;
تفریح و سرگرمی

در این کافه چه کسی چپ دست است!؟ | باهوشا و کارآگاها بگن!

آزمون شناخت فرد چپ دست: دانستن درباره‌ی هوش و اندازه‌گیری آن همیشه یکی از دغدغه‌های بشر بوده است. شما با شناسایی فرد چپ دست تصویر می توانید هوش خود را بسنجید. هوش از آن دست پدیده‌های روانشناختی است که نظرات گوناگونی درباره‌ آن وجود داشته و دارد. برخی از روانشناسان و محققان معتقدند که هوش یک توانایی اکتسابی است که در اثر تعامل با محیط اطراف آموخته می‌شود، عده‌ای آن را یک توانایی و استعداد ذاتی می‌دانند که توسط ژن‌ها و الگوی وراثتی افراد تعیین می‌شود.

عده‌ای معتقدند که هوش انسان در سال‌های اخیر تکامل زیادی پیدا کرده و هوش کلی انسان‌ها با پیشینه نژادی و قومی متفاوت تفاوت‌های زیاد و فاحشی با یکدیگر دارد. با توجه به دیدگاه اول، هوش اکتسابی است. بر همین اساس انواع و اقسام بازی های فکری و سوالات و معماها طراحی می شوند تا ضمن فراهم نمودن برای ورزش مغز، زمینه برای رشد مهارت ها و توانائیهای شناختی فراهم شود. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت فرد چپ دست همراه شوید.

شاید بپسندید:یه حیوون رو تو این تصویر انتخاب کن تا بگم تاریک‌ترین جنبه شخصیت‌ات چیه!؟

آزمون شناخت فرد چپ دست

درست است که ماهیت هوش کمی پیچیده است و هنوز کاملا شناخته‌شده نیست اما هر فردی در ذهن‌اش تصور و تعریفی از هوش دارد. بسیاری از افراد هوش را توانایی و استعداد یادگیری می‌دانند، عده‌ای آن را توانایی سازگاری افراد با محیط و موقعیت‌ها می‌پندارند، بعضی آن را علت پیشرفت و موفقیت افراد می‌دانند، عده‌ای توانایی فهم و درک امور را به هوش نسبت می‌دهند و… .به هر حال، امروز یک معمای تصویری برای سنجش ضریب هوشی شما طراحی شده است.

شما در تصویرآزمون شناخت فرد چپ دست، سه فرد  را مشاهده می کنید. در نگاه اول شاید همه این افراد راست دست باشند. اما یکی از این افراد چپ دست است. آیا می توانید این فرد را شناسایی کنید. برای انجام این تست تنها 4 ثانیه فرصت دارید. تلاش کنید که در زمان مشخص شده آزمون شناخت فرد چپ دست را حل کنید. با همدیگر تصویر آزمون شناخت فرد چپ دست را مرور می کنیم.

بیشتر بخوانید: امتحان ادبیاته و یکی داره تقلب می کنه، کدومیکی هست!؟

آزمون شناخت فرد چپ دست

شاید بپسندید: قاتل تصویر چه کسی است!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بفهمی که خوش بینی یا بدبین!؟

 

 

 

 

شاید بپسندید: اگه دیدت مشکلی نداشته باشه در یک نگاه حیوانات استتار شده (زرافه و پلنگ) را می بینی!؟

پاسخ آزمون شناخت فرد چپ دست

زمان شما به پایان رسید. آیا به پاسخ دست پیدا کردید؟ اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، می توانید از فرصت دوم خود استفاده کنید. این بار نیز 3 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: در نگاه اول چه برداشتی از خود به دیگران ارائه می دهید؟ با انتخاب اریگامی متوجه شوید!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: فقط یه چشم تیزبین میتونه گربه رو بین جمعیت شناسایی کنه!

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید:ریاضی ات خوبه!؟ میتونی این سوال تصویری ریاضی رو تو 20 ثانیه حل کنی!؟

پاسخ آزمون شناخت فرد چپ دست: کسی دونات به دست دارد چپ دست است؟ فرد شماره 3 با فرد شماره 2 در حال گفتگو است لذا طبیعی است که لیوان را در دستی بگیرد که در نوع ارتباط با شماره 2 مشکلی ایجاد نکند. پس نمی توان گفت که فرد شماره 3 چپ دست است. اما فرد شماره 1 چپ دست است. او دونات را که با کرم آغشته است در دست چپ گرفته است تا اینکه در خوردن آن تمرکز بیشتری داشته باشد و سبب کثیف شدن لباس و … او نشود. شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: چیستان: یکی از حبوبات است که اگر نام آن را وارونه کنید یک وعده غذا می‌شود، آن چیست!؟

شناخت فرد چپ دست

 احتمالاً بپسندید: دو تا خانم یکی عصبانی، یکی گریون ادعا می کنند همسر اقای دامادن، آیا راست میگن!؟

امیدوارم از آزمون شناخت فرد چپ دست استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: چیستان جالب:اسم شهری است که اگر حرف اول آن را برداری، اسم یکی از ادوات جنگی می‌شود؟

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: ترلان پروانه با استوری عجیبی به شکست عشقی اش اعتراف کرد + عشق جذاب خانم بازیگر!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: یه نابغه میتونه 4 تفاوت بین 2 عکس گربه و سگ را تشخیص بده؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود

اگه تو 6 ثانیه پرنده کوچیکی که خودش رو بین جغدها مخفی کرده پیدا کنی، چشات خیلی تیزه!

کدومیکی از این خانم خوشکلا شاخ اینستاگرامه!؟

حکایت روباه و مرغ های قاضی!

فکر می کنی تیزبین مثل عقابی، پس پلنگ استتار شده را تو 3 ثانیه پیدا کن!

نوشته های مشابه

13 دیدگاه

  1. اشتباهه من خودم چپ دستم کسی که چپ دسته سعی می کنه وسیله سنگین تر را با دست چپ بگیره سبک تر را به دست راستش بده من توذهنم لیوان رادست چپم دادم دونات زا دست راستم

  2. ن اتفاقا اشتباه کسی ک دونات ب دست داره چپ دست نمیشه
    ما راست دستا همیشه از دست چپ برای کارای راحت تر استفاده میکنیم ب طور ناخود آگاه نوشیدن توی لیوان تعادل بیشتری میخواد پس اگه طرف چپ دست بود با دست چب کافه میخورد و با دست راست دونات میخورد

  3. ربطی نداره،،من چپ دستم،حتی اگر سمت چپ من راست دست باشد و موقع چایی خوردن یا غذا خوردن لیوان چایی یا قاشق را باز هم با دست چپ میگیرم،،و در صورتی که امکان فاصله گرفتن نباشه زمان استفاده از قاشق یا برداشتن لیوان رو طوری تنظیم میکنم که برخوردی نداشته باشم

  4. واقعا جواب های کاملا بی منطق هر کسی که این سوال و جواب رو طراحی می‌کنه باید از موتوری جنس نخره

  5. ربطی نداره باید فنجون رو تو دست راستش بگیره تا نریزه پس لباس زرده دست چپه. دست راستا تعادل خوبی توی دست چپ ندارن پس نمیتونن با دست چپ چای یا قهوه بخورن😑

  6. ربطی نداره باید فنجون رو تو دست راستش بگیره تا نریزه پس لباس زرده دست چپه. دست راستا تعادل خوبی توی دست چپ ندارن پس نمیتونن با دست چپ چای یا قهوه بخورن😑

  7. ربطی ندارن من درسته دست چپ نیستم ولی همه کامنت ها دارن میگن من خودم اول گفتم از راست اولیه اشتباه سوال نده

  8. ربطی ندارن من درسته دست چپ نیستم ولی همه کامنت ها دارن میگن من خودم اول گفتم از راست اولیه اشتباه سوال نده.لااقل ویرایش کن جوابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا