;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: در نگاه اول، چی دیدی تا بگم کلاً چه جور شخصیتی داری!؟

تست شخصیت با گیتار و شهر: با کمک تست های شخصیت شناسی می توانید خود را بهتر بشناسید. اجازه دهید با کمک یک تست شخصیت شناسی خود را بهتر بشناسید. در تست شخصیت با گیتار و شهر شما می توانید بفهمید که آیا شخصیت شما دوست داشتنی است یا خیر!؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت با گیتار و شهر همراه باشید.

اگر می خواهید خودتان را بهتر بشناسید، پس تست شخصیت با گیتار و شهر می تواند شخصیت شما را روشن کند. این تست چه چیزی را می تواند نشان دهد؟ بیایید دریابیم.

شاید بپسندید: کدام فرد تصویر، تازه از زندان آزاد شده است!؟| زن جوان یا بابانوئل!؟

تست شخصیت با گیتار و شهر

این تست شخصیت ممکن است منعکس کننده نگرش ها و احساسات خاصی از خودتان باشد. فقط کافی است تا حد امکان صادق باشید و به تصویر تست شخصیت گیتار و شهر توجه کنید. آنگاه اولین چیزی که در تصویر نظر شما را جلب کرد را یادداشت کنید.البته یادتان باشد که نگاهتان نباید بیشتر از 3 ثانیه طول بکشد.

تست‌های آنلاین و تست‌های روان‌شناختی می‌توانند روان شما را مورد بررسی قرار دهند. بسیاری از اوقات کاربران چیزهایی را پیدا می کنند که قبلاً در مورد خود نمی دانستند یا به آنها بی توجه بودند. با کمک تست شخصیت با گیتار و شهر شما می توانید به این سوال پاسخی ارائه دهید: شخصیت من چطوره؟

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: عدد متفاوت را در میان اعداد 640 پیدا کنید!

تست شخصیت با گیتار و شهر

شاید بپسندید: چه کسی برای پیروزی در مسابقه قایق رانی، کمتر تلاش می کند!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با قرار دادن + و × بین عبارت 2، 1، 6، 6=48، یک عبارت ریاضی صحیح ایجاد کنید!

پاسخ تست شخصیت با گیتار و شهر

شناخت ویژگی های شخصیتی افراد از جمله دغدغه هایی بوده است که همواره بشر به آن فکر کرده است. روان شناسان و جامعه شناسان همواره تلاش کرده اند تا نسخه ای در این زمینه ارائه دهند. بوجود آمدن ابزارهای مختلف سنجش شخصیت و رفتارها و … از جمله فعالیت هایی بوده است که در این زمینه داشته اند. روان شناسان معتقدند که تست های شخصیت شناسی تصویری قادرند برخی از ابعاد شخصیتی آدمها را افشا کنند.

بنا به گفته ایشان، این تصاویر براساس یک رویکرد مطالعه ای بوجود آمده است. رویکردی که در آن، هر فردی ممکن است واکنشی یکسان از خود نشان دهد. بر همین اساس می شود ویژگی شخصیتی آدمها را تا اندازه ای شناخت و تعریف نمود.

حال که تصویر را شناسایی کردید با پاسخ و نتایح همراه باشید.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدام مخزن زودتر از بقیه، پر می شود!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت ریش گرو گذاشتن: از چه زمان ریش گرو گذاشتن میان مردان ایرانی مرسوم شد!

دیدن جنگل

تست شخصیت با گیتار و شهر

اگر در تست شخصیت گیتار و شهر جنگلی را می بینید: شما از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می دهید با افراد آرام و کاملاً پایدار باشید. شما در هر موقعیتی وانمود می کنید که آرامش دارید و همیشه سعی می کنید آن “حالت خوب” را با بقیه به اشتراک بگذارید. شما مهربان هستید و حاضرید به دیگران قبل از درخواست شان کمک کنید.

شاید بپسندید: معما: تو برادر من هستی اما من برادر تو نیستم، من کی هستم!؟

دیدن گیتار

دیدن گیتار

اگر گیتار را در تصویر تست شخصیت گیتار و شهر می بینید: شما فردی تشنه تجربه های جدید هستید و تسلیم آنچه زندگی به شما می دهد. شما معمولاً با افرادی معاشرت می کنید که با شما سلیقه ها و سرگرمی های مشابهی دارند.

دیدن شهر

تست شخصیت با گیتار و شهر

اگر شهر را در تست شخصیت گیتار و شهر می بینید: فرصت طلب هستید و همیشه در زندگی سریع هستید. دیگران شما را فردی جاه طلب می بینندکه سعی می کنید از هر موقعیتی سود ببرید. امادر هر صورت شما می توانید تا اندازه ای هم قابل اعتماد باشید و خصلت رهبری داشته باشید.

امیدوارم از تست شخصیت گیتار و شهر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگر در نگاه اول اشتباه کافه را شناسایی کنی، آخر نابغه هایی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن اشتباه میز غذاخوری اثبات کنید که دست کمی از هرکول پوآرو ندارید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن پلنگ برفی تصویر اثبات کنید که چشمانی تیز مثل عقاب دارید!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

در میان تصاویر مرد، کدامیکی با بقیه فرق دارد!؟

سوال هوش: با توجه به دیگر عبارت ها، پاسخ عبارت 5+8=؟ چند می شود!؟

تست قدرت تمرکز: کدام آب نبات چوبی با بقیه فرق دارد!؟

کدام سطل آب زودتر پر می شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا