;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو نفر در صدد آسیب زدن به کودک است!؟

آزمون تصویری با شناخت فرد خطرناک: کافی است به شبکه های اجتماعی توجه کنید. در هر کدام از این شبکه ها بخش سرگرمی و بازی های فکری بیشترین آنها، بیشترین طرفدار را دارند. اگر به محبوب ترین معمای شبکه های اجتماعی توجه کنید، می توانید حجم طرفداران این بازی های فکری را متوجه خواهید شد.

به واقع می توان گفت که این بازی ها از دو جهت اهمیت دارند. می توانند لحظاتی شاد را برای شما فراهم کنند. همچنین می توانند در رشد مهارت های شناختی شما نقش داشته باشند. به باور کارشناسان حوزه سلامت برای سلامت مغز نیاز است که این عضو مهم بدن به صورت مرتب و منظم، روزانه تمرین ورزشی داشته باشد. توجه و تمرکز به بازی های فکری بهترین ورزش برای مغز به شمار می روند. چشمک این زمینه را برای شما فراهم نموده است. با آزمون تصویری با شناخت فرد خطرناک همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان | کدام حیوان را اگر برعکس کنید قرمز می شود!؟

آزمون تصویری با شناخت فرد خطرناک

انجام پازل های تصویری در هر زمانی از روز عالی هستند، زیرا مهارت ها و توانائی ها را به حد معمول رشد می دهد. با توجه به این موضوع، یکی دیگر از چالش برانگیزترین آزمون های فکری را برای شما در بخش سرگرمی مجله خبری چشمک فراهم نموده است. شما برای شناسایی و حل این آزمون تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

قبل از شروع، می‌خواهیم به شما توصیه کنیم که هر کاری را که انجام می‌دهید یک لحظه متوقف کنید و فقط بر روی آزمون تصویری با شناخت فرد خطرناک تمرکز کنید. تنها 18٪ از تمام افرادی که آن را امتحان کردند، موفق شدند آن را با موفقیت حل کنند.

در تصویر می توانید کودکی را در میان دو نفر ببینید که ظاهراً یکی مادرش و دیگری پدرش است. با این حال، یکی از آنها یک فریبکار است. ممکن است جان او توسط یکی از این دو در خطر قرار باشد. آیا می توانید در عرض 5 ثانیه آزمون تصویری با شناخت فرد خطرناک را حل کنید.

شاید بپسندید: فقط یک نابغه، خانواده واقعی را از ساختگی تشخیص می دهد!

آزمون تصویری با شناخت فرد خطرناک

شاید بپسندید: چیستان | آن چيست كه بسيارش كم است و آن چيست كه كمش بسيار است!؟

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناخت فرد خطرناک

فکر می کنید آزمون تصویری با شناخت فرد خطرناک برای شما چگونه است؟ اگر موفق شدید آزمون را رمزگشایی کنید به شما تبریک می گوئیم. اما اگر شک دارید و از پاسخ خود مطمئن نیستید، می توانید به بالا برگشته و جزئیات را بیشتر بررسی کنید.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن اشکال تصویر در 3 ثانیه، دقت ات را امتحان کن !

پاسخ آزمون تصویری با شناخت فرد خطرناک: اگر دقت کنید متوجه می شوید که چشمان پدر قرمز است که نشان می دهد او خون آشام است و مادر چوبی نوک تیز دارد تا بتواند از پسرش در برابر مرد خون آشام دفاع کند.

شاید بپسندید: حاصل عبارت ریاضی فوق چند می شود | خیلی ها اشتباه جواب دادن!

آزمون با شناخت فرد خطرناک

امیدوارم از آزمون تصویری با شناخت فرد خطرناک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

آنچه در نگاه اول می بینی ویژگی اصلی شخصیتی ات را افشا می کند!

عاقبت دوستی الاغ و شتر | اصطلاح هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد!

با توجه به 3 عبارت اول، پاسخ عبارت آخر را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟

چیستان | آن چیست که در گوش و چشم هست ولی در دهان آن را نمی بینید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا