;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

جوانگ هوا معشوقه گونگ بوک بیرون از سریال امپراتور دریا+عکس های جدید و بیوگرافی

بیوگرافی پارک سو ئه : پارک سو ئه (کره‌ای: 박수애؛ زادهٔ ۱۶ سپتامبر ۱۹۷۹) که بیشتر با نام سو ئه (کره‌ای: 수애) شناخته می‌شود، بازیگر اهل کره جنوبی است. وی بازیگر سرشناس کره ای است که با سریال امپراطور دریا، در ایران به شهرت رسید. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی پارک سو ئه  و جدیدترین عکس های او بیرون سریال امپراتور دریا همراه باشید.

جالب خواهد بود: خاطره بازی عجیب بهنوش بختیاری با سحرهای ماه رمضان!

بیشتر بخوانید: تغییر چهره آتوسا سریال دیوار به دیوار پس از 7 سال+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی پارک سو ئه

مهارت سو ئه در اجرای نقش‌های پر سوز و گداز موجب شده‌است که لقب «ملکهٔ اشک‌ها» برازنده‌اش باشد. او همچنین به داشتن صدایی رسا و محکم و چهره‌ای سرد و خنثی معروف است. او بازیگری را از سال ۲۰۰۲ آغاز کرد و با بازی در نقش اول سریال تلویزیونی نامه عاشقانه در سال ۲۰۰۳ به شهرت رسید؛ و بعد در فیلم تاریخی امپراتور دریا در سال ۲۰۰۴ میلادی ایفای نقش کرد شباهت چهره سو ئه به جونگ یون هه (بازیگر معروف دهه ۸۰) موجب شده تا به «جونگ یون هه کوچولو» (리틀 정윤희) معروف شود.

شاید بپسندید: رضا داوود نژاد بازیگر پشت کنکوری ها درگذشت+آخرین پست اینستاگرام داوود نژاد!

احتمالا بپسندید: رفتی هند و زولبیای خوش آب و رنگ دیدی، نخور | میدونی چرااا، این فیلم رو ببین!

بیوگرافی پارک سو ئه 

سو ئه از مدرسه ابتدایی کو آم (구암 초등학교) فارغ‌التحصیل شده، بعد به مدرسه راهنمایی دانگ کوک (당곡중학교) رفته و آن‌گاه وارد دبیرستان بازرگانی کیونگ-کی (경기여자상업고등학교) شد. او به‌دلیل فقر خانواده‌اش به دانشگاه نرفت.

پارک یک برادر کوچکتر از خود دارد. او در مصاحبه ای گفته است که پدرش در گذشته به کار تعمیر کفش می پرداخت و به همین دلیل خانواده او نگران بودند که شغل کم در آمد پدر، روی شغل پارک تاثیر بگذارد و باعث خجالت او شود. با اینحال او هیچگاه شغل پدرش را مانعی برای پیشرفت اش ندانست.

بیشتر بپسندید: بازیگر داعشی سریال پایتخت 5 بیرون سریال چقدر متفاوته+عکس های جدید و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: بهاره رهنما برای بار سوم سر سفره عقد نشست ؟! + عکس

تحصیلات و مدلینگ

او در دوران بازیگری، عضو تیم دو و میدانی مدرسه بود و پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان کسب و کار Gyeonggi، به همراه دوست خود یک قرار داد ۶ ماهه با یک شرکت مدلینگ امضاء کرد. مسئله جالب این بود که پارک و دوستش به جای دریافت حقوق، ۳۵۰ وون به این شرکت پرداخت کردند.

او به عنوان مدل شروع به فعالیت کرد اما عکس های نهایی او، چندان جالب نبودند. پارک پس از این عدم موفقیت، تصمیم گرفت وارد عرصه خوانندگی شود. او ۶ ماه به عنوان رپر در یک گروه کی پاپ فعالیت کرد و بدون اینکه آهنگ یا آلبومی از این گروه منتشر شود، منحل شد.

در این حین، یک مدیر معروف به پارک پیشنهاد کرد تا وارد عرصه بازیگری شود و پارک نیز این پیشنهاد را پذیرفت. او در مصاحبه ای به خبرنگاران چنین گفته است:” من خوب نمی خواندم. اما ۶ ماه را با یک گروه بسیار فان گذراندم. خوش شانس بودم که وارد عرصه بازیگری شدم.” پارک سوئه در دانشکده ی زبان های خارجه و در رشته ی زبان انگلیسی دانشگاه Hankuk تحصیل کرده است.

بیشتر بخوانید: پشت پرده ای که فرشته حسینی از همسرش نوید محمدزاده منتشر کرد!

جالب خواهد بود: بازیگر نقش کودکی دونگی به همراه کیف 110 میلیون تومانی اش+عکس

بیوگرافی پارک سو ئه 

مخالفت خانواده با بازیگری او

خانواده پارک در ابتدا به خاطر شخصیت درون گرای پارک، با ورود او به عرصه بازیگری مخالفت کردند اما پارک با خانواده اش شرط کرد که پس از کسب درآمد ۳۰ میلیون وون ( ۲۷ هزار دلار)، بازیگری را کنار بگذارد.

او کار بازیگری را در سال ۱۹۹۹، آغاز کرد و با فیلم یک خانواده در سال ۲۰۰۴ به شهرت رسید. از آن زمان به بعد، وی به عنوان نقش اصلی در بسیاری از فیلم ها و سریال ها به بازی پرداخت.

شاید بپسندید: نوزاد فیلم دو نفر و نصفی در 34 سالگی اش+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی پارک سو ئه 

جانگ هوا معشوقه گونگ بوک در سریال امپراطور دریا

پارک سوئه با بازی نقش بانو جانگ هوا در سریال تاریخی امپراطور دریا توانست به شهرت جهانی دست پیدا کند. او در این سریال با افرادی همچون سونگ ایل گوک، بائه سو بین و چوی سو جونگ همبازی شده بود. از سرگرمی های پارک سو ئه می توان به شنا، و تنیس اشاره کرد.

صدای خشن من، بزرگترین دارایی من است

پارک با صدای خشن خود شناخته می شود. او در این رابطه چنین می گوید:” چندین بار به من گفته شده است که صدای من به شغلم آسیب خواهد رساند. زمانی که کار بازیگری را به تازگی شروع کرده بودم، بسیاری از بینندگان در فضای مجازی کامنت میگذاشتند که به خاطر طرز صحبت کردن من، کانال تلویزیون خود را عوض کرده اند. این برای من عجیب بود چرا که فکر میکردم صدای من بزرگترین دارایی من است. بنابراین به مردم میگویم که به گوش کردن صدای من ادامه دهید، چرا که در نهایت از آن خوشتان خواهد آمد!”

پارک سو ئه 

گروه خونی، قد و وزن پارک سوئه

گروه خونی پارک، AB، قد او ۱۶۸ سانتی متر و وزن وی ۴۶ کیلوگرم است.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: شخصیت های کارتونی بازی تاج و تخت: اگر دیزنی قرار بود Game of Thrones را بسازد!

احتمالا بپسندید: ابزار های تنبیه و تحقیر زنان در اروپای قرون وسطی+تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + ده =

دکمه بازگشت به بالا