;
تفریح و سرگرمی

تست بینایی سنجی: با شناسایی عدد تصویر، قدرت بینایی خود را ارزیابی کنید!

تست بینایی سنجی با شناخت عدد : تصاویر توهم نوری به دلیل ماهیت گیج کننده خود بسیار سرگرم کننده و جالب هستند. اما یک مورد خاص در حال حاضر در اینترنت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگرچه این یکی از توهم‌های ساده‌ است، اما اکثر بینندگانش را گیج کرده است. عددی در این تصویر پنهان شده است. همه آن را متفاوت می بینند. این توهم نوری خاص، حساسیت بیننده را نسبت به رنگ های متضاد آزمایش می کند. با تست بینایی سنجی با شناخت عدد با مجله خبری چشمک چشمک همراه باشید.

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود. پس تست بینایی سنجی با شناخت عدد  را نیز انجام دهید و مغز و ذهن خود را به چالش بکشید.

بیشتر بخوانید: جذاب‌ترین ویژگی شخصیتی خود را با انجام این تست شخصیت شناسایی کنید!

تست بینایی سنجی با شناخت عدد

پازل، تست یا معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند. یکی از پازل هایی که این روزها در شبکه های مجازی مورد توجه قرار گرفته است، تست بینایی سنجی با شناخت عدد است.

در نگاه اول، ممکن است بسیار ساده به نظر برسد. با این حال، هر چه بیشتر به آن نگاه کنید، ممکن است اعداد بیشتر و متفاوت تری را ببینید. اما در نهایت پاسخ واقعی اکثر بینندگان را گیج می کند. با دقت به تصویر نگاه کنید. شما چه عددی را درون تصویر تشخیص دادید؟ با تست بینایی سنجی با شناخت عدد  همراه باشید.

بیشتر بخوانید:  آزمون تمرکز: آیا می توانید حرف A را در تصویر پیدا کنید؟

تست بینایی سنجی با شناخت عدد

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: یک مسیر را برای پیاده روی انتخاب کن تا بگم رویا پردازی یا منطقی!؟

 

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با جابجایی و حرکت دادن 3 چوب کبریت، 4 مربع درست کنید!؟

پاسخ تست بینایی سنجی با شناخت عدد

این چالش که در توییتر منتشر شده است و بسیار مورد توجه قرار گرفت. یک عدد در دایره خاکستری و سیاه راه راه پنهان شده است. آیا می توانید کل شماره را ببینید؟ ممکن است ساده به نظر برسد، اما آزمون سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. توهم در واقع آزمونی برای حساسیت کنتراست چشم بیننده است. توانایی تمایز یک شی از پس زمینه آن است. در زندگی روزمره، این توانایی برای رانندگی در هوای مه آلود یا زمانی که نور کم وجود دارد مهم است. در آن زمان ها، کنتراست بین پس زمینه و شی کاهش می یابد.

بنابراین اکنون که کانون توهم نوری را می دانید، آیا می توانید تمام ارقام را تشخیص دهید؟

قبل از اینکه به پاسخ های واقعی برسیم، در اینجا برخی از پاسخ هایی که بینندگان پست کرده اند آورده شده است:

“-من فقط می توانم 528 را ببینم. آیا این در مورد بینایی من معنی دارد؟”

“-من 528 را با عینک می بینم و 45283 را بدون عینک”

45283 … و چه چیزی است؟ آیا باید با پزشک عمومی خود یک قرار ملاقات رزرو کنم؟

شاید بپسندید: با پیدا کردن عدد مفقود شده جدول، اثبات کن که نابغه ریاضیاتی!

.

.

.

بیشتر بخوانید: معما: برق کار و لوله کشی با هم در ساختمانی مشغول کارند، یکی از آن دو پدر پسر دیگری بود؛چطور امکان دارد!؟

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: در این تصویر مرد خون آشام، چه اشتباهی وجود دارد!؟

پاسخ تست بینایی سنجی با شناخت عدد: اکثر بینندگان گفتند که می توانند 528 یا حداکثر 45283. اما پاسخ واقعی شما را شوکه خواهد کرد. پاسخ واقعی عدد 3452839 است. یک عدد هفت رقمی. اکنون، اکثر مردم اعداد را در وسط دایره که کنتراست بالاترین آن بود، دیدند. با دور شدن از مرکز، کنتراست بین ارقام و پس‌زمینه کاهش می‌یابد، که دیدن ارقام را بسیار دشوار می‌کرد. اما اگر به اندازه کافی چشمک بزنید، می توانید با یک نگاه اجمالی تمام اعداد را ببینید! اگر واقعاً موفق به دیدن آنها شده اید، پس یکی از بهترین بینایی های جهان را دارید. شما می توانید به آن افتخار کنید.

شاید بپسندید: چیستان | کدام گیاه است که یک حیوان درون نامش پنهان شده‌است!؟

تست بینایی سنجی با شناخت عدد

امیدوارم از تست بینایی سنجی با شناخت عدد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: چیستان: چگونه ممکن است که یک فرد 90 روز نخوابد، ولی همچنان سرحال باشد!؟

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: اگر حرف T را در 10 ثانیه پیدا کنید، قدرت پردازش مغزتان عالی است!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون هوش: کدامیک از 3 نفر تصویر گرگینه است!؟

 

شاید برایتان جالب باشد

در 8 ثانیه تفاوت های بین دو تصویر نهنگ قاتل را پیدا کنید!؟

با دلیل بگوئید که چه کسی نوزاد را ربوده است!؟

تست هوش: با توجه به دیگر عبارات، 33×33=؟ چند می شود!؟

 تست شخصیت: چمدان متعلق به کدامیک از این دو خانم است!؟

نوشته های مشابه

57 دیدگاه

  1. من با عینک تمام اعدادو دیدم..وقتی نوشتید یکی از بهترین بینایی جهانو دارید خندم گرفت😅

  2. بنده اول ۵رقم وسط رو دیدم.بعد ۱رقم از دو سمت اول و آخر.ولی به اشتباه رقم اول رو ۹ برداشت کردم که۳بود.

  3. بقول معروف: معماچوحل شود،،،،آسان گردد!!
    رقم آخری رو عمرا کسی دیده باشه مگه بعداز جواب

  4. آره جان جدتون شما خود عدد رو دیدید
    جوابو نگاه کردین بعد میاین مینویسین خیلی راحت بود😐

  5. سلام من هم عدد ۳۴۵۲۸۳۹ رو دیدم و عینک هم نمی زنم، یعنی بیناییم عالیه؟ چون دکتر چشمم گفته که چشمت بدک نیست… اشتباه کرده؟ ولی جدا از اون کل خوانوادم بهم میگن عقاب چون بیناییم از همشون قوی تره…

  6. اول ۵رقم دیدم. یکم دقت بیشتر کردم دیدم بیشتره و هفت رقم را بخوبی تشخیص دادم. خوشحالم که بینایی ام قوی هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا