;
فیلم و سریال

کیمیا ذوالفقاری بازیگر نقش “آیدا در سریال خانه ما” در آستانه 30 سالگی اش+عکس

کیمیا ذوالفقاری بازیگر نقش آیدا در سریال خانه ما است. این سریال به نویسندگی پیمان قاسم‌خانی و شادمهر راستین و به کارگردانی مسعود کرامتی است که در سال ۱۳۷۹ از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران در ۲۶ قسمت پخش شد. شبکه آی‌فیلم نیز در چند نوبت از جمله خرداد ۱۳۹۳، مرداد ۱۳۹۶ و مهر ۱۴۰۱‌ اقدام به پخش مجدد این سریال کرد. در ادامه مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با چهره جدید بازیگر خردسال این سریال یعنی کیمیا ذوالفقاری بازیگر نقش آیدا همراه شوید.

شاید بپسندید: سولان همسر تسو در 46 سالگی اش، مثل 18 ساله ها است+عکس و بیوگرافی

درباره سریال خانه ما

در این مجموعه رضا بابک (در نقش فرهاد تهرانی، پدر خانواده)، گوهر خیراندیش (در نقش آذر، مادر خانواده)، وحید رهبانی (در نقش نیما)، زهرا اویسی (در نقش سارا)، مانی نوری (در نقش پویا) و کیمیا ذوالفقاری (در نقش آیدا) به ایفای نقش پرداخته‌اند. در بخش‌هایی از سریال نیز بازیگران مهمان به تناسب داستان به مجموعه اضافه می‌شوند. فرهاد تهرانی یک استاد فیزیک و عضو هیئت علمی یک دانشگاه است.

شاید بپسندید: بیوگرافی محسن قصابیان بازیگر سریال بازپرس+ عکسهای همسر و پسران جوان و جذابش!

کیمیا ذوالفقاری بازیگر نقش آیدا

نیما عشق فوتبال و پویا پسر باهوش ولی درس‌نخوان و شیطان خانواده است. آیدا نیز کودک ۵٫۵ سالهٔ بامزه و باهوش ولی ساده‌باور است که معمولاً توسط پویا دست انداخته می‌شود. سارا اقتصادی و گاه خسیس و علاقه‌مند به فیلم‌سازی است. آذر مادر خانواده به گل و گیاه علاقه دارد. در قسمت‌های ابتدایی پدربزرگ خانواده نیز حضور دارد که در قسمت‌های بعدی به بهانهٔ سفر به اهواز حذف می‌شود و در چند قسمت مانده به آخر نقش محدودی ایفا می‌کند. داستان از خرید خانه توسط پدر آغاز می‌شود.

چهره جدید کیمیا ذوالفقاری بازیگر نقش آیدا

کیمیا ذوالفقاری از بازیگران قدیمی و فیلم و سریال های ایرانی است که با بازی در سریال خانه ما در کودکی وارد حیطه بازیگری شد. او برای اولین بار با ایفای نقش در این سریال در نقش آیدا به مخاطبان معرفی شد. در حال حاضر سالهاست که خبری از کیمیا ذوالفقاری بازیگر کشورمان نیست. او پس از بازی در سریال خانه ما در سال ۱۳۷۹ در هیچ فیلم و سریالی دیده نشد. گویا از بازیگری کناره گیری کرده و به شغل دیگری مشغول است و یا در خارج از کشور زندگی میکند.

احتمالا بپسندید: عکس پرنسس های دیزنی با اضافه وزن |کمر باریک و گونه استخوانی پر!

کیمیا ذوالفقاری

کیمیا ذوالفقاری متولد سال ۱۳۷۴ در تهران، بازیگر ایرانی است که در حال حاضر هیچ خبری از کیمیا ذوالفقاری در عرصه بازیگری و هنر موجود نیست و به نظر می‌رسد سریال «خانه ما» تنها اثری است که در آن حضور داشته است. خانم کیمیا ذالفقاری در این سریال کوچیک ترین عضو خانواده است.

کیمیا ذوالفقاری بازیگر نقش آیدا

 

 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. این عکس بزرگسالی نگین اوشانره هست که نقش سحر در خانه به دوش را داشت نه کیمیا ذوالفقاری!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یک =

دکمه بازگشت به بالا