;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی نامزد واقعی: اگر باهوشی بگو، نامزد واقعی تام، کدام یک از زنان تصویر است!؟ 

آزمون شناسایی نامزد واقعی: به باور بسیاری از کاربران اینترنت، تجریه و تحلیل و و ارائه پاسخ به معماهای تصویری و سوالات هوش می تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. به واقع در کنار جنبه سرگرم کنندگی معماهای تصویری این سوالات می توانند ذهن و مغز شما را به یک چالش جدی مواجه کند.

آزمون شناخت زن ثروتمند: با نکته سنجی و هوش بالای خودت، زن ثروتمند تصویر را شناسایی کنید!

مغز با مواجه شدن با سوالات هوش، مجبور به فعالیت می شود. این فعالیت می تواند به رشد و توسعه توانائیهای شناختی فرد منجر شود. آزمون شناسایی نامزد واقعی که در مجله خبری چشمک به اشتراک گذاشته شده است، نیز بسیار چالش برانگیز است. به واقع زمان محدود 6 ثانیه ای که برای بررسی تصویر این آزمون و دادن جواب دارید، هر چه بیشتر بر سختی این آزمون افزوده است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دزد غذا: چه کسی غذای همکار خود را خورده است؟ دروغگوکیست!؟

آزمون شناسایی نامزد واقعی

مخاطبان مجله خبری چشمک در آزمون شناسایی نامزد واقعی، باید بتوانند با توجه به تصویر و همچنین توضیحات ارائه شده، بهترین و منطقی ترین گزینه را برای پاسخ انتخاب کنید. شواهد موجود در تصویر و همچنین تفکر منطقی به شما در حل این چالش تصویری کمک خواهد کرد.

در تصویر آزمون شناسایی نامزد واقعی شما باید با سه شخص روبرو هستید. تام مدیر عامل یک شرکت بزرگ است. قبل از مراسم نامزدی اوکه قرار بود یکماه دیگر برگزار شود، او دچار ضربه مغزی شد. او چند روز قبل در حالی که از خیابان عبور می کرد با اتومبیلی تصادف کرد. تصادف و ضربه مغزی سبب شد که او همه چیز را فراموش کند. دو ماه پس از به هوش آمدن در بیمارستان، بر بالین خود با دو زن جوان مواجه شد که هر کدام خود را نامزد را او می دانستند. به نظر شما کدامیک راست می گوید و کدامیک دروغ؟

با دقت به تصویر نگاه کنید. تلاش کنید در کمتر از 7 ثانیه به پاسخ دست پیدا کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد بیگانه: کدامیک از افراد مراسم ازدواج، یک انسان واقعی نیستند!؟

آزمون شناسایی نامزد واقعی

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت تفاوت زرافه: اگر همه تفاوت های دو تصویر را پیدا کنی،یک تیزبین تمام عیاری!

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی نجات یافته: کدامیک از افراد تصویر، احتمال نجات بیشتری (از مرگ) دارد!؟

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:معمای خون آشام مهمانی کیست؟ پاسخ به آن زبل بودن می خواهد!

.

پاسخ آزمون شناسایی نامزد واقعی

اگر به پاسخ رسیده اید به شما تبریک می گوئیم. اما اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده اید، فرصت دارید با نگاه دقیق تر تصویر را بررسی کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی نامزد واقعی: اگر باهوشی بگو، نامزد واقعی تام، کدام یک از زنان تصویر است!؟ 

.

.

.

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناخت گارسون واقعی: یک تیزبین در یک نگاه، گارسون واقعی را شناسایی می کند!

پس از انتشار این سوال هوش، تنها عده کمی از کاربران موفق به شناسایی نامزد واقعی تام شدند. آیا شما نامزد تام را شناسایی کردید؟ در بخش توضیحات گفته شد که تام قرار بود یکماه بعد مراسم نامزدی خود را برگزار کند. اما او دچار تصادف شد. زن سمت راست حلقه ای بر دست دارد، وقتی تام مراسم نامزدی خود را برگزار نکرده بود، چگونه آن زن حلقه بر دست دارد؟ لذا به نظر می رسد او دروغ می گوید. او فقط میخواهد حرف خود را اثبات کند و به همین خاطر عصبانی است.

اما زن سمت چپ در حالی که حرف های آن زن دروغگو را گوش می دهد، اشک شوق می ریزد. به خاطر به هوش آمدن تام.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دزد فروشگاه: دزد کیست و چه اقلامی را دزدیده است!

پاسخ آزمون

شما چه حدسی زدید؟

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت فرد دروغگو: یک نابغه می تواند در یک نگاه بگوید که کدامیک از این دو نفر دروغ می گوید!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی: نابغه ای اگر در 5 ثانیه کارآگاه خصوصی را پیدا کنی!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی صاحبخانه از دزد:به پلیس در شناسایی دزد واقعی تصویر کمک کنید!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش: چند تفاوت در دو عکس وجود دارد؟ نابغه ها سریع می فهمند!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:سوال هوش شیطنت دانش آموز: دانش آموز شیطون رو پیدا کن

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

امیداریم از آزمون شناسایی نامزد واقعی استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا