;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از افراد تصویر، خیلی وقته جان به جان آفرین تسلیم کرده!؟

آزمون تصویری با تشخیص فرد مرده : پاسخگویی کاربران در صفحه فیس بوک سازنده ازمون تشخیص فرد  مرده اتاق نشان می دهد که تنها عده کمی از افراد توانسته در تلاش اول و زمان مشخص شده 5 ثانیه ای این آزمون را حل کنند. به عیارت دیگر تیزبین ها و نابغه ها موفق به غلبه بر این معمای تصویری مرموز و جالب شده اند. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با تشخیص فرد مرده همراه باشید.

پس شما می توانید توانایی ها و مهارت های خود را در رمزگشایی این چالش امتحان کنید. آیا احساس می کنید که برای رویارویی با آزمون تصویری با تشخیص فرد مرده آماده هستید؟ همان طور که اشاره شد فقط باهوش ترین ها و تیزبین ترین ها می توانند بر آن غلبه کنند. پس با آزمون تصویری با تشخیص فرد مرده وب سایت چشمک باشید.

شاید بپسندید: چیستان | اون چیه که می تونی با دست چپ بگیریش اما با دست راستت نه!؟

آزمون تصویری با تشخیص فرد مرده

شکی نیست که هر روز که می گذرد معماهای تصویری پیچیده و پیچیده تر می شوند. به همین دلیل است که برای غلبه بر آنها باید تا حد امکان تمرکز کنید و ذهن خود را از انواع مزاحمت ها پاک کنید. در آزمون تصویری با تشخیص فرد مرده قصد داریم تصویری را به شما ارائه دهیم که در آن باید کشف کنید فردی که چند روز پیش مرده و هیچ کس به موقع متوجه نشده است، کیست؟ به یاد داشته باشید که برای یافتن پاسخ صحیح فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

تمام جزئیات تصویر زیر را مشاهده کنید و سعی کنید معمای بزرگی را که این معمای ذهنی را احاطه کرده است، رمزگشایی کنید. به یاد داشته باشید که زمان محدود است و ارزش تقلب را ندارد. اگر احساس آمادگی می کنید، آزمون تصویری با تشخیص فرد مرده از 3، 2، 1 شروع می شود.

شاید بپسندید: تست ریاضی: با پیدا کردن ارزش عددی هر حیوان، مجموع آن ها را در عبارت آخر پیدا کن!

فرد فوت شده، فرد"B" است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با تشخیص فرد مرده

در چالش یا آزمون تصویری با تشخیص فرد مرده چطور عمل کردید؟ اگر نتوانستید فرد مرده را در این تصویر پیدا کنید، احساس بدی نداشته باشید. شما تنها کسی نیستید که نتوانستید این کار را انجام دهید. 3 ثانیه دیگر به شما فرصت می دهیم تا وضعیت را به خوبی تحلیل کنید. اگر با وجود این، آن را دریافت نکردید، ما پاسخ را به شما واگذار می کنیم.

.

.

 

.

.

پاسخ آزمون تصویری با تشخیص فرد مرده: واضح بود. ما مطمئن هستیم که همه کسانی که توانایی تصویری بالا داشتند متوجه پاسخ در همان تلاش اول شدند. فرد فوت شده، فرد”B” است. آیا به ریش این مرد دقت کردید؟ پر از کرم است، یعنی او در حال پوسیدن است، چون چند روزی است که مرده است.

بیشتر بخوانید: داستان پهلوان پنبه| داستان مردی که الکی الکی پهلوان شد!

فرد فوت شده، فرد"B" است.

امیدوارم از پاسخ آزمون تصویری با تشخیص فرد مرده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: با حرکت دادن 2 چوب کبریت، بین دو عبارت تعادل ایجاد کن!

با دلیل بگوئید که کدامیک از این سه زن تصویر، آدم فضایی است!؟

معما | تصور کن که داخل اتاقی هستی که نه در داره نه پنجره ، چه جوری میای بیرون!؟ 

آزمون تمرکز: سرباز مخفی که در کمین سرباز اصلی تصویر است را پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا