;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: یکی از کوهها را انتخاب کن تا بگم نقطه قوت‌ات تو زندگی چیه!؟

تست شخصیت با انتخاب کوه: شاید برای شما هم زیاد پیش آمده باشد که حرف هایی زده باشید، اما واقعا قصد انجام را نداشته اید. در این مسئله نکته مهمی نهفته است. روانشناسان معتقدند که تفکر و تصور حرف هایی که زده اید احتمالا در ضمیر ناخودآگاه شما موجود است. براساس همین موضوع است که روان شناسان تلاش می کنند افراد را براساس رفتارها و گفتارهایشان بشناسند و واقعیت اینجاست که این شناخت تا اندازه زیادی می تواند درست باشد.

علاوه بر این مسئله روانشناسان از تست های شخصیت شناسی تصویری زیادی برای شناخت انسان استفاده می کنند. یکی از این تست ها، تست شخصیت با انتخاب کوه. با بخش سرگرمی چشمک و تست شخصیت با انتخاب کوه همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت عشق مخفی غلام هندو و دختر خواجه | برده ای که عشق اش به دختر تاجر، او را به فنا داد!

تست شخصیت با انتخاب کوه

تست های شخصیت شناسی تصویری، معماها، سوالات هوش و … به یکی از محبوب ترین سرگرمی های اینترنت تبدیل شده اند. این تست ها در کنار جنبه سرگرمی آن به ما کمک می‌کنند تا بیشتر درباره خودمان کشف کنیم. به همین دلیل است که ما هر روز در بخش تفریح و سرگرمی برای شما تست های شخصیتی جدید تهیه می کنیم.

انجام این تست ها نیز بسیار آسان است، فقط باید یک کوه را انتخاب کنید و بسته به پاسخ خود خواهید فهمید که ناخودآگاه شما چه چیزی را پنهان می کند و البته اینکه بزرگترین نقطه قوت شما چیست. شما با فهمیدن نقاط قوت خود خواهید توانست در زندگی بهتر عمل کنید و در همه ابعاد زندگی خود موفق تر باشید. با تست شخصیت با انتخاب کوه همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون هوش: عدد مناسب را در عبارت پایانی قرار دهید!

تست شخصیت با انتخاب کوه

شاید بپسندید: پیشگویی 1403؛ فال امسال برای متولدین همه ماهها!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

شاید بپسندید: فال رنگ چشم + طالع بینی جالب و واقعی رنگ چشم

تفاسیر تست شخصیت شناسی تصویری تصاویر کوه

در تست شخصیت با انتخاب کوه، تصویر مورد علاقه خود را انتخاب کنید، عدد را به خاطر بسپارید. سپس به خواندن ادامه مطلب ادامه دهید تا تفسیر انتخاب خود را بفهمید.

شاید بپسندید:آزمون ریاضی: پاسخ عبارت ریاضی فوق چند می شود!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: نکته مراسم ازدواج را پیدا کنی، از هرکول پوارو باهوش تری!؟

تست شخصیت با انتخاب کوه

انتخاب کوه شماره 1

شکی نیست که شما فردی مستقل هستید، زیرا به دنبال ایجاد مسیر شخصی خود در زندگی هستید. به لطف خوش بینی و تلاش ذاتی، خود می توانید امکانات مناسبی را برای دستیابی به هدف خود بدست آورید. داشتن فضای شخصی از چیزهایی است که بیشتر به آن اهمیت می دهید. پس طبیعی است که فردی صلح جو باشید و از از درگیری با دیگران اجتناب کنید.

برای تصمیم گیری های مهم، زمان لازم را صرف می کنید. به این ترتیب یکی از فضایل و نقاط قوت شما داشتن صبر است. صبر داشتن به شما آرامش درونی می دهد و شما را به دیگران نزدیک می کند.

شاید بپسندید: از چاله درآمدن و به چاه افتادن | حکایت شنیدنی مار و لاک پشت از کلیله و دمنه!

انتخاب کوه شماره 2

شما فردی بسیار آرام هستید. ترجیح می دهید همواره زندگی توأم از آرامش و دور از تنش را انتخاب کنید. فردی عملگرا هستید و فقط از زمان لازم استفاده می کنید. شما می دانید که چگونه در شرایط دشوار یک راه ایده آل را انتخاب کنید. شما می توانید به آسانی آرامش را به زندگی منتقل کنید.

انتخاب کوه شماره 3

شما برون گرا هستید و به همین دلیل است که اطرافتان را افراد زیادی احاطه کرده است. حس شوخ طبعی و مهربانی شما قابل توجه است. زندگی در زمان حال ویژگی مثبت شماست و دغدغه آینده را چندان ندارید.کنجکاوی، تمایل به ادامه یادگیری و کسب تجربیات شما هیچگاه متوقف نمی شود.

انتخاب کوه شماره 4

زندگی شما پر از ماجراها و چالش ها است. زندگی شما پر از احساساتی است که به شما انرژی می دهد. شما از زندگی بهترین استفاده را می کنید و روز به روز زندگی را زندگی می کنید. شما دوست ندارید از قوانین عرفی دست و پاگیر پیروی کنید، زیرا از آزادی و همچنین خودانگیختگی خود قدردانی می کنید، بنابراین برنامه ریزی های شما طبق برنامه نیست.

انتخاب کوه شماره 5

شما با کمک افکار عمیق خود به آرامش دست می یابید. همین مسئله باعث شده که به بهترین شکل ممکن زندگی کنید. زندگی کردن شما سبب قدردانی شما از خودتان می شود. بنابراین از قرار گرفتن در مکان های شلوغ یا پر سر و صدا اجتناب می کنید. بنابراین تنهایی یک نکته مثبت بزرگ برای شما است، به لطف این مسئله می توانید تصمیمات خوبی در مورد آینده خود بگیرید. اگرچه از تنهایی لذت می برید، اما به عزیزان خود نیز اهمیت می دهید، زیرا آنها به شما شادی زیادی می بخشند و اولویت شما هستند.

انتخاب کوه شماره 6

ویژگی بزرگ شما شجاعت است. از انتخاب مسیرهایی که افراد کمی انتخاب کرده اند هراسی ندارید، زیرا از این طریق در زندگی خود معنا پیدا می کنید. شما ترجیح بیشتری به تنهایی دارید و زندگی را به شیوه ای غیر متعارف می بینید که در سبک زندگی شما منعکس می شود. خلاق و مبتکر هستید.

 

امیدوارم از تست شخصیت با انتخاب کوه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:حکایت کوتاه تاریخی گرگ طمعکار | روزنه های کوچک زندگی ات را به طمع آینده نبند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگر نکته سنجی، بگو همسر آقای خوش تیپ عصبی کیه!؟

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت فرار عروس در شب عروسی | این فرار منجر به ازدواج دختر پادشاه با پسر مسگر شد!

با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد فروشگاه، یک متهم تحت تعقیب است!؟

سوال هوش: با توجه به دیگر عبارات، پاسخ 345+1=؟ چند می شود!؟

چه انتظاراتی از شریک عاطفی خود دارید | با شرکت در این تست روان شناسی متوجه خواهید شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 9 =

دکمه بازگشت به بالا