;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

ای پوم کودک سریال متشکرم، در آستانه 26 سالگی اش خیلی تغییر کرده+بیوگرافی و عکس

سو شین ئه در سریال متشکرم: این بازیگر سینما و تلویزیون در ۲۰ اکتبر ۱۹۹۸ کره جنوبی است. او حرفهٔ خود را در سال ۲۰۰۴ و با حضور در تبلیغات تلویزیونی برای سئول میلک آغاز کرد. او سپس به عنوان بازیگر خردسال شروع به فعالیت کرد و برای بازی در فیلم‌های ملاقات آقای ددی (۲۰۰۷) و درام‌های تلویزیونی متشکرم (۲۰۰۷)، کینه: شورش گومیهو (۲۰۱۰) و کلاس ملکه (۲۰۱۳) در این زمینه شناخته شد.

احتمالا بپسندید: حمید لولایی به همراه همسر و دخترش+عکس

شاید بپسندید: پارک مین یونگ بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ سریال جومونگ 3 در 40 سالگی اش+عکس

سو شین ئه در سریال متشکرم

ای پوم در سریال متشکرم دختری 7 ساله است که به دلیل تزریق اشتباهی به ایدز مبتلا شده است. او به همراه مادر جوان و پدربزرگ مبتلا به آلزایمرش در روستایی کوچک زندگی می کنند. زندگی آن ها با آمدن یک مرد جوان خودپسند که پزشک است به محله شان عوض می شود.

شاید بپسندید: عکس های بهاری پرنسس جامیونگ و مادرش بیرون سریال جامیونگ گو!

احتمالا بپسندید: عکس خفن الیکا عبدالرزاقی و برادرش، شباهت خانم بازیگر به برادرش!

سو شین ئه در سریال متشکرم

ای پوم در سریال متشکرم که 17 سال پیش ساخته شده حالا دختری 25 ساله و جذاب است که چهره اش با بچگی او زمین تا آسمان متفاوت است. ما در این بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک عکس هایی از تغییرات چهره سو شین ئه در سریال متشکرم در گذر زمان را با شما به اشتراک می گذاریم.

شاید بپسندید: تغییر چهره و سرنوشت تلخ بازیگر فیلم بچه های آسمان در آستانه 38 سالگی+عکس و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: عکس متفاوت رضا داوودنژاد که خواهرش منتشر کرد و جگر همه را سوزاند!

درباره سریال متشکرم

متشکرم یک مجموعۀ تلویزیونی کره‌ای است، که در سال ۲۰۰۷ با بازی جانگ هیوک، گونگ هیو-جین و سئو شین-ئه ساخته شده‌ است. این مجموعه تلویزیونی در ۱۶ قسمت از تاریخ ۲۱ مارس تا ۱۰ مه ۲۰۰۷ از شبکه ام‌بی‌سی کره جنوبی پخش‌ گردید.

داستان این سریال درباره ی شخصی به نام مین‌ کی‌ سو است که یک پزشک و جراح حرفه ای است که در کار خود جزو افراد حرفه ای ماهر به حساب می آید و کار خود را به خوبی بلد است. او البته کمی خود پسند است و به هیچ کس اهمیت نمی دهد و جز نامزد درگذشته اش که نامش چاجی‌ مین بود کسی در نگاه او ارزشمند نمی آید. او با این تفکر به زندگی ادامه می دهد و البته هدفی دیگر نیز در زندگی دنبال می کند که آن هم مربوط به چاجی‌ مین است و به همین علت او به دنبال آن هدف می رود و قصد دارد آن را به انجام برساند شاید بتواند روح او را شاد کند.

سو شین ئه در سریال متشکرم

چاجی‌ مین پیش از این که از این دنیا برود از مین‌ کی‌ سو خواسته بود که خانواده لی‌ بوم کمک کند زیرا او بر اثر تزریق خون آلوده به بیماری ایدز مبتلا شده بود و این اتفاق در حالی رخ داده بود کهاز این موضوع باخبر نبود. مین‌ کی‌ سو برای این که به وصیت نامزدش عمل کند به جزیره ی آبی رفت تا خانواده ی لی‌ بوم را ملاقات کند. مادر لی‌ بوم با دیدن مین‌ کی‌ سو بسیار امیدوار شد و از این اتفاق خوشحال شد زیرا فرزندش نجات پیدا می کرد و بار دیگر به زندگی باز می گشت. آشنایی مین‌ کی‌ سو با این خانواده باعث شد که او در زندگی خود با تغییرات و دگرگونی های فراوانی روبرو شود و زندگی دیگری را آغاز کند.

در ادامه داستان خواهیم دید که آیا مین‌ کی‌ سو موفق می شود لی‌ بوم را از مرگ نجات دهد و زندگی بهتری را برای او و خانواده اش به ارمغان بیاورد یا این که او نخواهد توانست این کار را انجام دهد و تمام امیدها به نا امیدی تبدیل می شوند و ….

احتمالا بپسندید: زوج های دیزنی که بسیار محبوب‌اند، چه کسانی هستند+عکس

بیشتر بخوانید: جدیدترین عکس های سونگ هه کیو زیباترین بازیگر کره+عکس

سو شین ئه در سریال متشکرم

این سریال رو دوست داشتین؟ خیلی از کاربران در مورد این سریال نظرات متفاوتی دارند و حتی بعضی از طرفداران از شخصیت واقعی و بزرگسالی این بازیگر ناراحت و عصبانی هستند، شما چطور؟

عکس های جدید سو شین ئه

 

 

 

 

 

سو شین ئه در سریال متشکرم

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: بازیگران محبوب فوت شده سریال های ماه رمضان + عکس

احتمالا بپسندید: دردسر عکس مجلسی نفیسه روشن در یک عروسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا