;
سینمافرهنگ و هنر

طوبا بویوک اوستون: ۸ حقیقت جالب در باره زیباترین بازیگر ترک که نمی دانستید

طوبا بویوک اوستون: طوبا بویوک اوستون بازیگر ترکیه ای است که به خاطر زیبایی خیره کننده و استعداد فوق العاده بازیگری اش، شهرت جهانی دارد. او سال ها است که در صنعت فیلم و سریال ترکیه مشغول به کار است و فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی بازی کرده و به خاطر آثار برجسته اش محبوبیت زیادی پیدا کرده است. او برنده جوایز متعددی است و همچنین به عنوان یک هنرپیشه پردرآمد و سرشناس ترک شناخته می شود.

پدر و مادرش اصولا اهل ارزروم و پدربزرگ و مادربزرگش از مهاجران ترک هستند. نسب پدری او به کریمه است در حالی که نسب مادری او اهل یونان است. او در رشته طراحی صحنه و لباس از دانشگاه معماری سینان تحصیل کرد و سپس در سال ۲۰۰۴ در رشته ای مشابه فارغ التحصیل شد. پس از پایان تحصیلات، تلاش کرد تا خود را به عنوان یک ستاره موفق در سینمای ترکیه معرفی کند. خوب، چیزهای زیادی برای دانستن باقی مانده است و در بخش سینما، ما حقایق جالبی را برای شما آورده ایم تا بیشتر در مورد این بازیگر زیبای ترکیه بدانید.

بیشتر بخوانید: هانده ارچل: ۱۰ حقیقت جالب در مورد او که از شنیدنش تعجب می کنید!

۸ حقیقت جالب درباره طوبا بویوک اوستون که نمی دانستید

۱.طلاق

توبا بویوک اوستون بازیگر زن با اونور سایلاک که او هم بازیگر است ازدواج کرد. مراسم ازدواج آنها در پاریس برگزار شد. در سال ۲۰۱۲، این زوج صاحب دو دختر دوقلو مایا و توپراک شدند. اما رابطه آن ها دوام نیاورد و در سال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند.

شاید بپسندید: 30 زیباترین شاهکارهای معماری جهان که چشم ها را نوازش می دهند!

طوبا بویوک اوستون

۲.شهرت

طوبا بویوک اوستون، او پس از آغاز بازیگری اندکی نگذشت که به شهرت جهانی رسید. او نقش های زیادی در فیلم ها و سریال های ترکیه بازی کرد که تحسین همه را برانگیخت و به خاطر قدرت بازیگری اش برنده چندین جایزه بین المللی شد.

احتمالاً بپسندید: ۸ نکته جالب در مورد کراش دخترای ترک و ایرانی، بوراک اوزچیویت از زبان خودش!

۳.پیشینه خانوادگی

او از یک پیشینه خانوادگی غیر سینمایی  برخوردار است. زیرا والدینش بازیگر نیستند. اما در عرصه بازیگری استعداد درخشان درختر شان طوبا را کشف کردند و از او حمایت نمودند. آن ها به این دلیل به طوبا بسیار افتخار می کنند.

۴.سلبریتی خودساخته

طوبا بویوک اوستون، طوبا بویوک اوستون علیرغم داشتن پیشینه خانوادگی غیر سینمایی، به تنهایی به همه چیز دست یافت و این یک پیروزی بزرگ است. به این ترتیب می توان گفت که او یک سلبریتی خودساخته است که همه کارها را به تنهایی انجام داده و در نهایت در شغل خود موفق شد.

بیشتر بخوانید: بوراک اوزچیویت: ۹ حقیقت حیرت آور درباره جذاب ترین بازیگر ترک + عکس

طوبا بویوک اوستون

۵.پروژه های محبوب

او در بسیاری از پروژه های سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش کرده است، اما برخی از آنها پرطرفدارترین هستند، مانند؛ «More» (2017)، «Gulizar»، (2004)، «پدر من و پسرم»، (2005)، و موارد دیگر که قابل توجه هستند و ارزش دیدن را دارند.

۶.بازیگر زن همه کاره

طوبا بویوک اوستون به عنوان یک بازیگر همه کاره شناخته می شود که این توانایی را دارد که خودش را در هر نقشی از نقش مکمل تا نقش اصلی جا دهد.  این ویژگی کاملاً شگفت انگیزی است که او از آن برخوردار است. به خاطر همین ویژگی اش او جز موفق ترین بازیگران زن ترکیه است.

شاید بپسندید: شخصیت هایی که باور نمی کنید حبیب لیسانسه ها (هوتن شکیبا) صداپیشه اش بوده! این بشر یک نابغه است!!

طوبا بویوک اوستون

۷.سرگرمی ها

طوبا بویوک اوستون: او عاشق گذراندن وقت اضافه اش با سرگرمی های خود است. او عاشق کارهای تبلیغاتی و گلدوزی است و آنها را ترجیحا در اوقات فراغت خود انجام می دهد.

۸.ورزش مورد علاقه

طوبا بویوک اوستون یک ورزش دوست است و عاشق اسکی و اسکیت روی یخ است. به نظر می رسد او فردی است که عاشق ماجراجویی است. یک بار این بازیگر فاش کرد که همیشه زمان خود را برای ورزش های مورد علاقه اش به گونه بهینه مدیریت می کند. به علاوه این بازیگر معتقد است که انجام این ورزش ها به او آرامش می دهد.

بیشتر بخوانید: 15 سلبریتی معروف که در فقر بزرگ شدند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا