;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: کدامیک از این دو زن خانه دار، یک قاتل حرفه ای است!؟

آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه: یکی دیگر از سوالات و معماهای تصویری را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک می توانید مشاهده کنید. این معما از جمله سوالاتی است که شما به مانند بسیاری از سوالات تصویری دیگر باید از مهارت های شناختی و قوه اداراک خود برای حل آن استفاده کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه همراه باشید.

سازنده آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه معتقد است که تنها افراد تیزهوش و نکته سنج می توانند در کمتر از 5 ثانیه این سوال هوش تصویری را بررسی، تحلیل و پاسخ دهد. پس اگر مهارت های یک کارآگاه پلیس را دارید، به آسانی خواهید توانست بر آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه مجله خبری چشمک پیروز شوید. شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه بتوانید قاتل را در تصویر شناسایی کنید.

شاید بپسندید: داستان عشق به پستچی | داستان دختری 14 ساله که عاشق جوان پستچی محل‌شان شد!

آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه

با دقت در پست های موجود این تصویر در شبکه های اجتماعی مشخص می شود که هزاران نفر در فیس بوک و اینستاگرام به دنبال حل و ارائه پاسخ به معماهای تصویری هستند. به همین دلیل، در آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه برای شما یک چالش معمایی تصویری سخت برای شما ارائه شده است که تنها 16٪ از کاربران در زمان تعیین شده موفق به غلبه بر آن شده اند، حتی برخی فقط تصویر حل شده را بررسی کرده اند.

اگر دقت کنید در آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه، شما دو خانم خانه دار را خواهید دید. در نگاه اول چیز غیر عادی در تصویر نمی بینید، اما یکی از این دو یک قاتل خطرناک است که تحت تعقیب پلیس است. پلیس می داند که قاتل تغییر قیافه داده است و به این شکل می خواهد از چنگ قانون فرار کند. شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا قاتل تحت تعقیب پلیس را پیدا کنید. از هرگونه حواس پرتی اجتناب کنید و تمام جزئیات تصویر آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه را تجزیه و تحلیل کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: به موش اولی کمک کنید تا خودش را به موش دوم برساند.

آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه

شاید بپسندید: با پیدا کردن اشتباه میز غذاخوری اثبات کنید که دست کمی از هرکول پوآرو ندارید!

.

.

 

 

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه

زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق به ارائه پاسخ نشدید؟ نگران نباشید، در ادامه تصویر حل شده را برای شما قرار می دهیم. اما چون انجام این نوع فعالیت (ارائه پاسخ به سوالات معمایی) به شما کمک می کند توانایی خود را بهبود ببخشید، می توانید به بالا برگشته و بیشتر تصویر آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه را بررسی کنید.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:حکایت مرد خسیس و مار | آخر و عاقبت خساست!

پاسخ آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه: فرد سمت راست در حال حشره زدایی کمدها است. او قاتل نیست. اما اگر به زن خانه دار سمت چپ نگاه کنید، متوجه یک موضوع غیر عادی می شوید. وی غذا را داخل ظرف کشیده و اکنون داخل ظرف چیزی می ریزد. اگر غذا بی نمک بود باید نمک را به محتویات قابلمه اضافه می کرد. احتمالا این زن در صدد مسموم کردن فرد یا افرادی است.

شاید بپسندید:کدومیکی پلیس نیست و فقط داره پلیس بازی می کنه!

آزمون شناخت قاتل در خانه

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت قاتل در خانه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: نامی پسرانه است که اگر حرف اولش را برداریم نام یک سلسله ایرانی میشود!؟

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان ضرب المثل یک فوت و یک صبر | داستان مرد عجولی که از هول آش خود را سوزاند!

در کابین خلبان چه کسی در حال تبدیل شدن به یک زامبی است!؟

آزمون هوش: پلیس واقعی را در تصویر شناسایی کنید!

فال رنگ چشم + طالع بینی جالب و واقعی رنگ چشم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + شش =

دکمه بازگشت به بالا