;
تفریح و سرگرمی

برای اینکه بفهمی درونگرایی یا برون گرا، کافیه یکی از پروانه ها را انتخاب کنی!

تست شخصیت درونگرایی و برونگرایی: درون گرا هستید یا برون گرا؟ فقط یک پروانه انتخاب کنید! آیا جرات دارید حقیقت را در مورد خودتان کشف کنید؟ برای فهمیدن این موضوع مهم کافی است تا تست شخصیت درونگرایی و برونگرایی را انجام دهید! این تست سرگرم کننده و روشنگر، ترجیحات و غرایز شما را تجزیه و تحلیل می کند تا ماهیت اجتماعی شما را آشکار کند. آیا برای کشف بیشتر در مورد شخصیت و ویژگی های خود آماده هستید؟ اکنون در تست شخصیت درونگرایی و برونگرایی مجله خبری چشمک شرکت کنید!

شاید بپسندید: آزمون هوش: کی عروس خانم رو کشته!؟

تست شخصیت درونگرایی و برونگرایی

بیایید با یک تمرین ساده و در عین حال روشنگر به دنیای جذاب شخصیت شناسی وارد شویم. این تست برای کمک به شما در کشف بیشتر شخصیت تان به خصوص در زمینه های اجتماعی طراحی شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از سه پروانه 1 تا 3 را انتخاب کنید. نکته کلیدی این است که خودانگیخته باشید و با احساس درونی خود پیش بروید.

شاید بپسندید: چشات تیز باشه توستر متفاوت را در یک نگاه شناسایی می کنی!

تست شخصیت درونگرایی و برونگرایی

شاید بپسندید:آزمون قدرت دید: آناناس در کجای تصویر است!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:فقط یک نابغه می تواند با جابجایی یک چوب کبریت معادله 0+5=8 را تصحیح کند!

تفسیر تست شخصیت درونگرایی و برونگرایی

به ضمیر ناخودآگاهتان اجازه دهید صحبت کند و پروانه ای را انتخاب کند که بیشترین طنین انداز را در شما ایجاد می کند. در اینجا هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد، بیایید شروع کنیم!

برایتان جالب خواهد بود: معمای خطای دید: چه کسی روی صندلی نشسته، مرد یا زن!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش:اگر N=333، 444=T، 555=F باشد، 888=؟ چه حرفی خواهد بود؟

تست شخصیت درونگرایی و برونگرایی

پروانه شماره 1

اگر به سمت پروانه شماره یک کشیده شده باشید، احتمالاً فردی برونگرا خواهید بود. در محیط های اجتماعی در مرکز توجه قرار می گیرید و از تعامل با دیگران لذت می برید.

جسارت و صراحت شماباعث می شود که در لحظه زندگی کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که نسبت به نیازهای دیگران حساس باشید، زیرا ممکن است همه به اندازه شما برون‌گرا نباشند.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت تمرکز: تفاوت های دو تصویر کبوتر بامزه را در 10 ثانیه پیدا کنید!

پروانه شماره 2

اگر پروانه شماره دو را انتخاب کردید، احتمالاً فردی در میانه درونگرایی و برون گرایی باشید؛ به واقع ترکیبی از درون گرایی و برون گرایی. شما انعطاف پذیر هستید و می توانید با موقعیت های مختلف اجتماعی سازگار شوید.

گاهی اوقات ممکن است از قرار گرفتن در کانون توجه لذت ببرید، در حالی که برخی اوقات ترجیح می دهید عقب بنشینید و مشاهده کنید. به یاد داشته باشید، ویژگی شما یک نقطه قوت منحصر به فرد است؛ زیرا می توانید طیف وسیعی از شخصیت ها را درک کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

پروانه شماره 3

انتخاب پروانه شماره سه نشان می دهد که شما احتمالا یک درون گرا هستید. ممکن است دایره کوچکی از دوستان را ترجیح دهید و از فعالیت های انفرادی لذت ببرید. شما یک متفکر عمیق هستید و اغلب گفتگوهای معنادار را به صحبت های کوچک ترجیح می دهید.

در حالی که دیگران ممکن است طبیعت آرام شما را یک ویژگی منفی بدانند، به یاد داشته باشید که درون نگری و متفکر بودن شما از ویژگی های ارزشمند است. به یاد داشته باشید، این فقط یک تست سرگرم کننده است و نباید آن را قطعی دانست. شخصیت ها پیچیده هستند و نمی توان آنها را به طور کامل با یک صفت یا ترجیح تعریف کرد.

 

امیدوارم از تست شخصیت درونگرایی و برونگرایی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: کدومیکی از مسافرا مشکوک میزنه!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: انتخاب یکی از برگ ها نشان می دهد که آدم استرسی هستی یا آرام!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: داستان مرد جوجه فروش و سه زن حقه باز: داستان دختر حقه بازی که مرد جوجه فروش را برهنه کرد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: رنگ مورد علاقه ات، چه چیزی از شخصیت شما را افشا می کند!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

اگه ریاضی ات خوبه، با پیدا کردن ارزش عددی موز،مرغ و تخم مرغ معادله آخر را حل کن!

کسی که از زمان گذشته به زمان حال آمده است را شناسایی کن!

تفاوت های تصویر دو درخت پاییزی را پیدا کنید!

داستان الاغ سخت کوش و بز حسود | بار کج هیچ گاه به مقصد نمی رسد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا