;
تفریح و سرگرمی

در این تصویر از نقاشی خانواده خوشبخت دو چهره مخفی شده است، چهره های مخفی کجان!؟

آزمون شناسایی چهره های مخفی: با غلبه بر آزمون شناسایی چهره های مخفی یا چالش تصویری امروز چشمک نشان دهید که مهارت های عالی دارید. طراح آزمون شناسایی چهره های مخفی مدعی است که فقط افرادی که تخیل عالی دارند، می توانند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای پاسخ صحیح را ارائه دهند. آیا می توانید در اولین تلاش ادعای پیروزی کنید؟

اگر می خواهید بر این چالش تصویری غلبه کنید، باید به خلاقیت و توانایی خود اجازه دهید، آرام آرام رشد کند. باید به خاطر داشته باشید که تنها 18٪ از کاربران اینترنت آزمون شناسایی چهره های مخفی را حل کردند. پس اگر می خواهید خود را به چالش بکشید و میزان مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را ارزیابی کنید با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی چهره های مخفی همراه شوید.

شاید بپسندید:در تصمیم گیری آدم صبوری یا عجول!؟ چیزی که اول تو تصویر می بینی مسئله رو روشن می کنه!

آزمون شناسایی چهره های مخفی

دو چهره استتار شده کجا هستند؟ ماموریت امروز این است که در 5  ثانیه، 2 چهره را پیدا کنید که در جایی از تصویر به خوبی پنهان شده اند. آیا می توانید این چالش تصویری را حل کنید؟ امیدواریم اینطور باشد زیرا تمرین از هم اکنون شروع می شود.

شما در اینترنت و فضای مجازی با انواع و اقسام، بازی های فکری روبرو خواهید بود. برخی از این آزمون ها ساده و برخی پیچیده هستند. به این ترتیب به اشکال مختلف در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی منتشر می شوند. لذا این بازی ها به صورت بازی های کلمات، پازل های تصویری، معماهای منطقی، جدول کلمات متقاطع و سوالات تصویری و غیره منتشر می شوند.

شما فقط 6 ثانیه فرصت دارید تا چالش یا آزمون شناسایی چهره های مخفی را حل کنید. انواع و اقسام بازی های فکری می توانند، مهارت ها و چابکی ذهن شما را آزمایش می کنند. برای اینکه آزمون بتواند چنین عملکردی داشته باشد، شما باید بتوانید در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای آن را حل کنید. از سوی دیگر باید بدانید که آزمون ها و سوالات تصویری هوش می توانند به رشد قدرت حافظه و نیز افزایش دقت و تمرکز شما کمک کنند. به این ترتیب این بازی ها امروزه برای برای آموزش مغز و تقویت مهارت های شناختی استفاده می شود.

شاید بپسندید: با جابجا کردن 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

آزمون شناسایی چهره های مخفی

احتمالاً بپسندید: چیستان: چه حیوانی بالاتر از یک ساختمان می پرد؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان جالب: صبح سرش را از دست می دهد اما شب آن را پس می گیرد! آن چیست!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: با توجه به 3 معادله اول، مجموع عددی خرگوش و گربه را بدست آورید!

پاسخ آزمون شناسایی چهره های مخفی

زمان به پایان رسیده است! می دانیم که حل این چالش تصویری چندان آسان نبوده، اما غیرممکن هم نیست. فقط باید به تخیل خود اجازه دهید تا دو چهره پنهان را پیدا کنید. در مرحله بعد، می توانید از نتایج رسمی این تمرین ذهنی مطلع شوید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

احتمالاً بپسندید: پرنده تصویر کجاست!؟ | 90 درصد افراد نمی تونن این پرنده را ببینند!

 

 

 

.

چالب خواهد بود: چیستان: نام کشوری است که اگر به میانه آن حرف واو اضافه کنی پایتخت یک کشور می شود!

 

 

 

.

شاید بپسندید: اگه دقت و دیدت عالی باشه، تو 10 ثانیه 3 تفاوت تابلوی نقاشی رو پیدا می کنی!

پاسخ آزمون شناسایی چهره های مخفی: در تصویر آزمون شناسایی چهره های مخفی ما چهره های مخفی و یا استتار شده را برای شما علامتگذاری کرده ایم. آیا شما توانستید این دو چهره را در زمان مشخص شده پیدا کنید.

شناسایی چهره های مخفی

شاید بپسندید: با به دست آوردن مقادیر عددی اشکال هندسی و حل آخرین معادله،ثابت کن ضریب هوشی‌ات بالاست!

امیدوارم از آزمون شناسایی چهره های مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: در اولین نگاه متوجه چه چیزی شدی، بگو تا بهت بگم آدم خوش خیالی یا منطقی!؟

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: عکس عقد مجری چادری تلویزیون لو رفت + استایل عجیب او و همسر تاجرش!!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: یکی در تصویر استخر ساعت 12:05 فوت شده، کدومیکی هست!؟

برایتان جالب خواهد بود

فقط تیزبین‌ها می توانند فرد تحت تعقیب تصویر را شناسایی کنند!

داستان هر چه می گویم نر است می گوید بدوش!

اگه دیدت مشکلی نداشته باشه در یک نگاه حیوانات استتار شده (زرافه و پلنگ) را می بینی!؟

چیستان جالب: شما می توانید مرا در آب ببینید، اما من هرگز خیس نمی شوم. من چی هستم!؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 14 =

دکمه بازگشت به بالا