;
تفریح و سرگرمی

فرد سالم را بین بیماران روانی پیدا کنید!

آزمون تصویری با شناسایی فرد سالم: معماها و سوالات هوش تصویری از جمله مطالب جذاب در شبکه های اجتماعی است. تصویر شناسایی فرد سالم در میان روانی ها پس از انتشار در ردیت (Reddit) در کمتر از یکساعت نزدیک به سه مرتبه همرسانی شده و عده زیادی تلاش کردند در زمان 3 ثانیه ای این معمای تصویری را با دلایل و منطق خاص خود حل کنند. مجله خبری چشمک نیز با توجه به علاقمندی مخاطبان خود، امروز این معمای تصویری جذاب را به اشتراک گذاشته است.

آزمون تصویری با شناسایی فرد سالم مجله خبری چشمک در میان روانی ها و سوالات هوش تصویری مشابه، بسیار جالب و در عین حال چالش برانگیز هستند. شما باید بتوانید در زمان محدود با بررسی تمام جوانب و زوایای تصویر به یک نتیجه منطقی و درست دست پیدا کنید. همین مسئله باعث می شود که شما از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید وسلول های خاکستری مغز خود را به فعالیت وادار کنید.

بیشتر بخوانید: چیستان | آن کدام شهر است که همه حروف ورامین را دارد!؟

آزمون تصویری با شناسایی فرد سالم

به باور پژوهشگران حوزه سلامت، انجام منظم بازی های فکری می تواند شما را در مقابل بیماری های مربوط به مغز همچون ضعف حافظه، فراموشی و … تا اندازه زیادی واکسینه کند. چرا که این بازی ها مغز شما را به فعالیت وادار می کند و آن را مجبور می کند که ورزش کند. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با شناسایی فرد سالم همراه باشید.

همانطور که اشاره شد شما برای حل سوالات تصویری باید به جزئیات تصاویر و همچنین توضیحات سوال توجه کنید. این موضوع می تواند دست یافتن به سوال را برای شما آسان کند. در تصویر مربوط به آزمون تصویری با شناسایی فرد سالم تصویری از یک اتاق تیمارستان به تصویر کشیده شده است. در تصویر 4 بیمار دیده می شود. اما اگر دقت کنید یکی از افراد تصویر دیوانه نیست. کدامیک از این افراد دیوانه نیست.

زمان خود را نگه دارید.باید بتوانید در 3 ثانیه تمام جزئیات را بررسی کرده و سپس پاسخ دهید.لذا نفس عمیقی بکشید.برای مدتی کوتاه چشکان خود را ببندید و سپس با دقت به تصویر آزمون تصویری با شناسایی فرد سالمنگاه کنید.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: در عرض 10 ثانیه حروف M را بین حروف N پیدا کنید!؟

آزمون تصویری با شناسایی فرد سالم

شاید بپسندید: اصطلاح کینه شتری داشتن از کجا آمده است!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی فرد سالم

آیا قبلاً پاسخ خود را دارید؟ اگر پاسخ خود را به دست نیاوردید، ما پاسخ را به شما ارائه می دهیم تا یا دوستان خود به اشتراک بگذارید. اما قبل از آن بهتر است بیشتر تصویر آزمون تصویری با شناسایی فرد سالم و جزئیات آن را بررسی کنید.

احتمالا بپسندید: دعای پیرزن: حکایت جراحی که هواپیمایش دچار سانحه شد تا دعای پیرزن مستجاب شود!

.

.

 

.

.

.

 

پاسخ: اگر به تصویر آزمون تصویری با شناسایی فرد سالم دقت کنید سه بیمار واقعی (دیوانه) هر کدام دستبند صورتی رنگ تیمارستان به دست دارند. اما مرد گلدان به دست، چنین دستبندی ندارد. لذا او واقعا یکی از بیماران این بیمارستان نیست. اگر دقت کنید کاری هم انجام نمی دهد که به خودش آسیب برساند.

شاید بپسندید: چیستان| بعضی حیوانات آن را در دهان دارند و بعضی  دیگر در دم!؟

آزمون با شناسایی فرد سالم

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی فرد سالم استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چه اشکال یا دروغی در این تصویر می بینید!؟ | آیا زن تصویر واقعا باردار است!؟

تست هوش: با جابجایی 2 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کن!

حکایت معلم بیچاره ای که می خواست مردم یک روستا را باسواد کند!

تست هوش: کودک ربا را در تصویر شناسایی کنید!

راز این معما چیست؟| اسم برادر شهردار شهر “جان” است. اما آقای جان می‌گوید، که هیچ برادری ندارد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا