;
فیلم و سریال

زیبایی خیره کننده ساحل”دنیای شیرین دریا” در آستانه 34 سالگی به همراه شوهرش+عکس

مهسا ملاپور سینما و تلویزیون متولد 19 اردیبهشت 1369 در تهران، فارغ التحصیل تکنولوژی (مکانیک) هواپیما در مقطع کارشناسی است، پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است و دو برادر بزرگتر از خود نیز دارد و علاوه بر بازیگری نقاشی رنگ روغن نیز می کند. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی مهسا ملاپور همراه باشید.

عکس های جدید مهسا ملاپور بازیگر نقش ساحل در سریال دنیای شیرین دریا

دنیای شیرین دریا نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی بهروز بقایی است که در سال ۱۳۷۷ تولید و از برنامهٔ کودک و نوجوان شبکه ۱ سیما پخش گردید. ساحل هم بازی پوپک گلدره در دنیای شیرین دریا بعد از 25 سال تغییرات ظاهری زیادی داشت.

 

 

 

 

مهسا ملاپور

بیوگرافی مهسا ملاپور

همان طور که در بالا هم اشاره شد مهسا ملاپور سینما و تلویزیون متولد 19 اردیبهشت 1369 در تهران، فارغ التحصیل تکنولوژی (مکانیک) هواپیما در مقطع کارشناسی است، پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است و دو برادر بزرگتر از خود نیز دارد و علاوه بر بازیگری نقاشی رنگ روغن نیز می کند. در ادامه با بیوگرافی مهسا ملاپور همراه باشید.

زندگی شخصی

وی درباره خانواده و علی الخصوص پدرش می گوید: پدرم بهترین پدر دنیاست و من هم عاشقانه دوستش دارم. پدرم برای من همیشه مثل یک اسطوره بوده است. ایشان خیلی هم احساساتی هستند و علاوه بر این دوست دارند من در کار بازیگری پیشرفت کنم. حتی تشویقم میکنند تا بازیگری را ادامه دهم.

نحوه بازیگر شدن

آقای شمسایی نور پرداز و کارگردان تلویزیونی دنیای شیرین دریا که با ما رفت و آمد خانوادگی داشت مرا به آقای بقایی معرفی کردند و خود آقای بقایی قسمتی از متن را دادند که بخوانم و بازی کنم. خوشبخاته پذیرفته شدم و مرا برای نقش “ساحل” انتخاب کردند.

مهسا ملاپور

شهرت با سریال دنیای شیرین دریا

در آن موقع من 9 سالم بود و شهرت زیاد برایم معنایی نداشت. اما از اینکه هر کسی من را می دید و می شناخت خوشحال می شدم و برایم جذاب بود و کلی ذوق میکردم. بله بچگی خوبی داشتم شهرت اصلا مانع از این نشد که بچگی کن یادم میاید در آن زمان ، هم کلاسیها و دوستانم از من می خواستند آنها را هم ببرم تا فیلم بازی کنند اما دست من کوتاه بود. می خواهم از همینجا اعلام کنم اگر در آن عالم بچگی از دستم ناراحت شدند من را ببخشند.

من در بچگی خیلی دوست داشتم هنرمند شوم. مثل نقاشی ، موسیقی یا بازیگری. شاید ساحلِ بچگیهایم در ساختن مهسای الانم تأثیر زیادی داشته باشد. هم مهسا را دوست دارم هم ساحل را. اما مهسا برایم خیلی آشناتر است و دوستش دارم چون خودم هستم و همیشه با من است.

 

کلاس های بازیگری

دوره های بازیگری را نزد آقای بقایی که پدرانه به من کمک کردند گذرانده ام و قصد دارم انشا الله باز هم بصورت حرفه ای این هنر را ادامه بدهم.

وضعیت ازدواج و همسر مهسا ملاپور

مهسا ملاپور ازدواج کرده و متاهل می باشد.

علاقه مهسا ملاپور به نقاشی و سنتور

گاهی اوقات و از سر فرصت و ذوق ، نقاشی رنگ روغن کار می کنم و سر رشته کم و ناچیزی هم از سنتور دارم.

علت کم کاری در سینما و تلویزیون

بیشتر وقتم را با درس خواندن و کار کردن در یک شرکت وارداتی گذراندم. البته چند تئاتر هم کار کردم و در سریال مهر طوبی که از شبکه سه پخش شد نقش کوچکی را ایفا کردم.

در آن موقع من ۹ سالم بود و شهرت زیاد برایم معنایی نداشت. اما از اینکه هر کسی من را می دید و می شناخت خوشحال می شدم و برایم جذاب بود و کلّی ذوق میکردم. بله بچگی خوبی داشتم شهرت اصلاً مانع از این نشد که بچگی نکنم. یادم میاد در آن زمان، هم کلاسی ها و دوستانم از من می خواستند آنها را هم ببرم تا فیلم بازی کنند اما دست من کوتاه بود. می خواهم از همین جا اعلام کنم اگر در آن عالم بچگی از دستم ناراحت شدند من را ببخشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + نه =

دکمه بازگشت به بالا