;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که کی جمله بر روی تخته را نوشته است!؟

سوال تصویری شناسایی مجرم کلاس : در این پازل تصویری، سعی کنید تشخیص دهید که فرد شیطون کلاس درس، کدامیک از افراد تصویر است!؟ آیا می توانید در کمتر از 6 ثانیه سوال تصویری شناسایی مجرم کلاس را رمزگشایی کنید؟ فقط افراد با ضریب هوشی و سطح بینایی بالا می توانند در عرض 5 ثانیه فرد خطاکار کلاس درس را تشخیص دهند! با مجله خبری چشمک و سوال تصویری شناسایی مجرم کلاس همراه باشید.

این بازی فکری یک تست هوشی سرگرم کننده است که سطح بینایی و قدرت تمرکز و دقت شما را به روشی متفاوت ارزیابی می کند. انواع مختلفی از معماهای تصویری وجود دارد که میزان قدرت تمرکز، دقت و حتی سطح بینایی شما را مشخص می کند. مهمترین جنبه در این پازل ها تجزیه و تحلیل سریع مسئله برای رسیدن به نتیجه در زمان تعیین شده است.

شاید بپسندید: اگه چشات مثل شاهین تیزه تفاوت های دو تصویر موش خرما را پیدا کن!

سوال تصویری شناسایی مجرم کلاس

برای حل چنین آزمون ها و پازل هایی، باید از مهارت های شناختی و نیز تا اندازه ای استدلال و تحلیلی خود استفاده کنید. از آنجایی که این بازی های فکری با تفکر خلاق و سطح بینایی بالا حل می شوند، برای رسیدن به پاسخ باید کمی با دقت و تمرکز زیاد به سوال تصویری شناسایی مجرم کلاس نگاه کنید.

پس تمرکز کنید، زیرا این بازی تصویری آسان نیست. طبیعتاً باید صبر و واکنش خود را به صورت شبانه روزی آزمایش کنید، بگذارید ببینیم چطور پیش می رود! برای موفقیت باید سریع باشید.

خانم معلم وارد کلاس شده است و متوجه شده که بر روی تخته جمله تو یک معلم بد هستی! نوشته شده است. خانم معلم در صدد توبیخ دانش آموزان و شناسایی فردی است که این کار را کرده است. سوال تصویری شناسایی مجرم کلاس از شما می خواهد به کمک خانم معلم رفته و فرد خاطی کلاس درس و نویسنده جمله روی تخته را شناسایی کنید. از شما می خواهیم که دقت کنید! مدت زمان شما همانطور که در ابتدای متن گفته شد، فقط 5 ثانیه است!

شاید بپسندید: اگر با جابجایی 2 چوب کبریت عبارت ریاضی را اصلاح کنی نابغه ای!

سوال تصویری شناسایی مجرم کلاس

شاید بپسندید: با پیدا کردن خفاش ها بین پنگوئن ها، اثبات کن قدرت دیدت مثل شاهینه!

.

.

.

 

.

 

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: گربه های متفاوت را پیدا کن!

پاسخ سوال تصویری شناسایی مجرم کلاس

چطور گذشت؟ آیا توانستید سوال تصویری شناسایی مجرم کلاس را در 5 ثانیه شکست دهید؟ ما می دانیم که شما ماهر هستید و اگر در بار اول شکست خوردید، می توانید از تلاش دوم خود استفاده کنید.

احتمالا بپسندید: با دلیل بگو که کدام خدمتکار منزل، قاتل است!؟

.

.

.

.

 

.

.

 

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل بگو که کدام کودک فقیر است!

پاسخ سوال تصویری شناسایی مجرم کلاس: اگر دقت کنیم به پاسخ آزمون دست پیدا می کردید! در دستان معلم سمت راست گچ دیده می شود. همچنین باید گفت که جمله در قسمت بالای تخته دیده می شود و بعید است دست دو دانش آموز به این قسمت تخته برسد. پس معلم سمت راستی این جمله را نوشته است.

شاید بپسندید:اگر چشمات مثل شاهین تیزه چهره های مخفی تصویر را پیدا کنید!

پاسخ سوال تصویری شناسایی مجرم کلاس

امیدواریم از سوال تصویری شناسایی مجرم کلاس استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:آدم قاطع هستی یا دو دل | فقط چشمت رو ببند و یکی از جاده ها را انتخاب کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز ذهن: کدام مغزها با بقیه فرق داره !؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با نگاه اول در تصویر چی دیدی | تصویر نکات جالبی از شحصیت تان را ارائه می دهد!

کدومیکی سایه کوله پشتی است!؟ | فقط باهوشا تشخیص میدن!

چیستان: کدام کشور که دو حرف اول نام آن، جنس یک پارچه می شود!

مجموع ارزش عددی ساندویج، پسرک و کتونی را در 10 ثانیه پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا