;
خانواده و زناشوییزندگی

نشانه های عاشق شدن زنان: وقتی یک زن عاشق شما می شود این ۱۴ نشانه در رفتار او دیده می شود!

نشانه های عاشق شدن زنان: نشانه های عاشق شدن یک زن با توجه به روحیاتش می تواند بسیار متفاوت باشد و تشخیصش نیاز به دقت زیاد و شناخت نسبی نسبت به آن زن دارد. اگر به زنی علاقمند هستید و نمیدانید که آیا حستان متقابل است یا اگر با دختری در ارتباط هستید ولی نمیدانید آیا واقعا عاشق شماست، می توانید با کمک نشانه های عاشق شدن یک زن که در ادامه مطلب بخش خانواده و زناشویی با شما در میان می گذاریم با خیالی آسوده تر رابطه خود را شروع کنید یا رابطه عاطفی خود را تا ازدواج پیش ببرید.

بیشتر بخوانید: شناخت زبان بدن عشق در زنان:۱۰ مهترین علامت که نشان می دهد زنی عاشق شما شده!؟

۱۴ نشانه عاشق شدن یک زن

نشانه های عاشق شدن یک زن می تواند در ظاهر، در رفتار و در گفتار او نمایان شود. البته بسیاری از نکاتی که عنوان می شود بین زنان و مردان یکسان است ولی از آنجا که مردان دقت کمتری به جزئیات دارند، درک نشانه های عشق زنان برای شان سخت تر است.

شاید بپسندید: عشق اشتباهی: ۹ نشانه که با فرد اشتباهی وارد رابطه عاشقانه شده ایم!

۱.تماس چشمی

زنی که عاشق شماست، در مواردی که  صمیمیتی بین شما ایجاد شده باشد . به جز مواقعی که ناراحت است، هنگام صحبت کردن با شما میخواهد همیشه تماس چشمی اش را حفظ کند. اگر به چشمانش دقت کنید زمانی که با شما تماس چشمی برقرار می کند مردمک های چشمانش بازتر می شوند.

احتمالاً بپسندید: اگر کسی را ندارید که بغل کنید، مراقب باشید: فواید در آغوش گرفتن خود شگفت انگیز است!

نشانه های عاشق شدن زنان، می توانید برق شادی و هیجان را در چشمانش ببینید و به هر سمتی که می روید چشمانش به همان سمت کشیده می شود. البته اگر با دختری خجالتی طرف باشید احتمال این که بتواند با شما صمیمی شود بسیار کم است چه برسد به این که بخواهد در چشمان شما نگاه کند.

احتمالاً بپسندید: مسئولیت شوهر در قبال همسر: هر شوهری باید این ۱۲ کار را برای همسرش انجام دهد!

۲.نگاهش به سمت شما جلب می شود

زنی که عاشق شماست و در محیطی هستید که مدام با او رودر رو می شود ، مثلا همکار یا همکلاسی شماست، همیشه به محض ورودتان نگاهش به سمت شما جلب می شود ، حتی اگر از دیدش خارج شوید باز هم با نگاه شما را دنبال میکند.

دختری که به شما علاقمند است نسبت به شما کنجکاو است و رفتارها و حرکات شما را زیر نظر می گیرد و زمانی که مچش را بگیرید ممکن است به شما لبخند بزند یا نگاهش را بدزدد.

شاید بپسندید: شوهر ایده آل: اگر همسرتان این ۶ ویژگی را دارد، شوهر ایده آلی است

نشانه های عاشق شدن زنان

۳.چشمانش را از شما می دزد

نشانه های عاشق شدن زنان، زمانی که هنوز صمیمیتی بین شما ایجاد نشده است ممکن است متوجه شوید که دزدکی در حال تماشای شماست ولی زمانی که شما به او نگاه می کنید، نگاهش را از شما می دزدد. ممکن است نگاه این دختر صرفا برای کنجکاوی باشد ولی احتمال این که به شما علاقه ای پنهانی دارد ولی خجالتی است و نمی خواهد کسی از آن باخبر شود هم وجود دارد.

شاید بپسندید:عشق دختر به پسر: ۷ نشانه که دختری عاشق شما است + شیوه های ابراز عشق از سوی دختر

۴.هول شدن هنگام مواجهه ناگهانی با شما

یکی دیگر از نشانه های علاقه قلبی یک زن به شما این است که هنگام رو در رو شدن با شما هول می کند و سرخ و سفید می شود.  اگر زنی دائما در مواجه شدن با شما سرخ و سفید می شود یعنی به شما علاقمند است.

بیشتر بخوانید: جلوگیری از ریختن ریمل: چی کار کنم ریملم روی صورتم نریزه؟ + ۵ ترفند آرایشی طلایی

۵.به شما لبخند می زد

نشانه های عاشق شدن زنان، البته هر لبخند زدنی نشانه علاقمندی نیست. لبخند زدن هنگام صحبت کردن معمولا جزو آداب معاشرت و خوش مشربی محسوب می شود، منظور ما لبخندهای خاص است. زمانی که در طول روز هر بار به دختری نگاه می کنید به رویتان لبخند می زند یعنی به شما علاقه دارد. زن ها به صورت غیر ارادی از این روش ظریف برای جلب توجه پسر مورد علاقه شان استفاده می کنند.

شاید بپسندید: اگر بدونی این سبزی چقدر خاصیت داره، هر روز استفاده اش می کنی!

۶.رفتارش در حضور شما متفاوت است

تغییر رفتار یک دختر در حضور یک شخص خاص میتواند نشانه علاقه او باشد ، شاید این تغییر رفتار خیلی ساده باشد مثلا سریعتر صحبت میکند ، بیشتر می خندد ، حواسش به ظاهرش است و مرتب موها یا آرایشش را چک میکند.

حکایت رحمت به دزد سرِ گردنه!

نشانه های عاشق شدن زنان

۷.به همه شوخی های شما می خندد

اگر با دختری در حال صحبت هستید و به هر شوخی ای که می کنید حتی شوخی های بی مزه شما می خندد به دلیل علاقه اش به شما ست. زمانی که دختری نسبت به شما علاقه داشته باشد و کنارتان قرار بگیرید از درون خوشحال است و این خوشحالی در ظاهرش هم نمایان می شود.

دختری که اغلب به دنبال تایید حرفهای شما است و نکات بامزه ای در حرفهایتان پیدا میکند و دلیلی پیدا میکند تا با هم بخندید ، به شما علاقمند است.

احتمالاً بپسندید: تست فوق العاده جالب و جذاب شوهر شناسی + امتیاز شوهر خوب

۸.هر جا می روید با او روبرو می شوید

نشانه های عاشق شدن زنان، اگر همیشه هر جا که می روید با این دختر روبرو می شوید احتمالا می خواهد بیشتر در دید شما باشد و عمدا شما را دنبال می کند. او روتین روزانه شما را می داند و از مکان شما اطلاع پیدا می کند و خودش را به آنجا می رساند.

مردان نامناسب برای ازدواج: مردی با این ۱۴ ویژگی مناسب ازدواج و دوستی نیست!

۹.دوست دارد بیشتر با شما وقت بگذراند

زمانی که با او حرف می زنید و کنارش هستید متوجه خوشحالی اش  می شوید و متوجه می شوید که دلش میخواهد صحبت با شما را طولانی تر کند مثلا درباره موضوعات مختلفی که برایتان جذاب است از شما سوال می پرسد و احتمالا درباره آنها تحقیق کرده تا بتواند بحثی طولانی تر با شما داشته باشد.

۱۰.به حرفهای شما با دقت گوش می دهد

تا حالا دقت کرده اید چقدر حواسش به شما است؟ حتی اگر با دیگران صحبت کنید باز هم در حال گوش دادن به حرفهای شما است. او به حرفهای شما توجه میکند و همه چیزهایی که میگویید را به خاط دارد او می تواند حتی حرفهایی که ماه قبل گفته اید را برایتان بازگو کند.

بیشتر بخوانید: روان شناسی عشق: چه عواملی سبب می شود که کسی عاشقتان شود!؟

۱۱.نمی تواند به شما نه بگوید

نشانه های عاشق شدن زنان، آیا شده تا به حال از او کمک بخواهید؟ او نمیتواند در مقابل درخواست های شما مقاومت کند و به شما نه بگوید. اگر هر کاری میخواهید برایتان انجام میدهد و سعی میکند همیشه در دسترس شما باشد یعنی عاشق شماست .

شاید بپسندید: راز ازدواج شاد و عاشقانه: با دانستن این ۷ راز مهم  زندگی مشترک تان پر از شادی و عشق می شود!

نشانه های عاشق شدن زنان

۱۲.برای زیباتر بودن جلوی شما تلاش می کند

دختری که به شما علاقه دارد سعی می کند به بهترین شکل ممکن در مقابل شا ظاهر شود، بهترین لباس هایش را میپوشد، آرایش می کند، به موهایش حالت میدهد و عطر می زند.

۱۳.با شما مهربان است به راحتی شما را می بخشد

نشانه های عاشق شدن زنان، مهم نیست چقدر برایش دردسر داشته باشید او همیشه با شما مهربان است و زمانی که ناراحتی می کنید به راحتی شما را می بخشد.

۱۴.برای شما فداکاری می کند

زنی که عاشق شماست حتی ممکن است نیازهای خودش را فدا کند تا به شما کمک نماید. او همیشه در سخت ترین زمان ها حامی شما است وعزت نفس شما را بالا می برد.

نشانه های عاشق شدن زنان، او می خواهد شما فردی موفق باشید و به شما انگیزه می دهد و تشویقتان میکند تا اهدافتان را دنبال کنید به خصوص در مواقعی که خودتان ناامید شده اید. او همیشه به شما کمک میکند تا بهترین نسخه از خودتان باشید.

بیشتر بخوانید: ۹ مهترین نشانه که فردی شما را دوست دارد، حتی اگر به زبان نیاورد!| شناخت زبان بدن عشق

زن جذاب از نظر مردان: ۱۷ چیزی که مردان در زنان بسیار جذاب و دوست داشتنی می دانند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا