;
تفریح و سرگرمی

اگر سگ را بین گربه ها پیدا کنی چشمات مثل عقاب تیزه!

تست قدرت دید با شناسایی سگ: چالش‌های تصویری هر روز در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند فیس‌بوک و توییتر منتشر می شوند و طرفدارن زیادی پیدا کرده اند. شده‌اند. امروز ما یک پازل تصویری شگفت انگیز جدید را برای شما آماده کرده ایم که توانائیهای شناختی شما را به چالش می کشد. شما باید بتوانید حیوان متفاوت را در میان دسته گربه ها در یک نگاه شناسایی کنید. با تست قدرت دید با شناسایی سگ بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک را همراهی کنید.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند. تست قدرت دید با شناسایی سگ را از دست ندهید و تلاش کنید در کمترین زمان ممکن آن را رمزگشایی کنید.

شاید بپسندید: چیستان:کدام اسم دخترانه است که بر روی برخی لباس ها قرار می گیرد!؟

تست قدرت دید با شناسایی سگ

چالش‌های تصویری با قرار دادن تصویری متفاوت با روند کلی تصویر، تلاش می کنند تا قدرت تمرکز، دقت و حتی بینایی شما را به چالش بکشند. این چالش ها می توانند باعث سردرگمی کاربران شود، به خصوص کاربرانی که کمتر بازی های فکری و معمایی را انجام می دهند. در تست قدرت دید با شناسایی سگ شما باید بتوانید در یک نگاه گربه را در میان دسته سگ ها شناسایی کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر تست قدرت دید با شناسایی سگ نگاه کنید.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: سوال هوش تصویری: پدر نوزاد کدامیکی از این سه مرد است!؟

تست قدرت دید با شناسایی سگ

شاید بپسندید: تست شخصیت: یکی از گل ها را انتخاب کن تا بهت بگم چقدر عاشق پیشه ای!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: سوال هوش: اگر 1×2=4 و 1×8=6 باشد 2×7=؟ چند می شود؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:تست قدرت بینایی: در تصویر برفی کریسمس چند گوزن شمالی وجود دارد!؟

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی سگ

امیدوارم همه شما توانسته باشید، چالش امروز را حل کرده باشید. هدف از این چالش تصویری در کنار تفریح و سرگرمی افزایش عملکرد مغز شماست. افزایش عملکرد می تواند به افزایش قدرت تمرکز و دقت شما بینجامد و جزئی نگری را در شما افزایش دهد. ما به شما توصیه می کنیم این تست ها و چالش های اتصویری را در جایی که سر و صدای زیادی نباشد، انجام دهید تا بتوانید بهتر تمرکز کنید. بهتر است بیشتر تلاش کنید.

.

.

.

.

.

.

.

 شاید بپسندید: چه جوری وایمیستی | نحوه ایستادن نشان میده که چقدر اعتماد به نفس داری!؟

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی سگ: احتمال دارد کسانی نیز تاکنون نتوانسته باشند، سگ را بیابند. می توانید برای دیدن سگ به پایین صفحه مراجعه کنید. همانطور که در حل این چالش مشاهده می کنید، سگ در قسمت بالایی تصویر و تصویرش در قاب پنهان شده است. با این حال، پیدا کردن آن دشوار است زیرا این سگ هم کاملا به رنگ گربه هاست.

شاید بپسندید: حکایت ناصرالدین شاه و مرد ذغال فروش |ذغال فروشی که درباره جهنم به ناصرالدین شاه گزارش داد!

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی سگ

امیدوارم از تست قدرت دید با شناسایی سگ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه گربه ای که با دو تای دیگه فرق داره رو شناسایی کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:  اگر جغد استتار شده تصویر را در نگاه اول ببینی چشمات مثل شاهین تیزه!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت بینایی: کاسه را در اصطبل اسب ها پیدا کن!؟

تست هوش: کدام مسافر قطار قاتل است!؟

چیستان: کدام ماشین ایرانی است که اگر برعکس بخوانیم نام یک میوه می شود!؟

حکایت مرد ماهیگیر و زن حریص | داستان زن حریصی که هیچ چیز راضیش نمی کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا