;
آرایش و زیبایی

با ترندهای رنگ مو تابستانی شیک و باکلاس باشید+عکس های جالب

ترندهای رنگ مو تابستانی: تابستان بهترین فرصت برای امتحان کردن رنگ موهای شاد و روشن است. امسال نیز شاهد ترندهای جذاب و چشمگیری در رنگ مو هستیم که هر کدام از زیبایی خاصی برخوردارند. از این رو در این بخش دنیای مد در مجموعه آرایش و زیبایی مجله خبری چشمک به بررسی ترندهای رنگ مو تابستانی می‌پردازد تا هر کدام را دوست داشتید بر روی موهای خود اعمال کنید.

ترندهای رنگ مو تابستانی

در ادامه به چند نمونه از ترندهای رنگ مو تابستانی امسال اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

رنگ موی گیلاسی شکلاتی

رنگ موی گیلاسی شکلاتی نیز از محبوب‌ترین رنگ‌ها در تابستان است که از ترکیب رنگ‌های قهوه‌ای و قرمز به دست می‌آید. گیلاسی شکلاتی یک رنگ گرم و در عین حال خنک است که در تناژهای مختلف وجود دارد و می‌تواند به هر رنگ پوستی، زیبایی ببخشد.

رنگ موی شکلاتی

ترندهای رنگ مو تابستانی

ترندهای رنگ مو تابستانی

رنگ موی پاستیلی

رنگ‌های پاستیلی طیف وسیعی از رنگ‌های کمرنگ و روشن را شامل می‌شوند که به خاطر لطافت‌شان، حس آرامش و زنانگی را منتقل می‌کنند. با افزودن رنگ سفید به رنگ‌های اصلی می‌توانید رنگ پاستیلی مورد علاقه خود را به دست آورید.

از رنگ‌های پاستیلی پرطرفدار برای تابستان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هلویی
  • سبز نعنایی
  • آبی آسمانی
  • زرد لیمویی
  • بنفش کمرنگ
  • صورتی کمرنگ

ترندهای رنگ مو تابستانی

ترندهای رنگ مو تابستانی

ترندهای رنگ مو تابستانی

رنگ موی بلوند

رنگ موی بلوند از قدیمی‌ترین رنگ‌هایی است که طرفداران بیشماری دارد. امروزه نیز رنگ موی بلوند در تنوع بیشتری ارائه می‌شود و شما با هر رنگ پوستی می‌توانید طیف رنگی مد نظرتان را انتخاب و موی خود را بلوند کنید.

از محبوب‌ترین ترندهای رنگ موی بلوند برای تابستان عبارتند از:

  • رنگ موی باردو بلوند
  • بلوند زنده
  • بلوند مسی دارچینی
  • بلوند کاراملی

رنگ موی بلوند

رنگ موی بلوند

رنگ موی بلوند

ترندهای رنگ مو تابستانی

رنگ موی آمبره ظریف

آمبره ظریف، یک تکنیک خاص و پرطرفدار برای رنگ کردن مو در تابستان است که حالت طبیعی و درخشانی به موها می‌بخشد. در این روش موها به طور نامحسوس از یک رنگ تیره‌تر به یک رنگ روشن‌تر در امتداد ساقه مو تغییر می‌کنند.

رنگ موی آمبره ظریف برای کسانی مناسب است که می‌خواهند هارمونی و عمق را جایگزین تضاد در موها کنند و در عین حال موهایشان پرپشت‌ و حجیم‌تر دیده شود.

از مدل‌های پرطرفدار آمبره ظریف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قهوه‌ای شکلاتی تا کاراملی
  • بلوند تیره تا بلوند روشن
  • مسی تا قهوه‌ای طلایی

ترندهای رنگ مو تابستانی

پیکابو

پیکابو از رنگ موهای ترندی جسورانه و جدید است که به آن لایت مو نیز گفته می‌شود. در این روش بخش زیرین مو را به رنگی متفاوت از رنگ موی اصلی رنگ می‌کنند؛ به گونه‌ای که فقط اگر موها را بالا ببندید، رنگ پنهان شده در معرض دید قرار خواهد گرفت.

پیکابو را می‌توان در رنگ‌های مختلفی (از رنگ‌های طبیعی گرفته تا رنگ‌های روشن و فانتزی) به اجرا درآورد. بنابراین اگر به دنبال ایده‌ای جدید برای استایل موهایتان هستید، رنگ موی پیکابو گزینه مناسبی است.

ترندهای رنگ مو تابستانی

 

رنگ موی اسپرسو دودی

اسپرسو دودی با ترکیبی از ته رنگ خاکستری دودی و قهوه‌ای عمیق به موها ظاهری چند بعدی و درخشان می‌بخشد. این رنگ مو برای تمامی افراد با هر رنگ پوستی (از روشن گرفته تا گندمی و زیتونی) و با هر رنگ چشمی مناسب است.

ترندهای رنگ مو تابستانی

مانی پیس

رنگ موی مانی پیس (Money Piece) یک تکنیک جذاب و هایلایت ظریف در قسمت جلویی مو است که به آن هایلایت دور صورت نیز گفته می‌شود. این روش رنگ پایه موها را به طور ماهرانه‌ای روشن‌تر کرده و ظاهری چشمگیر به موها می‌بخشد.

ترندهای رنگ مو تابستانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا