;
تفریح و سرگرمیزندگی

بگو قاب گوشیت چه رنگیه تا شخصیتت رو لو بدم

شخصیت شناسی جالب با رنگ قاب گوشی: رنگ ها نقش مهمی در روان شناسی ذهن مردم ایفا می کنند به همین خاطر روانشناسان عقیده دارند رنگی که برگزیده و دلخواه کسی است می تواند گویای خصوصیات اخلاقی و روانشناسی او باشد. جالب است بدانید رنگ مورد علاقه شما حتی در انتخاب قاب گوشی نیز در مورد خصوصیات شما می گوید، در این بخش از تفریح و سرگرمی، شخصیت شما را بر اساس رنگ قاب موبایلتان بازگو می کنیم.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی: نگرش شما به زندگی چگونه است!؟

قاب آبی

اگر برای گوشی موبایل خود قابی آبی رنگ گرفته‌اید،باید بگوییم شما فردی آرام و پیوسته مورد احترام و ستایش دیگران هستید،احساسات و هیجانات خود را کنترل می‌کنید،منظم هستید و پشت کار خوبی دارید.

قاب قرمز

اگر جز کسانی هستید که رنگ قرمز را برای قاب موبایل خود انتخاب می‌کنید،معمولاً تند و سرکش و در عین حال فعال و شجاع و کمی عجول هستید،شما فردی خوش قلب بوده و در عشق کاملاً فداکارید.

رنگ‌های فانتزی

اگر از طرفداران رنگ‌های خیلی فانتزی مانند نارنجی یا فیروزه‌ای،سبز یا نیلی،بنفش یا ارغوانی و… هستید،معمولاً اجتماعی و خوش قلب بوده و با دیگران خوب رفتار می‌کنید،در انجام کارهای شخصی موفق بوده و روابط شما با دیگران بر پایه اصول و قرارداد است.

بیشتر بخوانید: چه اشتباهاتی در کلاس درس وجود دارد | در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کنید!

شخصیت شناسی جالب با رنگ قاب گوشی

قاب سفید

اگر انتخابتان قاب گوشی سفید و رنگ روشن است، شما انسان خوش قلبی هستید،سرشار از انرژی مثبت بوده و مستقل و فرصت طلب می‌باشید.

احتمالا بپسندید: بازی فکری: اگه باهوشی در حد اسپانیا بگو کدوم یکی داره زامبی میشه؟!

قاب صورتی

اگر رنگ صورتی را برای قاب گوشیتان انتخاب می‌کنید، شما فردی هستید که دیگران را به خوبی درک می‌کنید،با اطرافیانتان با ملایمت و لطف رفتار کرده و با گذشت هستید،در کل انسان انعطاف پذیری بوده و گاهی دیگران را به خود ترجیح می‌دهید.

قاب خاکستری یا مشکی

اگر به جای قاب‌های رنگی، قاب خاکستری یا مشکی را ترجیح می‌دهید،باید بگوییم شما فردی محترم هستید که عقاید و نظرات دیگران را به آسانی می‌پذیرید، به شخصیت اطرافیان خود احترام می‌گذارید و از هیچ کمکی به آنها دریغ نمی‌کنید.

قاب‌هایی با طرح‌های قدیمی

اگر شما از مشتریان قاب‌هایی با طرح‌های قدیمی مانند نوار کاست یا پارچه‌های چهارخانه قدیمی و… هستید،ترکیبی از گذشته رویایی و امروز مدرن و وینتیج پسند هستید. اهل نوستالژی بازی بوده و گذشته را بهتر از زندگی امروز می‌دانید و در خانه‌تان همیشه چند وسیله قدیمی وجود دارد.

قاب‌های عروسکی یا گل‌گلی

اگر قاب‌های عروسکی و گل گلی باب میل شماست،روحیه شاد و سرزنده‌ای داشته و از هیچ کمکی برای دوستانتان دریغ نمی‌کنید تا آنها خوشحال شوند،شما بسیار مهربان و با محبتید و گاهی خواستار شکستن و عبور از حد و مرزها هستید.

شخصیت شناسی جالب با رنگ قاب گوشی

قاب‌های پر زرق و برق

اگر سلیقه‌تان به طوریست که برای گوشی موبایل قاب‌های پر زرق و برق و مملو از نگین را انتخاب می‌کنید،شما به ظواهر اهمیت می‌دهید،خوش پوش و خوش سلیقه هستید،با ساده زیستی میانه چندان خوبی ندارید،بسیار دست و دل بازید و از نظر مالی به خانواده و دوستانتان کمک می‌کنید.

قاب قهوه‌ای

اگر انتخابتان برای قاب گوشی رنگ قهوه‌ای و خرمایی است،شما فردی با ثبات،شاعر پیشه و کمی فیلسوف مآب هستید. دمدمی مزاج نیستید و به تصمیماتتان عمل می‌کنید،راز نگهدار بسیار خوبی برای دیگران بوده و آنها می‌توانند روی شما حساب باز کنند.

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی انگشتان دست: کدوم انگشت دستت بلندتره؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفده =

دکمه بازگشت به بالا