;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی پرستار قلابی: با دلیل بگوئید کدومیکی خودش رو پرستار جا زده!؟

آزمون شناسایی با پرستار قلابی: معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

آیا می توانید پرستار قلابی را در این معمای تصویری شناسایی کنید؟ این معمای تصویری چندان سخت نیست. فقط نیاز است که با دقت، جزئیات تصویر را مورد بررسی قرار دهید. یک مسئله جزئی کوتاه می تواند به شما کمک کند تا راه حل را پیدا کنید. این سوالات هوش به شما کمک می کنند که جزئی نگر شوید. با آزمون شناسایی با پرستار قلابی و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت جمیل و جمیله: ماجرای تلخ پسری که عاشق دختر طلسم شده بود+بخش اول

آزمون شناسایی با پرستار قلابی

آزمون های تصویری، شکل جالبی از پازل است که برای حل آن شما نیازمند استفاده از تمام مهارتهای شناختی خود هستید. یعنی ددن، دقت کردن، فکر کردن و تمرکز کردن . برخی از سوالات هوش پس از ارائه پاسخ بدیهی به نظر می رسند، چرا که ما مغز خود را عادت داده ایم که کمتر بدیهیات را مورد توجه قرار دهد. اما در بسیار از مواقع بدیهیات و استدلال منطقی تنها راه حل ارائه پاسخ به سوالات هوش تصویری است.

به این ترتیب شما با توجه به این تصاویر معمایی، فکر و ذهن خود را از چهارچوب رایج خود خارج کرده و از تمام پتانسیل‌های ذهنی خود استفاده می کنید. رآزمون امروز یکی از جدیدترین بازی‌های فکری است که در رسانه‌های اجتماعی بسیار همرسانی شده و ذهن بسیاری را مشغول کرده است. در تصویر آزمون شناسایی با پرستار قلابی، یکی از پرستارها است. شما باید در یک نگاه بتوانید پرستار قلابی تصویر را شناسایی کنید. فقط یک نشانه کوچک می تواند به حل این معما کمک کند.

اگر ذهنتان آرام است و می توانید تمرکز کنید، آماده باشید تا تصویر را ببینید. اما قبل از دیدن تصویر نفس عمیقی بکشید. چشمان خود را برای چند ثانیه ببندیدو بعد آن را باز کنید. اکنون به تصویر زیر نگاهی بیندازید!

شاید بپسندید: چیستان: آن کدام جانور است که اگر حرف اولش را برداریم عضو بدن می شود!؟

آزمون شناسایی با پرستار قلابی

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که مادر نوزاد روی میز کیه!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی با پرستار قلابی

قبل از اینکه پاسخ آزمون شناسایی با پرستار قلابی را اراده دهیم، اجازه دهید یک فرصت به کسانی دهیم که نتوانستند این معمای تصویری را حل کنند. احتمالا این افراد تاکنون بازی های فکری را در روند روزانه خود قرار نداده اند. همچنین از تمام توان و تمرکز خود استفاده نکرده اند.

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این موضوع هستید، ما یک راهنمایی برای شما داریم، چند راه حل مختلف وجود دارد اما ما در اینجا یکی از ساده ترین راه حل ها را به شما ارائه کرده ایم. اکنون راه حل ها و توضیح آن را می بینیم.

.

.

.

.

.

.

.

.

در تصویر زیر ما دلیلل و پاسخ آزمون شناسایی با پرستار قلابی را ارائه کرده ایم. دلیل قلابی بودن پرستار، در تصویر علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر از گذشته به زمان حال آمده است!؟

جواب شناسایی با پرستار قلابی

امیدوارم از آزمون شناسایی با پرستار قلابی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت زن مکار و شیطان | حکایت زنی مکار که شیطان را ضربه فنی کرد!

آزمون قدرت دید: آیا می توانید عدد 6 را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

کدامیک از این 3 معلم به شوخی برای همکارش، عینک و سبیل کشیده است!؟

با دلیل بگوئید که چه اشتباه فاحشی در تصویر باغ وحش وجود دارد!؟

با پیدا کردن مداد میان هویج ها اثبات کن که چشمان تیز مثل عقاب داری!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا