;
تفریح و سرگرمی

تیز و زبل باشی تو 5 ثانیه عدد 89 رو پیدا می کنی!

تست قدرت دید با عدد 89 : ببینید چقدر سریع می توانید عدد متفاوت را در این بازی فکری تشخیص دهید! این یک چالش هیجان انگیز است. آیا می توانید رکورد 5 ثانیه ای برای انجام تست قدرت دید با عدد 89 را شکست دهید؟ آن را امتحان کنید و ببینید چقدر خوب کار می کنید! با مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با عدد 89 همراه باشید.

آیا به جزئیات توجه دارید؟ مهارت های خود را با این بازی روز آزمایش کنید! آیا در کمتر از 5 ثانیه می توانید عدد 89 را در میان اعداد 98 تصویر پیدا کنید؟ مطمئناً تست قدرت دید با عدد 89، مشاهده شما را مورد آزمایش قرار می دهد. حواس تصویری خود را آزمایش کنید و ببینید عدد 89 را می توانید در تصویر تنها در 5 ثانیه ببینید! این چالش از شما می‌خواهد که روی تصویر ارائه شده تمرکز کنید. اگر کار سختی به نظر می رسد، نیازی به نگرانی نیست، فقط چند نفس عمیق بکشید و از تمام مهارت های خود برای شناسایی عدد 89 استفاده کنید.

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی: بگو اول چی دیدی تا بگم واقعی بینی یا خیال پرداز!

تست قدرت دید با عدد 89

چالش های تصویری مانند تشخیص عدد 89 در تست قدرت دید با عدد 89 می تواند راهی عالی برای تقویت حافظه و مهارت های مشاهده باشد. برای استفاده حداکثری از این چالش، مهم است که در یک زمان روی یک منطقه تمرکز کنید. برای مشاهده شکل ها وقت بگذارید و به یاد داشته باشید که در حین حرکت آنها را بشمارید. چشمان خود را به مدت 5 ثانیه بدون هیچ گونه حواس پرتی روی تصویر متمرکز کنید.

بازی‌های مشاهده‌ای راهی عالی برای افزایش تمرکز و تمرین مغز شما هستند. آنها می توانند در ابتدا مشکل ساز باشند، اما با تمرین و صبر، می توانید مهارت های مشاهده خود را بهبود بخشید. نکته کلیدی این است که به دنبال جزئیات کوچک بگردید. توجه به این جزئیات چیزی است که شما را در این بازی ها موفق می کند. اگر فوراً متوجه نشدید، ناامید نشوید. برای تسلط بر آزمون مشاهده به زمان و تمرین نیاز دارید.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی ضرب المثل با همه بله با ما هم بله!

تست قدرت دید با عدد 89

شاید بپسندید: اگه آهوی مخفی تصویر رو تو یه نگاه شناسایی کنی، چشات مثل شاهینه!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تو محیط کار بیشتر روحیه همکاری داری یا رقابت، چیزی که اول می بینی جوابتو میده!

 

.

.

.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل نه کور می کند نه شفا می دهد!

پاسخ تست قدرت دید با عدد 89

با انجام بازی های منظم که تمرکز و مهارت های مشاهده را بهبود می بخشد، به کار سخت خود ادامه دهید. با خیال راحت بازی را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و دوستان خود را به چالش بکشید!

شاید بپسندید: گربه داخل کوچه رو تو یه نگاه ببینی، قدرت دید و تمرکزت مثل عقابه!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون خطای دید: آیا دو خط مشکی در این شکل یک اندازه هستند؟

پاسخ تست قدرت دید با عدد 89: تبریک به کسانی که در کمتر از 5 ثانیه توانستند عدد 89 را در تصویر پیدا کنند! برای کسانی که عدد درست را تشخیص ندادند، تصویر حل شده در زیر منتشر شده است.

شاید بپسندید: یعنی چشم شور به این میگن! بزکوهی رو ترکوند!

پاسخ تست قدرت دید با عدد 89

امیدوارم از تست قدرت دید با عدد 89 استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: فقط یک نابغه می تواند با جابجایی یک چوب کبریت معادله 511-2=309 را تصحیح کند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه هوشی پلیسی ات قوی باشه، می تونی قناد قاتل را شناسایی کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: فقط تیزبینا اشتباه تصویر آغاز سال نو در یک خانه را پیدا می کنن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:داستان کف گیرش به ته دیگ خورده، حکایتی زیبا و دلنشین از ادبیات فاخر زبان فارسی!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

 این هم کارگاه تولید چیپس موز در هند | یعنی بهداشت بیداد می کنه!

چیستان: منظور از خروس بیوه چیست!؟

اگر مجسمه های معروف حرف می زدند…. + تصاویر طنز جالب

یه آبشار رو انتخاب کن تا بفهمی موقع عصبانیت‌، چه جوری کنترلش می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا