;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از این 4 نفر، بالا خونه اش رو اجاره داده و از همه احمق تره!؟

سوال تصویری با شناخت احمق ساختمان: در معما، آزمون یا سوال تصویری امروز شما به دنبال پاسخ به این سوال باشید که اساساً چه کسی می تواند یک احمق تمام عیار باشد! معمای تصویری امروز را که با عنوان سوال تصویری با شناخت احمق ساختمان در مجله خبری چشمک منتشر شده است را حل کنید و به همه اثبات کنید که واقعا کسی به تیزبینی، زیرکی و قوه تحلیل شما در میان اطرافیانتان وجود ندارد. برای اثبات این موضوع با سوال تصویری با شناخت احمق ساختمان و مجله خبری چشمک همراه باشید.

به واقع یک کارآگاه واقعی قادر خواهد بود این معمای تصویری را در 5 ثانیه حل کند. شاید زمان محدود این آزمون به این علت باشد که شما را برای تمرکز کردن آموزش دهد. تمرکز کردن سریع و دقت صد در صدی می تواند به شما در بالا بردن توانائیهای فردی و شناختی شما کمک کند. لذا تلاش کنید این آزمون و آزمون های مشابه مجله خبری چشمک را از دست ندهید. این آزمون ها می توانند به خوبی شما را برای تبدیل شدن به یک نابغه آماده کنند.

شاید بپسندید:حکایت عیادت مرد کر از همسایه: حکایت مرد ناشنوایی که تلاش می کرد دیگران متوجه نشوند!

سوال تصویری با شناخت احمق ساختمان

نتایح موجود در صفحه فیس بوک سوال تصویری با شناخت احمق ساختمان نشان می دهد که تنها 37 درصد از مشارکت کنندگان در این آزمون توانستند در زمان اول و اولین تلاش آن را رمزگشایی و حل کنند. ما برای موفقیت شما در این تست تصویری، توصیه می کنیم که کارهایتان را به کناری بگذارید و تمام جزئیات عکس را مورد بررسی قرار دهید تا راه حل معما را پیدا کنید.

چه کسی احمق است؟ این چالش تصویری، شامل شناسایی فرد احمقی است که خود را در شرایط بدی قرار داده است. سما برای شناسایی این فرد احمق فقط 5 ثانیه فرصت دارید. آیا برای حل سوال تصویری با شناخت احمق ساختمان اماده اید؟ خوب، شروع کنید. زمان شما شروع شد.

شاید بپسندید:کشتیرانی مگس بر ادرار خر | حکایتی در باب سطح فهم و درک هر شخص….!

سوال تصویری با شناخت احمق ساختمان

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری با شناخت احمق ساختمان

اگر در تلاش اول نتوانستید راه حل سوال تصویری با شناخت احمق ساختمان را پیدا کنید، ناراحت نشوید. شما به این علت که توانستید مغز خود را ورزش دهید، برنده هستبد. پس بهتر است برای بار دیگر با دقت و تمرکز به کل تصویر سوال تصویری با شناخت احمق ساختمان نگاه کنید، همچنین سعی کنید هیچ نوع حواس پرتی نداشته باشید.

 

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری با شناخت احمق ساختمان: مرد دومی از سمت راست می تواند یک احمق باشد. شغل این مرد تمیز کردن شیشه های ساختمان های بلند است. اما از تجهیزات ایمنی خبری نیست. در ضمن او در حین کار مشغول دیدن یک مجله یا آگهی تبلیغاتی شده است. او در لبه پنجره قرار گرفته و حواس پرتی اش ممکن است سبب پیامد ناگواری برای او شود.

اما اگر دقت کنید بقیه افراد برای اولین بار است که بدلایل مختلف در کنار پنجره ساختمان قرار گرفته اند. آنها بسیار مواظب شرایط هستند، لذا نمی توان آنها را احمق خطاب کرد. هر چند دیدگاه برخی افراد ممکن است متفاوت باشد.

شاید بپسندید: کدام مبل را برای نشست انتخاب می کنید!؟ | نوع انتخاب شخصیت واقعی تان را لو می دهد!

سوال با شناخت احمق ساختمان

امیدوارم از سوال تصویری با شناخت احمق ساختمان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

چیستان | نام کدام بازیکن فوتبال خارجی است که اگر برعکسش کنی، اسم پسر فارسی می‌ شود!؟

 آزمون دقت ذهن: 3 تفاوت دو تصویر کابوی نوازنده را در 7 ثانیه پیدا کنید!

چیستان | کدام شهر ایران است که سه حرف اول آن را در باران استفاده می‌کنند!؟

آزمون هوش: آیا پسرک، واقعاً مادرش را پیدا کرده یا توهم زده!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا