;
تفریح و سرگرمی

با جابجایی 1 چوب کبریت عبارت 8+5-6=4 را اصلاح کن! | اثبات کن که نابغه ای!

سوال هوش با تصحیح عبارت ریاضی: برای اینکه اثبات کنید که در انجام تمرینات ریاضی مهارت خوبی دارید، لازم است تا یک معادله صحیح را در سوال هوش با تصحیح عبارت ریاضی بدست بیاورید. البته برای این کار تنها 3 ثانیه وقت دارید و فقط باید 1 چوب کبریت را جابجا کنید. آیا فکر می کنید می توانید این معادله را در 3 ثانیه حل کنید؟ شما می توانید مغز خود را آزمایش کنید و ببینید که آیا می توانید فقط 1 چوب را حرکت دهید تا این معادله درست شود! با مجله خبری چشمک و سوال هوش با تصحیح عبارت ریاضی همراه شوید.

همان طور که می دانیم تست‌های هوش، پازل‌ها و بازی‌های فکری دهه‌هاست که محبوب بوده‌اند. آنها ما را به فکر فراتر از بدیهیات و کشف راه حل های متعدد برای حل یک مشکل دعوت می کنند. در سال‌های اخیر، این چالش‌ها حتی در شبکه‌های اجتماعی محبوب‌تر شده‌اند. سوال هوش با تصحیح عبارت ریاضی به طور خاص طراحی شده است تا مهارت های حل مسئله و ریاضیات شما را در کمتر از 3 ثانیه آزمایش کند. معادله داده شده 8+5-6=4 است. اما این معادله اشتباه است! وظیفه شما یافتن پاسخ صحیح در عرض 3 ثانیه است.

شاید بپسندید:اگر بینایی‌ات مشکلی نداشته باشه در یک نگاه ماهی متفاوت رو شناسایی می کنی!

سوال هوش با تصحیح عبارت ریاضی

باید بدانید که مهم نیست که چگونه با این چالش ریاضی برخورد می کنید، مطمئن باشید که عضلات ذهنی خود را تمرین می دهید و با احساس موفقیت کنار می آیید. بیایید ببینیم چقدر سریع می توانید این معما را حل کنید! مغز خود را با پازل روز آزمایش کنید. آیا اماده چالش هستید؟ این معما شامل معادله ای است که تنها جق حرکت دادن 1 چوب کبریت دارید. برای سوال هوش با تصحیح عبارت ریاضی خود آماده اید؟

آزمون های ریاضی و پازل ها یک راه عالی برای تمرین ذهن و خلاقیت شما هستند. برای حل معما باید دقت کنید و تمرکز کنید. ما باید از مهارت های حل مسئله خود استفاده کنیم و تصمیم بگیریم که کدام  چوب کبریت را حرکت دهیم و به کجا منتقل کنیم.

شاید بپسندید: حکایت شیر باسواد و خر بی‌سواد: وقتی سواد با عقل و شعور همراه نباشد، نتیجه اش نیستی است!

سوال هوش با تصحیح عبارت ریاضی

احتمالا بپسندید: مأموران آتش نشانی کدام یک از این دو نفر را باید زودتر نجات دهند!؟

 

 

 

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش با تصحیح عبارت ریاضی

زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق شده اید 1  چوب کبریت را برای ایجاد معادله صحیح در سوال هوش با تصحیح عبارت ریاضی پیدا کنید. مهارت های حل پازل خود را آزمایش کنید!ما یک نوع سرگرم کننده و چالش برانگیز از پازل های کلاسیک چوب کبریت را پیشنهاد کردیم! اگر نتوانستید پازل را حل کنید بهتر است از شانس دوم خود استفاده کنید.

.

.

.

.

.

.

.

جواب و پاسخ سوال هوش با تصحیح عبارت ریاضی: برای توضیح راه حل تصاویر را قرار داده ایم.

شاید بپسندید: نکته سنجی ات رو با آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان امتحان کن!

سوال با تصحیح عبارت ریاضی

امیدوارم از سوال هوش با تصحیح عبارت ریاضی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

شاید برایتان جالب باشد

چیستان | آن چیست که بالا و پایین می‌رود، ولی حرکت نمی‌کند!؟

شاید بپسندید: با پیدا کردن گلابی که جفت ندارد، تیزبینی خود را اثبات کنید!

چیستان | زمانی که نمی‌دانی چیستم، چیزی هستم؛ اما وقتی که می‌دانی چیستم، چیزی نیستم!

این زن از طبقه سی ام یک ساختمان سقوط کرد و آسیبی ندیده است،چگونه ممکن است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا