;
خانواده و زناشوییزندگی

نشانه های مردی که هیچ وقت خیانت نمی‌کنه

نشانه های مردی که خیانت نمی کنه: خیانت به معنای شکستن عهد و قول وفاداری به یک شریک عاطفی است. این روزها خیانت به یکی از مسائل مهم زندگی زناشویی تبدیل شده که هر کسی ممکن است به آن دچار شود. عوامل مؤثر در خیانت بسیارند و دلایل بی‌شماری ممکن است منجر به خیانت و برقراری ارتباط صمیمی و عاشقانه با فردی خارج از زندگی زناشویی بشود.

متأسفانه خیانت در آقایان بیشتر از خانم‌هاست اما مردان وفادار نیز در این روزها که خیانت به یکی از معضلات زندگی مشترک تبدیل شده کم نیستند، مردانی که به همسر خود توجه کرده و دارای خصوصیات اخلاقی ویژه‌ای هستند که در این مطلب خانواده و زناشویی به آنها پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید: ۱۲ ویژگی مادرشوهر حسود و بدجنس

۱.جلب‌توجه نمی‌کند

مرد وفادار، نیاز به جلب‌توجه ندارد و کاری نمی‌کند که توجه همه زن‌ها را به خودش جلب کند. مردی که در جمع هر کاری می‌کند که دیده شود، نمی‌تواند مرد قابل‌اعتماد باشد یا به تعهد خود عمل کند.

احتمالا بپسندید: کراش یعنی چی و کراش واقعی کیه؟

بیشتر بخوانید: نشانه های عشق دختر به پسر: این نشانه ها نشان می دهد که دختری عاشق شما است!

۲.پیش شما موبایلش را جواب می‌دهد

هرچند هر شخصی به حریم شخصی نیاز دارد؛ اما اشخاصی که خیانت می‌کنند به شکلی غیرطبیعی مراقب تلفن همراهشان است که هیچ‌وقت دست همسرشان نیفتد. مرد وفادار زمانی که گوشی موبایلش زنگ می‌خورد، نزد شما پاسخگوست و با هر تلفنی به بیرون از خانه نمی‌رود و در زمانی که گوشی‌اش نزد شماست، دلهره ندارد؛ اما شخصی که قصد خیانت را دارد وقتی که تلفن همراهش در کنار شخص دیگر است، دستپاچه و مضطرب می‌شود.

شاید بپسندید: بهتر شدن وضع مالی از راهی که خیلی ها نمی دانند!

احتمالا بپسندید: جنجالی ترین حاملگی جهان؛ بارداری پیرزن 114 ساله؟ + عکس

بیشتر بخوانید: مردها برای این مدل همسر همه کار میکنند

نشانه های مردی که خیانت نمی کنه

۳.در جمع دوستانه یا خانواده توجهش به شماست

مرد وفادار تنها شما برایش کافی هستید و در جمع به دیگران توجه خاصی نداشته و همیشه مراقب شما بوده و با شما صحبت می‌کند اما مرد خیانتکار از شما فاصله می‌گیرد و به دیگران بیش از شما اهمیت می‌دهد.

۴.صادق است

نشانه های مردی که خیانت نمی کنه، اعتماد و معاشرت اساس و بنیان روابط سالم و پایدار است. مردی که خیانت نمی‌کند، فرد صادقی است که پنهان‌کاری ندارد و تمام حرف‌هایش را با شما در میان می‌گذارد، از اعتماد خود به او شک نکنید.

شاید بپسندید: ۷ نشانه که ثابت می کند شما در یک خانواده سمی بزرگ شده اید

احتمالا بپسندید:  دلیل احساس تنهایی در زنان متاهل بعد از ازدواج

۵.هیچ‌وقت نمی‌گذارد، احساس تنهایی کنید

مردی که خیانت نمی‌کند و وفادار است، هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهد که شما احساس تنهایی کنید و ناراحتی شما را درک می‌کند، در هر شرایطی می‌خواهد که شما خوشحال باشید.

۶.کاری می‌کند که احساس زیبایی کنید

نشانه های مردی که خیانت نمی کنه، همسر وفادار هیچگاه باعث نمی‌شود که شما احساس کنید که دیگر زنان زیباتر هستند، او این حس را در شما ایجاد می‌کند که شما حتی بدون آرایش نیز زیبا و بهترین بوده و به شما اعتمادبه‌نفس می‌بخشد.

۷.رازهایش را با شما در میان می‌گذارد

مرد وفادار با همسرش صمیمی بوده و رازهایش را به او می‌گوید، دوست دارد که در مورد کارهای روزانه‌اش با او صحبت کند و همواره تلاش می‌کند تا در مورد خودش به همسر خبر بدهد. اولویت او در زندگی خانواده‌اش نیست؛ بلکه همسرش است.

نشانه های مردی که خیانت نمی کنه

۸.حلقه ازدواجش را از خودش دور نمی‌کند

دردست‌داشتن حلقه نشانه عشق، تأهل و تعهد زوجین به یکدیگر است. مرد وفادار حلقه ازدواجش را از خودش دور نمی‌کند اما مرد خیانتکار به علت اینکه دوست ندارد همه افراد متوجه متأهل بودنش شوند، حلقه به دست نمی‌کند. دردست‌نداشتن حلقه به علت بی‌وفایی همه مردان نیست.

۹.گوشی را سایلنت یا خاموش نمی‌کند

نشانه های مردی که خیانت نمی کنه، مرد وفادار سعی می‌کند در هر شرایطی که باشد تلفنش را جواب بدهد. هرگز گوشی را سایلنت و خاموش نمی‌کند که همسرش نگران گردد، شما نیز باید او را درک کنید و اگر در شرایط حساسی قرار دارد او را بیشتر از گذشته تحت‌فشار قرار ندهید و مدام به او تلفن نکنید.

۱۰.هیچ علائم غیرطبیعی در رفتار او وجود ندارد

مرد وفادار هیچ رفتار غیرطبیعی از خود نشان نمی‌دهد، تمام‌وقتش را با شما سپری می‌کند و دوست ندارد که تنهایی جایی برود، در این صورت دلیلی برای شک‌کردن به او نیز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: ۸ نشانه مردی که همسرش را دوست دارد؛ فقط خانما بخونن

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: این ۷ نشانه یعنی بدون آن که بدانید آدم بدی هستید!

احتمالا بپسندید: ۶ ویژگی اصلی یک همسر آزارگر

جالب خواهد بود: زمان مناسب برای ازدواج مجدد بعد از طلاق!

بیشتر بخوانید: ۷ نشانه که می گوید شما عاشق او نیستید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا