;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از این دو زن، همسر مرد تصویر است و او باید نجاتش دهد!؟

آزمون تصویری با شناخت همسر مرد: شما می توانید با انجام سوالات و بازی های فکری ذهن و مغز خود را همواره آماده نگه دارید. به باور پژوهشگران همان گونه که ماهیچه ها و بدن نیازمند ورزش منظم روزانه است، مغز نیز نیازمند آن است کهع روزانه ورزش کند. بازی های فکری بهترین تمرین ورزشی برای مغز هستند. ار این جهت مجله خبری چشمک به صورت روزانه جدیدترین و جذاب ترین سوالات و بازی های فکری را در بخش تفریح و سرگرمی منتسر می کند.

با کمک آزمون تصویری با شناخت همسر مرد، مهارت، قدرت و چابکی تصویری خود را اثبات کنید. هزاران نفر به دنبال چالشی ترین معماهای تصویری چشمک در شبکه های اجتماعی هستند تا خستگی خود را رفع کنند و مهارت های خود را بهبود بخشند. از این جهت، چالشی را در اختیار شما قرار می دهیم که تنها تعداد کمی توانسته اند در زمان مشخص شده بر آن غلبه کنند. آیا برای آزمون تصویری با شناخت همسر مرد اماده اید؟ این آزمون هم به مانند دیگر آزمون ها فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: اگر A+5=11، B+8=18 و C+6=15 باشد D+3=؟ چند می‌شود!؟

آزمون تصویری با شناخت همسر مرد

آیا می توانید ثابت کنید که یک نابغه و تیزبین هستید؟ در این تمرین ذهنی جدید شما مردی را در مقابل دو زن که به یک تیر چوبی بسته اند مشاهده خواهید کرد. اگر در این موقعیت قرار بگیرید شما چه می کنید؟ به نظر شما مرد تصویر باید چه کسی را نجات دهد؟

زنی را که مرد باید در مدت زمان 5 ثانیه نجات دهد، شناسایی کنید. به یاد داشته باشید که ارائه پاسخ به آزمون تصویری با شناخت همسر مرد تنها برای کسانی امکان پذیر است که نکته سنج و تیزبین باشند. لذا خود را آماده کنید و تلاش کنید در زمان مشخص شده پاسخ آزمون تصویری با شناخت همسر مرد را پیدا کنید.

شاید بپسندید: اصطلاح کینه شتری داشتن از کجا آمده است!؟

آزمون تصویری با شناخت همسر مرد

شاید بپسندید: چیستان | آن چیست که بالا می رود ولی هرگز پایین نمی آید!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناخت همسر مرد

آیا قبلاً پاسخ خود را برای آزمون شناخت زن در معرض خطر دادید؟ اگر پاسخ خود را به دست نیاوردید، ما پاسخ را به شما ارائه می دهیم تا یا دوستان خود به اشتراک بگذارید. اما قبل از آن بهتر است بیشتر تصویر آزمون تصویری با شناخت همسر مرد و جزئیات آن را بررسی کنید.

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد سالن سینما، قاتل است!؟

پاسخ آزمون تصویری با شناخت همسر مرد: زنی که باید نجات پیدا کند در سمت راست تصویر قرار دارد. دلیل؟ زن سمت چپی، مشخص است بیشتر بر روی آتش قرار گرفته است. اما به جای ایانکه خون قرمز از او او سرازیر شود، مایع سبز رنگ از بدن او خارج شده است. لذا او انسان نیست.

شاید بپسندید: فرد سالم را بین بیماران روانی پیدا کنید!

آزمون با شناخت همسر مرد

امیدوارم از آزمون تصویری با شناخت همسر مرد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان | آن کدام شهر است که همه حروف ورامین را دارد!؟

تست قدرت تمرکز: در عرض 10 ثانیه حروف M را بین حروف N پیدا کنید!؟

چیستان| بعضی حیوانات آن را در دهان دارند و بعضی  دیگر در دم!؟

چه اشکال یا دروغی در این تصویر می بینید!؟ | آیا زن تصویر واقعا باردار است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + بیست =

دکمه بازگشت به بالا