;
سینمافرهنگ و هنر

زیباترین زن جهان عصا به دست شد: امبر هرد دچار آسیب شدیدی شده + عکس

امبر هرد آسیب دید: امبر هرد هنگام تمرین برای ماراتن سالانه نیویورک سیتی که قرار است در اوایل نوامبر برگزار شود، لگنش آسیب دیده است.علیرغم مصدومیتش  او روحیه بسیار خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: چهره بدون آرایش سلنا گومز: او با انتشار این عکس ها اعتماد بنفس خود را به رخ کاربران کشید!

امبر هرد آسیب دید

احتمالاً بپسندید:وقتی آدمای عادی تلاش می کنند خودشون رو به پرنسس های دیزنی تبدیل کنند!

امبر هرد در اسپانیا

امبر هرد از سپتامبر ۲۰۲۲ در پایتخت اسپانیا زندگی می کند. هرد اصرار دارد که هالیوود را رها نکرده است. او در ماه مه به یک خبرنگار محلی به زبان اسپانیایی گفت: «من خیلی اسپانیا را دوست دارم.»

احتمالاً بپسندید: با توجه به فضای فرهنگی زندگی هر پرنسس، پرنسس های دیزنی باید چه شکلی باشند!؟

امبر هرد آسیب دید

امبر هرد و جانی دپ

امبر هرد آسیب دید، وکلای دپ توانستند ثابت کنند که همسر سابقش با انتشار مقاله ای در واشنگتن پست در سال ۲۰۱۸ در مورد خشونت جنسی، او را بدنام کرده است. هرد به پرداخت ۱۰ میلیون دلار غرامت و ۳۵۰ هزار دلار خسارت به بازیگر محکوم شد.

احتمالاً بپسندید: شخصیت های کارتونی دیزنی بدون ریش و سبیل شان، این شکلی میشن!+تصاویر

دختر امبر هرد

امبر هرد بازیگر جنجالی پس از استقبال از اولین فرزند خود به نام “اونا پیج” در صفحه اینستاگرانش، فالوئرهای خود را شگفت زده کرد و خبر داد که مادر شده‌است. امبر هرد به روش ساروگیت مادر شده‌است. او دو سال پیش این خبر را با ۳.۹ میلیون فالوئر خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: “من خیلی خوشحالم که این خبر را با شما به اشتراک می‌گذارم” ، او تصویری از کودک را که به آرامی روی سینه‌اش خوابیده بود منتشر کرد و اظهار داشت: “دخترم در ۸ آوریل ۲۰۲۱ متولد شد. نام او اونا پیج است و این آغاز بقیه زندگی من است.”

بیشتر بخوانید: اگر شخصیت های فانتزی حیوان دیزنی انسان بودند!| این ها خودشون یه شخصیت کارتونی جدید شدند!

 

 

 

 

 

 

امبر هرد کیست؟

امبر لارا هرد (انگلیسی: Amber Laura Heard؛ زادهٔ ۲۲ آوریل ۱۹۸۶) بازیگر آمریکایی است. او اولین بازی خود را در سال ۲۰۰۴ در درام ورزشی چراغ‌های جمعه‌شب انجام داد. پس از نقش‌های کوچک در سرزمین شمالی و آلفا داگ، اولین نقش اصلی خودش را در فیلم همه پسران عاشق ماندی لین (۲۰۰۶) به نمایش گذاشت، وی مُدل و بازیگر سینما است و نخستین فعالیت او در سال ۲۰۰۷ با بازی در برنامهٔ تلویزیونی سی‌دابلیو آغاز شد.

دستیابی به موفقیت برای او در سال ۲۰۰۸ و با ایفای نقش در فیلم‌های عقب‌نشینی هرگز و پاین‌اپل اکسپرس حاصل شد. او جایزهٔ پیشرفت را در جوایز جوان هالیوود دریافت کرده‌است. حضور او در فیلم‌هایی مانند خبرچینان، ناپدری، سرزمین زامبی‌ها و جونزها توجه بیشتری را برای او به ارمغان آورد، بازی بعدی او در فیلم جان کارپنتر به نام نگهبان بود. او در فیلم رانندگی جنون در کنار نیکلاس کیج همبازی بود و در فیلم خاطرات عجیب و غریب در کنار جانی دپ به ایفای نقش پرداخت که به دنبال آن برندهٔ جایزهٔ ویژه در جشنواره فیلم هالیوود شد.

احتمالاً بپسندید: شاهزاده های دیزنی وقتی متأهل شدند و بچه دارند!

امبر هرد
اَمبر هرد در کامیک کان سن دیگو

احتمالاً بپسندید: 11 کشوری که نام خود را تغییر داده اند!

در سال ۲۰۱۴ در فیلم ۳ روز برای کشتن ظاهر شد و در سال ۲۰۱۵ در فیلم مایک جادویی ایکس‌ایکس‌ال و دختر دانمارکی بازی کرد. هرد همچنین در فیلم‌های لیگ عدالت (۲۰۱۷) از زک اسنایدر، و آکوامن (۲۰۱۸) از جیمز وان نقش شخصیت ابرقهرمان مرا را ایفا کرده‌است.

هرد در فعالیت‌های اجتماعی برای مواردی همچون حقوق دگرباشان جنسی از جمله حقوق دگرباشان در کشورهای گوناگون مشارکت دارد و طرفدار اسکان بشریت است، همچنین وی عضو دختر برتر، یک کمپین از بنیاد سازمان ملل، هنر بهشت و عفو بین‌الملل می‌باشد. هرد در فیلم خاطرات رام (۲۰۱۱) با جانی دپ آشنا شد و چهار سال بعد در ۲۰۱۵ ازدواج کردند. طلاق آنها در ۲۰۱۷ توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد چرا که هرد ادعا کرده بود که دپ او را از لحاظ فیزیکی و لفظی، آزار داده‌است.

در سال ۲۰۱۸، دپ از روزنامه د سان به دلیل افترا شکایت کرد و هرد را به سوءاستفاده متهم کرد؛ دپ این پرونده را در انگلستان در سال ۲۰۲۰ باخت. دپ در اوایل سال ۲۰۱۹ از هرد به دلیل افترا به دلیل مقاله‌ای که هرد در مورد آزار خانگی در واشینگتن پست نوشته بود، شکایت کرد. در سال ۲۰۲۰، هرد یک شکایت متقابل علیه دپ تنظیم کرد. محاکمه دپ در برابر هرد، که در ویرجینیا برگزار شد، از آوریل تا ژوئن ۲۰۲۲ ادامه یافت و مورد پوشش رسانه‌ای شدید قرار گرفت. محاکمه زمانی به پایان رسید که هرد در هر سه اتهام مسئول شناخته شد و به پرداخت ۱۰ میلیون دلار غرامت و ۵ میلیون دلار مجازات محکوم شد که دومی مطابق با قانون ویرجینیا به ۳۵۰٬۰۰۰ دلار کاهش یافت. هرد تنها در یکی از سه مواردش برنده شد و ۲ میلیون دلار غرامت دریافت کرد.

احتمالاً بپسندید: پرنسس های دیزنی اگر نقش منفی و شرور داشتند، چگونه بودند!

امبر هرد آسیب دید
آمبر هرد در سال ۲۰۰۹ در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو

احتمالاً بپسندید: معرفی زیباترین و محبوب ترین پرنسس های دیزنی+تصاویر

اوایل زندگی

او متولّد آستین، تگزاس است. مادرش پاتریشیا پیج، یک محقق اینترنتی بود و پدرش دیوید کلینتون هرد، صاحب یک شرکت ساختمانی کوچک است. او یک خواهر کوچکتر به نام ویتنی دارد. این خانواده در خارج از آستین زندگی می‌کردند. پدر هرد در اوقات فراغت خود با اسب‌ها سر و کار داشت لذا اَمبر در کنار پدرش با سوارکاری، شکار و ماهیگیری بزرگ شد.

شاید بپسندید: بازیگر افغان ایرانی: ۱۴ نکته جالب زندگی خصوصی میثم زخم کاری، مرتضی امینی تبار + عکس ها

امبر هرد آسیب دید

شاید بپسندید: آشنایی با زوج های محبوب دیزنی+ شاهزاده های رویایی پرنسس های دیزنی!

او همچنین در مراسم بالماسکه شرکت می‌کرد. وقتی هرد ۱۶ ساله بود، بهترین دوستش در تصادف اتومبیل جان باخت. هرد، که کاتولیک بزرگ شد، بعداً خود را ملحد و بی‌دین اعلام کرد. در همان زمان، او شروع به خواندن کتاب‌هایی از نویسندگانی مانند آین رند، ری بردبری و جورج اورول کرد که باعث زیر سؤال بردن جامعه اطراف خود شد. در ۱۷ سالگی، او دیگر احساس راحتی در تگزاس را نداشت و از دبیرستان کاتولیک خود خارج شد تا به نیویورک سیتی منتقل شود. وی سرانجام از طریق یک دوره تحصیل در خانه دیپلم دریافت کرد. در نیویورک، وی از طریق مدلینگ، معاشش را تأمین کرد، اما خیلی زود به لس آنجلس رفت تا حرفه بازیگری را دنبال کند.

احتمالاً بپسندید: می دونستی که معنی اسم پرنسس های دیزنی به فارسی چی میشه+بخش اول

دعوای امبرد هرد و جانبی دپ

رابطه عاشقانه جانی دپ و امبر هرد که پس از فیلم The Rum Diary در سال ۲۰۰۹ آغاز شده بود، در سال ۲۰۱۲ شکل رسمی به خود گرفت و در سال ۲۰۱۵ دنیا شاهد ازدواج آن‌ها با یکدیگر بود. از همان سال حواشی این زوج در کشور استرالیا آغاز شد و امبر هرد به دلیل نقض قوانین زیست محیطی در گمرک این کشور مورد محاکمه قرار گرفت.

شاید بپسندید: هنرمند فرانسوی به سبک زنان مدرن فرانسوی، پرنسس های دیزنی را بازسازی کرد!

امبر هرد آسیب دید

احتمالاً بپسندید: اگر پرنسس های دیزنی در قرن 21 طراحی می شدند، چه شکلی بودند!؟

این پرونده سرانجام در سال ۲۰۱۶ به دادگاه کشیده شد و امبر هرد به سبب جعل اسناد مورد محاکمه قرار گرفت و به پرداخت مبلغ ۸۰۰ دلار محکوم گردید. او و جانی دپ در همان سال با انتشار یک ویدیو از جامعه محیط زیست استرالیا و طرفدارانشان عذرخواهی نمودند.

از همان سال ۲۰۱۶ حواشی به زندگی شخصی این زوج کشیده شد و امبر هرد با طرح شکایاتی از خشونت‌های خانگی و بروز رفتارهای زشت و ناپسند از سوی جانی دپ، زندگی این بازیگر محبوب و مشهور جهان توسط امبر هرد به نابودی کشیده شد. جانی دپ نه تنها از سینما کنار گذاشته شد، بلکه امبر هرد به سبب این مسائل توانست تا نام خود را به عنوان یک زن دردمند به جهانیان معرفی کرده و شهرتی که در سینما پیدا نکرده بود را برای خود دست و پا کند.

برایتان جالب خواهد بود: پرنسس های دیزنی متعلق به کدام کشورها هستند+بخش دوم

حواشی بین جانی دپ و امبر هرد تا سال ۲۰۲۲ ادامه داشت و در نهایت دادگاه رای را به نفع جانی دپ صادر نمود در دعوایی که کل جهان نظاره گر آن بود، جانی دپ بر امبر هرد پیروز شد!و امبر هرد را به خشونت‌های خانگی، جعل مدارک و اسناد، دروغگویی و سوءاستفاده از وجهه اجتماعی محکوم نمود. مسئله‌ای که زمینه‌ساز بازگشت جانی دپ به عرصه سینما شده است.

شاید بپسندید: 10 جالب ترین حقایق درباره فرهنگ مردم پرتغال !

برایتان جالب خواهد بود

10 قدرتمندترین پرنسس های دیزنی چه کسانی هستند!؟

شاید بپسندید: اتفاق عجیب در اروپای 1518: مردمانی که به طاعون رقص گرفتار و تا سر‌حد مرگ رقصیدند!

احتمالاً بپسندید: پرنسس های دیزنی به شکل واقعی تر چه جوری بودند!؟

شاید بپسندید: فینالیست های سال 2023 در بخش عکاسی کمدی حیات وحش+تصاویر

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

    1. درست بخونی نوشته به چه طریقی بچه دار شده، الان دیگه لازم نیست حتما شوهر داشته باشی یا زن داشته باشی، راه های زیادی برای فرزند آوری ابداع شده..
      اول مطالعه و سواد آموزی سپس در صورت محق بودن تحقیر و تمسخر دیگران و موضوعات…

  1. فک کنم شما عاااشق امبری که بهش زیباترین
    بعد داستانش با جانی دپ منفورترین اگر نگیم مضحک ترین زن برازندشه
    خوشگل ندیدی ب این میگی خوشگل

  2. زوایا و اعضای صورتش از رابطه ی طلایی پیروی کردن …توی لیست زیسا ترین هاست ،چرا بدون دانش نظر میدی🤔

  3. داره از جانی اصکی میره به خدا جانی رفت جشنواره اینم رفت جانی مچ پاش آسیب دید اینم الان مچ پاش آسیب دید
    چقدر تو کف جانیه ولی جانی رو بد اذیت کرده🤣

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا