;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که کدامیکی داندانپزشک نیست!؟ | در یک نگاه متوجه بشی نابغه ای!

آزمون تصویری شناسایی دندانپزشک قلابی: سوالی که آزمون تصویری شناسایی دندانپزشک قلابی آن را دنبال می کند در چند عبارت کوتاه خلاصه می شود: دندانپزشک قلابی را در کمتر از 6 ثانیه شناسایی کنید. شاید یکی از معماهایی که امروز ذهن شما را به چالش دعوت می کند، سوال تصویری است که بسیاری از کاربران نمی توانند آن را در ثانیه های مشخص شده رمزگشایی کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی دندانپزشک قلابی قاتل همراه باشید و بار دیگر ذهن خود را به چالش بکشید.

به باور طراح و سازنده آزمون تصویری شناسایی دندانپزشک قلابی، تنها یک نگاه تیزبین و ذهن آرام می تواند بلافاصله پاسخ سوال را پیدا کند. برخی از افراد ممکن است در نگاه اول نتوانند این آزمون را رمزگشایی کنند، اما اگر بتوانید این معما را در 6 ثانیه و در نگاه اول حل کنید، قطعا از کسانی هستید که نکته سنج بوده و تیزبنی در حد معمول دارید و برای رشد و توسعه آن باید تلاش کنید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن الگوی عبارت ها، پاسخ عبارت 8+5+1=؟؟ را بدست آورید؟

آزمون تصویری شناسایی دندانپزشک قلابی

همونطور که یک بدن سالم و آماده نیاز به تمرین دارد، مغز فعال و دقیق نیز نیازمند تمرین با کمک بازی های فکری دارد. خود را بسنجید که آیا می توانید قاتل واقعی را در مدت زمان تعیین شده پیدا کنید یا خیر؟

آیا شما فکر می کنید یک نابغه واقعی در حل سوالات و معماهای مختلف هستید؟ پس ذهن خود را تمرین دهید و خود را در یک چالش واقعا سخت آزمایش کنید. چالشی که به شما ارائه خواهیم داد یکی از پرتقاضاترین در شبکه های اجتماعی است، زیرا سطح پیچیدگی آن شما را «دیوانه» می کند. اگر فکر می کنید برای این نوع بازی تصویری آماده هستید، پس در چند خط بعدی هم با چشمک همراه باشید تا متوجه شوید که آزمون تصویری شناسایی دندانپزشک قلابی در مورد چیست؟

به عکس آزمون شناسایی دندانپزشک قاتل دقت کنید و متوجه شوید کدام یک از آنها یک جنایتکار واقعی هستند. آیا شما قادر به انجام آن خواهید بود؟ شما فقط 6  ثانیه به عنوان محدودیت برای رمز گشایی آزمون تصویری شناسایی دندانپزشک قلابی فرصت دارید. تسلیم نشوید و بخشی از کاربرانی باشید که می توانند برنده شوند.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: کوله پشتی که داخلش چاقو هست، مال کدومیکی از دانش آموزاست!؟

آزمون تصویری شناسایی دندانپزشک قلابی

شاید بپسندید: تست دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر خرس فانتزی را پیدا کنید!

.

.

.

.

.

 

احتمالا بپسندید: آزمون تمرکز: حرف I را بین P ها در کمتر از 8 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر بزهای کوهی مخفی تصویر رو در یک نگاه شناسایی کنی چشمات مثل عقاب تیزه!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی دندانپزشک قلابی

آیا قبلاً پاسخ صحیح را فهمیده اید؟ به هر بخش از تصویر نگاه کنید و دو پزشک را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید، در تصویر می‌توان سرنخی یافت که می‌تواند قاتل را برایتان معرفی کند. اگر هنوز پاسخ را پیدا نکردید می توانید ثانیه های بیشتر را به بررسی تصویر آزمون تصویری شناسایی دندانپزشک قلابی اختصاص دهید. نشان دهید که توانایی های فوق العاده ای دارید.

.

.

.

 

.

 

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل شریک دزد و رفیق قافله | داستان فردی که هم با کاروانیان و هم دزدان رفیق بود!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی دندانپزشک قلابی: دندانپزشکی قلابی پیرمردی است که در سمت راست تصویر قرار دارد. گویا او قصد دارد که کودک را به قتل برساند. احتمالا او یک قاتل سریالی است. چرا که در دست او چکش قرار دارد. همچنین اطرافش، وسایل کار دندان پزشکی وجود ندارد. او به کودک یک شکلات داده است تا حواسش را پرت کند. اما در سمت چپ اگر چه دندانپزشک هیبت عجیب دارد، اما نکته خاصی دیده نمی شود.

شاید بپسندید: اگر گربه ای که با بقیه فرق داره را در یک نگاه پیدا کنی، نابغه ای!

پاسخ آزمون شناسایی دندانپزشک قلابی

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی دندانپزشک قلابی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

 احتمالاً بپسندید: کدامیکی زامبی است؟ | 80 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت تنبل ها و شاه عباس | ماجرای خنده دار تنبل خانه شاه عباس!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: حکایت هم پیاز را خورد هم فلک شد!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان چوپان راستگو | حکایت چوپان راستگویی که رفتار مردم او را به چوپان دروغگو تبدیل کرد!

قدرت تمرکزت رو با پیدا کردن عدد 28 ارزیابی کن!

 یک پروانه انتخاب کن تا بگم نسبت به رابطه دوستی وفاداری یا برعکس!؟

آزمون تمرکز: کدامیک از شکلک ها با بقیه فرق دارد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا