;
تفریح و سرگرمی

اگه چشات مثل عقاب تیز باشه در 10 ثانیه پروانه های متفاوت را پیدا می کنی!

آزمون شناسایی پروانه های متفاوت:  آیا می توانید تمام پروانه های متفاوت در تصویر را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید. شناسایی این پروانه های متفاوت به توانایی های شناختی بالا از جمله داشتن چشمان تیز نیاز است. در دنیای زیبا و در عین حال دشوار بازی های تصویری مجله خبری چشمک شیرجه بزنید و ببینید آیا می‌توانید تمام پروانه‌های متفاوت را که در میان پروانه های هم شکل  در حال بال زدن هستند را شناسایی کنید. این کار را باید در 10 ثانیه انجام دهید.

چالش پیش رو برای افراد ضعیف نیست – شما وظیفه دارید موارد متفاوت را که در میان یک تصویر پر از پروانه پنهان شده اند، تشخیص دهید. اما نکته اینجاست – شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا همه آنها را پیدا کنید! بنابراین، برای این بازی هیجان‌انگیز و سریع، چشم‌هایتان را پاک و ذهنتان را تیز نگه دارید. خود را برای چالش نهایی پروانه آماده کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی پروانه های متفاوت همراه باشید.

شاید بپسندید: یکی از سگ ها را انتخاب کن تا بگم چقدر مسئولیت پذیری!؟

آزمون شناسایی پروانه های متفاوت

در اینجا یک تست تصویری جالب است که ما فقط برای شما ساخته ایم. آیا می توانید تمام پروانه های عجیب و غریب در تصویر زیر را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟  آزمون واقعی در شناسایی تعداد پروانه های عجیب و غریب در بین همتایان خود در تصویر است. شما فقط 10  ثانیه فرصت دارید تا مهارت خود را ثابت کنید.

چالش‌های بصری مانند این سرگرم‌کننده و محرک هستند، با این حال، به یک چشم تیزبین و ذهنی سریع نیاز دارند. برای موفقیت در تشخیص همه پروانه های عجیب و غریب باید روی تصویر کلی تمرکز کنید. این به شناسایی سریعتر الگوها و ناهنجاری ها کمک می کند. وقت خود را با نگاه کردن به تک تک پروانه ها تلف نکنید. در عوض، سعی کنید تفاوت‌هایی را که ظاهر می‌شوند، شناسایی کنید. معمولاً موارد عجیب و غریب دارای تنوع رنگی جزئی یا الگوی متفاوتی هستند.

به یاد داشته باشید، کلید این است که بیش از حد به آن فکر نکنید. بنابراین، ذهن خود را آرام کنید و اجازه دهید چشمانتان کار را انجام دهند.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از مسافرا مشکوک میزنه!؟

آزمون شناسایی پروانه های متفاوت

شاید بپسندید:تفاوت های میان دو تصویر زن جادوگر را پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با حرکت دادن 3 چوب کبریت معادله 7-0=6 را اصلاح کنید | خیلی ها موفق نشدند!

 

 

 

 

.

.

شاید بپسندید:  از چهار عمل اصلی ریاضی استفاده کنید تا به جواب 24 برسید!

پاسخ آزمون شناسایی پروانه های متفاوت

آیا موفق شده‌اید پروانه‌های عجیب و غریب را که در میان دوستانشان پنهان شده‌اند، پیدا کنید؟ این کاملا چالش برانگیز است، اینطور نیست؟ در پایان مطلب آزمون شناسایی پروانه های متفاوت، می توانید بررسی کنید که آیا موفق به حل معمای پروانه ما شده اید یا خیر؟

احتمالاً بپسندید: اولین برداشت از تصویر نشان می دهد که ویژگی های اصلی شخصیتی ات چی هست!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت: با انتخاب یک پروانه قدرت پنهان خود را کشف کنید!

پاسخ آزمون شناسایی پروانه های متفاوت: بازی‌های مشاهده‌ای راهی فوق‌العاده برای تقویت حواس و مهارت‌های شناختی هستند. آنها برای آزمایش توانایی شما در توجه و به خاطر سپردن جزئیات طراحی شده اند. چالش در نیاز به تمرکز شدید و توانایی تشخیص تغییرات یا ناهنجاری های کوچک است که می تواند از نظر جسمی و ذهنی خسته کننده باشد. به یاد داشته باشید، تمرین باعث کامل شدن می شود. هرچه بیشتر در این بازی ها شرکت کنید، در تشخیص جزئیات پنهان بهتر خواهید بود.

به کسانی که با موفقیت از پس چالش برآمدند و در کمتر از 10  ثانیه تعداد پروانه های عجیب و غریب را در تصویر پیدا کردند، تبریک می گویم! مهارت های مشاهده دقیق شما واقعا قابل تحسین است. برای کسانی که موفق به یافتن همه آنها نشدند، نگران نباشند. راه حل 4 عدد پروانه متفاوت است.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی پادشاه و دختر خارکن!

پاسخ آزمون شناسایی پروانه های متفاوت

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت مسافر مجرم استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. 

شاید بپسندید: تست هوش: اشتباهات تصویر برفی رو تو 3 ثانیه پیدا کن!

 

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: حکایت شاهزاده و دختر ابراهیم کش از داستان های کهن فارسی+ بخش دوم

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:تخم مرغ را قبل اینکه خرگوشا بشکنند پیدا کن!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آیا زن فضول راست میگه و زن سمت راست باردار نیست!؟

با پیدا کردن ارزش عددی میوه ها معادله آخر را حل کن!

تست قدرت مغز: چهره های مخفی زن را در تصویر پیدا کنید!؟

حکایت جالب و شنیدنی بلدرچین و کشاورز!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا