;
تفریح و سرگرمی

چه کسی در این مسابقه دو و میدانی در حال تقلب کردن است!؟

آزمون شناسایی متقلب ورزش: در تصویر آزمون شناسایی متقلب ورزش شما شاهد حضور 3 نفر در تصویر هستید. به نظر می رسد هر 3 نفر مشغول ورزش هستند. یکی از افراد در حال تقلب است. به نظر شما این فرد کدامیکی است!؟  آیا جرأت این را دارید که خود و توانائی های خودر را با آزمون شناسایی متقلب ورزش امتحان کنید. آزمونی که تنها 5 درصد از شرکت کنندگان در این معمای تصویری توانستند آن را حل کنند.

به گفته طراح این آزمون، فقط یک نابغه واقعی که دارای چشمانی تیزبین چون عقاب و دقت و تمرکزی همچون کارآگاهان پلیس باشد، می تواند آن را در زمان تعیین شده 5 ثانیه ای رمزگشایی و تحلیل خود را ارائه دهند. فرصت را غنیمت شمرده و با کمک آزمون شناسایی متقلب ورزش بررسی کنید که مهارت های منطقی و شناختی شما چگونه است؟ آیا می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را رمزگشایی کنید یا خیر؟ با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی متقلب ورزش همراه باشید.

شاید بپسندید:اسلحه پلیس گم شده است، به او کمک کنید تا از نگرانی خلاص شود!

آزمون شناسایی متقلب ورزش

شما همواره می توانید جذاب ترین، پیچیده ترین و چالش برانگیز ترین سوالات و  معماهای تصویری را به همراه پاسخ در مجله خبری چشمک دنبال کنید. همکاران ما در مجله خبری چشمک تلاش دارند با انتشار این معماهای تصویری هم لحظاتی خوشی را برای اوقات فراغت شما رقم بزنند و هم در رشد و توسعه مهارت های فردی و شناختی شما نقش داشته باشند. شما با کمک این آزمون ها می توانید توانائیهای خود را بهبود ببخشید. پس با چشمک همیشه همراه باشید و این آزمون ها را با دوستان و نزدیکان خود همرسانی کنید.

اگر اغراق نباشد،آزمون شناسایی متقلب ورزش آنقدر چالشی است که تنها 5 درصد از افراد در اولین تلاش موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه دهند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید پیروز آزمون شناسایی متقلب ورزش باشید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر آزمون شناسایی متقلب ورزش را بررسی کنید.

در تصویر آزمون شناسایی متقلب ورزش شما شاهد حضور 3 نفر در تصویر هستید. به نظر می رسد هر 3 نفر مشغول بازی هستند. یکی از افراد در حال تقلب است. به نظر شما این فرد کدامیکی است!؟ اگر در 5 ثانیه این فرد را شناسایی کنید شما یک نابغه هستید.

شاید بپسندید: چیستان: می توانی آن را بگیری و به دیگران بدهی، ولی نمی توانی پرتابش کنی!

آزمون شناسایی متقلب ورزش

شاید بپسندید: 3 اختلاف میان تصویر دو شاهزاده مصری وجود است، آنها را پیدا کنید!

.

.

.

 

شاید بپسندید: فقط نابغه ها میتونن تو 10 ثانیه معادله (44+4- 4÷4×4=؟) را حل کنند!

.

.

.

.

بیشتر بخوانید:چیستان: کدام کشور است که دو حرف آخرش اشاره به “خود” است!؟

پاسخ آزمون شناسایی متقلب ورزش

احتمالا درجه سختی آزمون شناسایی متقلب ورزش، شما را گیج کرده است و هنوز به دنبال پاسخ هستید. اشکالی ندارد. می توانید زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید. به دنبال یک نشانه کوچک باشید تا این آزمون را رمزگشایی کنید.

شاید بپسندید: چیستان جالب: دارا آن را ندارد و ندار آن را دارد، آن چیست!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان: استخری کوچک است با دو دیوار دور آن، یکی سفید و نرم و دیگری تیره و سفت!

 

 

 

 

شاید بپسندید:کدومیک همسر این مرد متعجب است!؟ زن پلیس یا زن خانه دار!؟

پاسخ آزمون شناسایی متقلب ورزش: اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که فرد اول از سمت راست هنوز عرق نکرده است. اما دو نفر دیگر عرق زیادی کرده اند. این فرد به گونه ای در حال تقلب کردن است.

شاید بپسندید: با توجه به شخصیت‌ات، بهترین راه حل برای مقابله با مشکلات را شناسایی کن! | کدوم پرنده جذابتره!؟

آزمون شناسایی متقلب ورزش

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: آیا به زن بیمار پای جدید پیوند کرده اند!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی متقلب ورزش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:فقط یه نابغه میتونه “بابانوئل قلابی” را که در واقع یک دزد است را شناسایی کند!

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:اگه باهوشی با حرکت دادن دو تا چوب کبریت یه معادله صحیح، درست کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: حکایت غول چراغ جادو و رئیس شرکت، داستانی پندآموز و طنز از ادبیات عامیانه!

 

برایتان جالب خواهد بود

باهوشا بگن: کدوم زن عصبانی همسر این مرد بیچاره است!؟

از هر رنگ ماهی در تصویر دو تا هست فقط یکی از ماهی ها تک است، پیداش کنید!

داستان دختر زیرک و پیرمرد رباخوار، داستانی آموزنده و شنیدنی!

چیستان جالب: کدام کلمه پنج حرفی است که با اضافه کردن دو حرف کوتاه تر می شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 19 =

دکمه بازگشت به بالا