفیسه روشن

خانم بازیگر که در فضای مجازی فعال است، قبل از این تنها خانواده را حامی خود می‌دانست و بعد از ازدواج برادرش نوشته بود که عروس امانت است و دلم نمی‌خواهد اذیت‌هایی که شدم، بی ‌محلی‌هایی که دیدم را عروس هایمان بکشند.

شاید بپسندید:  آخرین خبرها از فصل هفتم سریال پایتخت و حواشی روح بابا پنجعلی!

خانواده نفیسه روشن

خانواده نفیسه روشن

خانواده نفیسه روشن، نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران و در خانواده 5 نفره به دنیا آمد، پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار بوده و دو برادر کوچکتر از خود به نام های میلاد و مسعود دارد که آنها نیز به عنوان خلبان و مهندس پرواز در نیروی هوایی فعالیت دارند.

شاید بپسندید: بیوگرافی هلیا امامی، زندگی شخصی از بازیگری در “فیلم داش آکل” تا ورود در عرصه مدلینگ+عکس های جذاب جدید

احتمالا بپسندید: تیپ متفاوت سوگند در لحظه گرگ و میش بیرون سریال

ازدواج و جدایی نفیسه روشن از همسرش

نفیسه روشن در سال 1391 با یک خلبان هواپیمای مسافربری بنام بهنام ازدواج کرد اما این زندگی دوام نیاورد و سال 99 نفیسه روشن از همسر خلبانش جدا شد. او در سال 1400 به کربلا سفر کرد و پس از بازگشت به کشور، با انتشار حلقه ی ازدواجش از ازدواج دوباره ی خود خبر داد. در شهریور 1402 شایعه ازدواج دوباره خانم بازیگر با همسر سابقش در فضای مجازی منتشر شد اما ایشان با تکذیب این خبر اعلام کرد به رابطه تمام شده باز نمیگردد.

بیشتر بخوانید: دردسر عکس مجلسی نفیسه روشن در یک عروسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 14 =

دکمه بازگشت به بالا