;
فیلم و سریال

ریوزو شوهر اوشین در 67 سالگی به همراه دختر و پسر واقعی اش+عکس و بیوگرافی

تغییر چهره ریوزو شوهر اوشین: همه ی ما سریال سالهای دور از خانه که با نام شخصیت اصلی سریال یعنی اوشین نامگذاری شده بود را به یاد داریم. مجموعه تلویزیونی جذابی که در سال 1983 توسط شبکه ان‌اچ‌کی ساخته و در دهه 1360 در تلویزیون پخش می شد.

محبوبیت بالای سریال سال های دور از خانه یا آنچه که بین همه به نام اوشین معروف شده است، از همان زمان تاکنون، اوشین را به عنوان یکی از کارکترهای فراموش نشدنی در ذهن ما ثبت کرده است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک تصاویر جدید از تغییر چهره ریوزو شوهر اوشین را مشاهده کنید.

شیرو نامیکی یا ریوزو شوهر اوشین

بازیگر نقش ریوزو در سریال اوشین که نقش همسر اوشین را بازی میکرد، شیرو نامیکی بازیگر ژاپنی است که در 21 سپتامبر 1957 در چیبا ژاپن به دنیا آمد. او بازی در درام‌ها و فیلم‌های تلویزیونی را در دهه 1990 با حضور در سریال “Miyazawa Kenji Sono ai” (1996) آغاز کرد و بعداً در فیلم موفق “Godzilla 2000” (1999) بازی کرد و به شهرت بیشتر دست یافت.

تغییر چهره ریوزو شوهر اوشین

تصاویر جدید از تغییر چهره شیرو نامیکی بازیگر نقش ریوزو شوهر اوشین

 

تغییر چهره ریوزو شوهر اوشین

 

فیلم ها

  1. گاکو نو کایدان (۲۰۰۷)
  2. نیهون چین بوتسو (۲۰۰۶)
  3. پُوچی نو ککوهاکو (۲۰۰۶)
  4. Kamen Rider The First (۲۰۰۵)
  5. نوریکو نو شوکوتاکو (۲۰۰۵)
  6. شینجو ارجی (۲۰۰۵)
  7. مرد شیطان (۲۰۰۴)
  8. Moonlight Jellyfish (۲۰۰۴)
  9. هانوچی (۲۰۰۴)
  10. Get in on (۲۰۰۱)
  11. دنن نو یوتسو (۲۰۰۱)
  12. ککو بتسو (۲۰۰۱)
  13. ایکیسوداما (۲۰۰۱)
  14. Wild Zero (۲۰۰۰)

درباره سریال سال های دور از خانه

سریال «سال های دور از خانه» با نام اصلی «اوشین» نام یک مجموعه تلویزیونی ژاپنی است که در سال ۱۹۸۳ میلادی (۱۳۶۲ هجری شمسی) توسط شبکه «ان اچ کی» به کارگردانی هاشیدا سوگاکو ساخته شد. مجموعه‌ای که روایت گر بخش‌های مختلف زندگی زنی به نام «اوشین» است که در سن پیری خاطرات زندگی سخت و دشوار خود از کودکی تا بزرگسالی را روایت می‌کند.

داستان این سریال که در قالب اصلی تا ۲۹۷ قسمت ادامه داشت از پیری و کهنسالی شخصیت اول داستان شروع می‌شود. جایی که اوشین تاناکورا به جای شرکت در جشن افتتاحیه فروشگاه هفدهم خود تصمیم می‌گیرد به یک سفر برود. خانواده او در نگرانی به سر می‌برند و نمی‌دانند او بدون خبر و تماس به کجا رفته است. «کای» نوه اوشین داستان عروسک «کوکشی» را که اوشین یک بار برای او تعریف کرده بود، به یاد می‌آورد.

کای برای پیدا کردن مادربزرگ به دنبال او می‌رود و سرانجام اوشین را در «یاماگاتا» پیدا می کند. در آنجا هر ۲ سفری به گذشته را آغاز کرده و از نقاط مختلف کشور ژاپن که اوشین سال‌ها قبل در آنجا می زیسته است، دیدن می‌کنند. مسیری که اوشین در آنها به بیان یادآوری زمان‌های سخت و دشوارش در زندگی می‌پردازد.

آیاگو کوبایاشی (بازیگر نقش اوشین از ۶ تا ۱۰ سالگی)، یوکو تاناکا (بازیگر نقش اوشین از ۱۶ تا ۴۶ سالگی)، نوبوکو اوتاوا (بازیگرنقش اوشین از ۵۰ تا ۸۴ سالگی)، پینکو ایزومی (مادر اوشین)، میچیو اوجی (مادربزرگ اوشین)، شیرو نامیکی (رویوزو)، سوئیچیروه کیتامورا (تارو)، اتسوشی تاکاهاشی (هیتوشی)، میساکو تاناکا (میچیکو)، آیا شیکیا (کودکی کایو)، ترومی آزوما (جوانی کایو)، تروکو ناگائوکا (مادربزرگ کایو)، میساکو واتانابه (تاکاهارا)، شینوبو ناگاوا (ریتسو)، ماساتوشی ناکامورا (شنساکو)، تارو ایشیدا (سیتارو)، هاروئه آکاگای (خانم هیزا) بازیگران این سریال ژاپنی پرطرفدار را تشکیل می‌دادند.

پخش سریال اوشین در آوریل ۱۹۸۳ به‌عنوان یک درام صبحگاهی از شبکه NHK آغاز شد. این سریال شامل ۲۹۷ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای بود که به گفته سوگاکو هاشیدا نویسنده سریال، داستان بر اساس وقایع زندگی زنی به نام واتسو کادا، مادر ریوهی وادا مؤسس سوپرمارکت‌های زنجیره‌های «یااوهان» ژاپن است.

این سریال هنگامی که ژاپن در شرایط ویژه اقتصادی بود پخش و به سرعت مورد استقبال ژاپنی‌ها قرار گرفت؛ زیرا نمادی از ساده زیستی در برابر مصرف‌گرایی پرزرق و برق، افراطی و متظاهرانه آن دوران بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا