;
تفریح و سرگرمی

قدرت تفکر خود را با پیدا کردن مقدار عددی اشکال هندسی ارزیابی کنید!

تست بررسی قدرت تفکر: میزان هوش ریاضی و قدرت تفکر خود را با کمک این تصویر ارزیابی کرده و میزان توانائیهای خود را بهتر شناسایی کنید. آیا می توانید تست بررسی قدرت تفکر را در کمتر از 8 ثانیه حل کنید؟ تست بررسی قدرت تفکر  نوعی پازل است که برای به چالش کشیدن و تحریک مغز طراحی شده است. این تست نیز به مانند بسیاری دیگر از آزمون ها به سطح معینی از تفکر انتقادی، مهارت حل مسئله و استدلال منطقی نیاز دارد.

همان گونه که اشاره شد تست بررسی قدرت تفکر، نوعی از پازل فکری است که نیاز به مهارت های تفکر و حل مسئله دارد. بازی های فکری یک نوع تمرین، سوال یا پازل منحصر به فرد است که می تواند به طور موثر توانایی های شناختی شما را بهبود بخشد. از این رو، پازل های بازی فکری به عنوان یک تمرین مغزی کامل برای افراد در هر سنی در نظر گرفته می شود زیرا شامل درگیری هر دو سمت راست و چپ مغز است. با مجله خبری چشمک و تست بررسی قدرت تفکر همراه شوید.

شاید بپسندید: آدم واقعی را میون مانکن ها شناسایی کن!

تست بررسی قدرت تفکر

سمت راست مغز خلاقیت، احساسات و تفکر شهودی را کنترل می کند، در حالی که سمت چپ مسئول تفکر تحلیلی، سیستماتیک و عینی است. اخیراً محبوبیت بازی های فکری افزایش یافته است زیرا مردم مزایای بالقوه آنها را تشخیص داده اند. بازی های فکری ریاضی می تواند یک راه سرگرم کننده و چالش برانگیز برای تمرین مغز شما و بهبود مهارت های حل مسئله شما باشد. در اینجا چند نکته برای حل آنها وجود دارد:

مشکل را درک کنید: مسئله را با دقت بخوانید و مطمئن شوید که آنچه را که پرسیده می شود متوجه شده اید. هرگونه اطلاعات یا محدودیت های داده شده را یادداشت کنید.

به دنبال الگوها باشید: در برخی موارد، ممکن است یک الگو یا دنباله ای وجود داشته باشد که می تواند به شما در حل مشکل کمک کند. به دنبال اشتراکات یا روندها در اعداد یا معادلات باشید.

شاید بپسندید: کدومیکی از این سه نفر تازه اززندان فرار کرده است!؟

مسئله را ساده کنید: مسئله را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنید یا با استفاده از عملیات حسابی اساسی مانند جمع، تفریق، ضرب و تقسیم آن را ساده کنید.

روش های مختلف را امتحان کنید: اگر یک روش کار نمی کند، روش دیگری را امتحان کنید. گاهی اوقات کار معکوس یا استفاده از آزمون و خطا می تواند مفید باشد.

به طور منظم تمرین کنید: هرچه بیشتر حل بازی های فکری ریاضی را تمرین کنید، بهتر خواهید شد. به دنبال منابع آنلاین یا کتاب هایی باشید که معماهای مختلفی را برای حل کردن ارائه می دهند.

از این رو، امروز شما را با یک معمای فکری مهیج روبرو کرده ایم و امیدواریم که شما به حل این بازی فکری علاقه مند شوید. برای یافتن راه حلی برای این معما باید از مهارت های حل مسئله خود استفاده کنید. تصویر زیر را بررسی کنید تا متوجه ارزش عددی اشکال هندسی شوید.

شاید بپسندید: بگو دوست داری تو کدومیک از مسیرها پیاده روی کنی تا بهت بگم کلاً چه جور آدمی هستی!؟

تست بررسی قدرت تفکر

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: کدومیک از این سه زوج، عروس و دوماد واقعی نیستند!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان: آن چیست که خودش آب است، دشمنش هم آب!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: زیباترین جای صورت یا اندام متولدین ماههای مختلف دقیقا کجاست؟!

پاسخ تست بررسی قدرت تفکر

اگر شما مردم هنوز در تلاش برای دریافت پاسخ این معما بازی فکری هستید، ما به پاسخ این معمای ریاضی رسیده ایم. برای دانستن پاسخ فقط چند دقیقه وقت بگذارید و سوال را تحلیل کنید. امیدواریم بتوانید به این معمای بازی فکری پاسخ دهید، در غیر این صورت پاسخ بازی فکری زیر را دریافت کنید. این بازی فکری یک راه عالی برای آزمایش مهارت های ریاضی و وضوح شما است.

شاید بپسندید: آیا بچه زن وسطی زایشگاه واقعاً دزدیده شده است!؟ | باهوشا بگن!

.

.

.

.

.

.

یک آزمون تصویری جالب: از این خانم خوشکلا، کدومیکی تو شبکه‌های اجتماعی فالوور زیاد داره !؟

مثلث – 9

دایره – 3

9÷3=3

9×3=27

9-3=6

شاید بپسندید: چیستان: می تونی اون رو اندازه بگیری، اما قابل مشاهده نیست، اون چیه!؟

بررسی قدرت تفکر

امیدوارم از تست بررسی قدرت تفکر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: چیستان جالب: از چوب است ولی به هیچ وجه اره نمی شود!؟

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: آدم ریسک پذیری یا یک محتاط محافظه کار!؟ اگر نمی دونی یه نوشیدنی انتخاب کن تا بهت بگیم!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: نکته سنج باشی مردی که لباس زنانه پوشیده را شناسایی می کنی!

برایتان جالب خواهد بود

تو 5 ثانیه اشتباه تصویر دخترک را پیدا کنی، نابغه ای!

کدومیکی از این مسافران مترو، پولش از پارو بالا میره!؟

تنها یه چشم تیزبین میتونه پلنگ برفی مخفی شده در این منظره کوهستانی را تشخیص بده!!

میخای بفهمی نگاهت به زندگی چیه، کافیه یک نوشیدنی داغ را انتخاب کنی!

داستان خر آوازخوان و شتر رقاص!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا