;
تفریح و سرگرمی

این زن از طبقه سی ام یک ساختمان سقوط کرد و آسیبی ندیده است،چگونه ممکن است!؟

سوال هوش نحوه نجات از سقوط: تصاویر معمایی یا آنچه که بیشتر تحت پازل های تصویری از آن ها یاد می شود، هزاران کاربر اینترنت را به دردسر انداخته است. برخی فکر می کردند که از هوش بالایی برخوردارند، اما در رمزگشایی یا حل این تصاویر با مشکلات فراوانی روبرو شده اند. در تست هوش نحوه نجات از سقوط، بار دیگر بینایی و دقت شما به چالش کشیده می شود. پس با مجله خبری چشمک همراه شوید و ذهن و مغز خود را ورزش داده و توانائیهای خود را افزایش دهید.

در تصویر سوال هوش نحوه نجات از سقوط شما باید شناسایی کنید که زن تصویر چگونه از سقوط جان سالم به در برده است. با سوال هوش نحوه نجات از سقوط و بخش سرگرمی مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:فقط 6% از افراد تو 7 ثانیه شکل هندسی متفاوت را پیدا می کنند!

سوال هوش نحوه نجات از سقوط

وب سایت مجله خبری چشمک امروز هم یک معما و سوال تصویری جالب را با شما به اشتراک گذاشته است. این تصویز نه تنها چشم خوانندگان را آزمایش می کند، بلکه سعی می کند ظرفیت واقعی آنها را در سطح شناختی رمزگشایی کند. همانطور که قبلاً در سایر ازمون ها و تصاویر معمایی نشان داده ایم، این استثنا نیست و دیدن پاسخ بسیار دشوار است. همه چیز به سطح فکری شما بستگی دارد.

اگر دقت کرده باشید در تصویر سوال هوش نحوه نجات از سقوط دختری را مشاهده می کنید که از یک ساختمان سی طبقه سقوط کرده است. اما آن طور که در تصویر مشخص است، زن پس از سقوط، مشکلی برایش ایجاد نشده است. چگونه او توانسته است از سقوط ارتفاع بلند نجات پیدا کند. اگر اماده هستید با دقت به تصویر نگاه کرده و چگونگی نجات زن را بررسی و تحلیل کنید. یادتان باشد برای رمزگشایی سوال هوش نحوه نجات از سقوط تنها 3 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: حکایت کبک و قضاوت گربه: نتیجه اعتماد کردن به هر کس شرایط و عواقبش مرگ است!

سوال هوش نحوه نجات از سقوط

احتمالا بپسندید:  چیستان | زمانی که نمی‌دانی چیستم، چیزی هستم؛ اما وقتی که می‌دانی چیستم، چیزی نیستم!

 

 

 

 

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش نحوه نجات از سقوط

زمان مشخص شده شما به پایان رسیده است. شاید تاکنون سوال هوش نحوه نجات از سقوط را حل کرده باشید، اما اگر تاکنون پاسخ را پیدا نکرده باشید، می توانید چند ثانیه بیشتر تصویر را بررسی کنید و جزئیات را تحلیل کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش نحوه نجات از سقوط: درست است. اگر به تصویر و جزئیات آن بیشتر دقت کنید، متوجه خواهید شد که سوپرمن  در حال پرواز به سوی دختر است تا او را نجات دهد. این صحنه ای از یک فیلم است و دختر توسط سوپرمن نجات داده شده است! و اکنون با لبخند به دوربین نگاه می کند.

شاید بپسندید: چیستان | آن چیست که نام کشور است اما در پیشانی دیده می‌شود!؟

سوال نحوه نجات از سقوط

امیدوارم از سوال هوش نحوه نجات از سقوط استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 با انتخاب یکی از غروب ها مهمترین ویژگی شخصیتی‌ات را شناسایی کن!

در 6 ثانیه 3 تفاوت دو تصویر رابین هود را پیدا کنید!

معمولا چگونه بر روی صندلی می نشینید!؟ | سطح اعتماد به نفس خود را کشف کنید!

 با پیدا کردن مجموع وزنی حیوانات در 15 ثانیه، ثابت کنید که نابغه ریاضی هستید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =

دکمه بازگشت به بالا