;
تفریح و سرگرمی

فقط آدمای تیز، تو نگاه اول متوجه اشتباه تصویر پارک میشن | خیلی ها موفق نمیشن!

سوال تصویری شناخت اشکال پارک: یکی از مطالبی که در شبکه های اجتماعی، بسیار مورد توجه قرار گرفته است، اشتباهات موجود در تصاویر است. گاهی تصاویری منتشر می شوند که ممکن است با نگاه سطحی هیچ مشکلی نداشته باشند، اما یک ذهن تیزبین و خلاق می تواند در یک نگاه ، اشتباه یا اشتباهات موجود در تصویر را شناسایی کند. مجله خبری چشمک نیز به صورت مرتب و مستمر در بخش تفریح و سرگرمی نمونه این تصاویر را منتشر می کند.

این تصاویر می توانند سطح دقت و تمرکز هر فردی را افزایش دهند. به واقع زندگی امروزی علاوه بر مشکلات فراوان دیگرش، کم تحرکی و کمبود فعالیت را به همراه دارد. شاید کم تحرکی باعث بوجود آمدن بیماری های دنیای مدرن نیز شده باشد. فراموشی، آلزایمر و … نمونه این بیماری هاست که می تواند هر فردی را درگیر کند. اما افزایش فعالیت های مغز می تواند، این عنصر حیاتی و مهم را از بیماری حفظ نماید. با  مجله خبری چشمک و سوال تصویری شناخت اشکال پارک همراه باشید و مغز خود را خوب ورزش دهید.

شاید بپسندید: حکایت عروسی که شب زفاف به دیدار عشق قدیمی رفت: داستان عشق و جوانمردی و غیرت!

سوال تصویری شناخت اشکال پارک

بدین ترتیب انواع و اقسام بازی های فکری نظیر تست ها، سوالات هوش، معماهای تصویری و … فرصت مناسبی را فراهم می کند تا لحظاتی را از دل مشغولی های زندگی روزانه خود نجات دهیم. این بازی ها می تواند وضعیت بهتری را برای زندگی ما فراهم کنند. مغز فعالیتش افزایش پیدا کرده و به تبع آن مهارت های شناختی ما افزایش پیدا کند.

در تصویر سوال تصویری شناخت اشکال پارک شما با تصویری از یک پارک روبرو هستیم. یک دختر و پسر نوجوان در پارک دیده می شوند. احتمالا این دو همکلاسی هستند. همه چیز عادی به نظر می رسد. اما اگر خوب دقت کنید، یک اشتباه فاحش در تصویر خواهید دید. اگر آماده هستید به تصویر ذیل نگاه کنید. البته برای این که آمادگی کافی به دست آورید، ابتدا چشمان خود را ببندید. سپس لحظه ای مکث کنید. سپس به تصویر نگاه کنید. شما باید در یک لحظه خطا یا اشتباه موجود در تصویر سوال تصویری شناخت اشکال پارک را شناسایی کنید.

شاید بپسندید:با اضافه کردن 1 چوب کبریت، عبارت غلط را اصلاح کنید | افراد زیادی موفق نمی شوند!

سوال تصویری شناخت اشکال پارک

شاید بپسندید: با شناسایی حرف متفاوت در میان حروف G، ثابت کن که قدرت دیدت مثل عقابه!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری شناخت اشکال پارک

احتمالا توانسته اید اشتباه موجود در تصویر را شناسایی کنید. اگر هنوز بدنبال پاسخ هستید ایرادی ندارد می تواند به بالا برگشته و با دقت تمام جزئیات تصویر را بررسی کنید. احتمالا بتوانید اشتباه را شناسایی کنید. اگر شما در نگاه اول اشتباه را شناسایی کرده باشید، باید گفت که از نهایت دقت وتمرکز و جزئی نگری برخوردار هستید. اما اگر هم متوجه نشده اید، اشکالی ندارد.سوال تصویری شناخت اشکال پارک و آزمون های شما می تواند یک تمرین عالی برای توسعه مهارت های شناختی باشد.

.

.

.

.

.

بله شما کاملا درست گفتید. یکی از پایه های نیمکت پارک دارای چرخ است که این غیر طبیعی به نظر می رسد. آیا شما متوجه این اشتباه فاحش شدید.

شاید بپسندید:چیستان: کدام میوه است که در اسمش تمام حروف جیران را دارد!؟

سوال شناخت اشکال پارک

امیدوارم از سوال تصویری شناخت اشکال پارک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: عدد پایانی عبارت 14, 15, 18, 27, ؟؟ چیست!؟

آزمون قدرت تمرکز: پسر بچه ای را که با بقیه فرق داره در 5 ثانیه پیدا کن!

در این صحنه مربوط به پزشکی قانونی، فردی که فوت شده است را شناسایی کنید!

داستان آموزنده کلوچه های خانم: داستانی در تأیید این نکته که هیچ گاه زود قضاوت نکنید!

چیستان: نام وسیله‌ای در مغازه‌هاست که اگر برعکسش کنیم یکی از بخش‌های ساختار دولت می‌شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا