;
تفریح و سرگرمی

سوال ریاضی: حاصل عبارت ریاضی 48÷2 (9+3)=؟ چند می شود!؟

سوال تصویری ریاضی با حل عبارت ساده: به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شما در تصویر یک عبارت ریاضی را می بینید که شما باید بتوانید پاسخ این معادله را در 8 ثانیه حل کنید. بازی فکری حل معادله می تواند به خوبی هوش ریاضی شما را ارزیابی کنید. این معادله تصویری یک بازی فکری هیجان انگیز است که مردم باید درباره آن فکر کنند و آن را حل کنند. افراد باید مشکل را شناسایی کرده و به آن پاسخ دهند. فقط افراد با قدرت فکری بالا می توانند آن را حل کنند! با مجله خبری چشمک و سوال تصویری ریاضی با حل عبارت ساده همراه شوید.

بازی های فکری معماهایی هستند که با تفکر جانبی قابل حل هستند. افرادی که از حل پازل های پیچیده و راه حل های آنها لذت می برند، قطعا باید سعی کنند بازی های فکری را حل کنند. آیا خود را در حل این بازی های فکری چالش برانگیز متخصص می دانید؟ با حل بازی های فکری می توانید دانش و استعدادهای خود را مورد آزمایش قرار دهید. معادله یا عبارت 48÷2 (9+3)=؟ است که پاسخگویی به آن، آسان به نظر می رسد. شما باید در 8 ثانیه حل کنید. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری ریاضی با حل عبارت ساده همراه شوید.

شاید بپسندید: پینه دوز و آهنگری که دو تا زن داشت: حکایت پینه دوزی که با گفتن رازش، آهنگر را خانه خراب کرد!

سوال تصویری ریاضی با حل عبارت ساده

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

فعال نگه داشتن ذهن از طریق این بازی های فکری به شما امکان می دهد سطح استرس و خستگی را کاهش دهید. منطق را با هوش خود ترکیب کنید و پاسخ را ارائه دهید. معماها، بازی های فکری و توهمات متعددی وجود دارد. سعی کنید مواردی را که در حوزه مورد علاقه شما هستند حل کنید تا مغز خود را تمرین دهید. برای یافتن راه حل از منطق و هوش استفاده کنید.

حل پازل های ریاضی لذت بخش است اما نیاز به کار ذهنی دارد. این بازی های فکری از ما می خواهند که از توانایی های شناختی خود و همچنین تفکر خلاق استفاده کنیم. در نتیجه این موضوعات در گفتگوهای سالم مطرح می شوند. حتماً از قانون ریاضی در کلاس برای حل طیفی از مسائل و عبارات ریاضی استفاده کرده اید. در این مورد نیز همین امر صادق است.

معادله یا عبارت ریاضی 48÷2 (9+3)=؟ را حل کنید و به همه اثبات کنید که واقعا یک ریاضیدان قهار هستید. با سوال تصویری ریاضی با حل عبارت ساده، مجله خبری چشمک را همراهی کنید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن پاندا بین پنگوئن ها، اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!

سوال تصویری ریاضی با حل عبارت ساده

شاید بپسندید: چیستان: کدام حیوان است که قسمت اولش یک ساز موسیقی و قسمت دومش مایه‌ حیات است!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: سوال هوش: عدد مناسب را به جای علامت سوال در جدول پیدا کنید!

 

.

.

.

شاید بپسندید: در یک نگاه همسر واقعی مارک را شناسایی کنید!

پاسخ سوال تصویری ریاضی با حل عبارت ساده

بازی های فکری مفاهیم ساده ای هستند. اگر با دقت در مورد آنها فکر کنید، راه حل ها را پیدا خواهید کرد. پازل ریاضی و پاسخ آن در اینجا ارائه شده است. اما قبل از دیدن پاسخ بهتر است که بیشتر معادله را بررسی کنید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: در 5 ثانیه حرف های متفاوت را بین Y ها پیدا کنید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: در تصویر مسابقه دوچرخه سواری چه اشتباهاتی وجود دارد!؟

پاسخ سوال تصویری ریاضی با حل عبارت ساده: اگر می خواهید ضریب هوشی خود را افزایش دهید، باید آن را امتحان کنید. بازی های فکری شما را دیوانه می کند، اما از راه حل های آنها شگفت زده خواهید شد. پاسخ با توجه به اولویت ها در زیر ارائه شده است و پاسخ عدد 288 می باشد.

 9+3=12

48÷2=24

24×12=288

شاید بپسندید:تست هوش: اگر با جابجایی 2 چوب کبریت عبارت را اصلاح کنی نابغه ای!

جواب سوال تصویری ریاضی با حل عبارت ساده

امیدوارم از سوال تصویری ریاضی با حل عبارت ساده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر پیرمرد را پیدا کنید!

 

 

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: تست دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر خرس فانتزی را پیدا کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: کدام کشور است که دو حرف آخرش اشاره به خود است!؟

سوال تصویری: اشتباه اصلی تصویر باغ وحش چیه!؟

تست تمرکز: عدد متفاوت را بین اعداد 3 پیدا کنید!

با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر هدهد اثبات کنید که تمرکزتان 20 است!

چیستان: یکی از خوردنی هاست، اما کسی دوست ندارد بخورد!

نوشته های مشابه

12 دیدگاه

  1. داش اشتب نزن اون عدد 2 ضریب پرانتز هست بعد جمع ۹ و ۳ باید 2 رو ضرب در ۱۲ کنیم که میشه ۲۴
    و بعد تقسیم که میشه ۲

    دیگع از هر کجا که مدرک گرفتی یه سلام نظامی به اونجا میکنم 🫤

  2. ببینید 100 سال پیش وقتی از نماد تقسیم استفاده میشد یعنی عدد قبل تقسیم بر کل عبارت هایی که بعد تقسیم بود تقسیم میشد یعنی 48 تقسیم بر عبارت های بعد تقسیم که 24 هست که جواب میشه 2،ولی دیگه از این روش استفاده نمیشه، قدیمی شده، الان دیگه اول داخل پرانتز که حساب شد دیگه پرانتز برداشته میشه و عملیات ضرب و تقسیم بر حسب اولویتی که از چپ به راست نوشته میشه حساب میشه، که به جواب 288 میرسیم، ماشین ها حساب ها هم الان به همین روش تقسیم میکنن

  3. خداییش واقعی میگی ۲۴۴ یا داری سر کارمون میذاری؟ قبلانت تریب حل اینوری بود که اول داخل پرانتز محاسبه میشد بعد ضرب بعد تقسیم بعد جمع و کسر تازگی عوض شده؟ شما الان چطوری جواب تقسیم ۴۲ رو به (۳+۹)۲ در اوردی ۲۴۴؟

  4. مشکلتون اینه که فکر می‌کنید بعد حساب کردن داخل پرانتز باید اول 2 قبل پرانتز رو در جواب داخل پرانتز ضرب کرد ولی این اولویت بندی برای کتاب های قدیمی حدود 100 سال پیش بود الان بعد از حساب کردن عبارت داخل پرانتز دیگه ترتیب اولویت برای ضرب و تقسیم از سمت چپ به راست حساب میشه، کاری به این نداره که عددی به پرانتز وصل باشه یا نه،
    همون جوری که سایت نوشته درسته، میتونید منابع خارجی رو هم بررسی کنید برای صحت این مطلب

  5. ترتیب عملیات رعایت شده 😐
    اول پرانتز بعد چون بین همه ضرب و تقسیمه از چپ به راست به ترتیب انجام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا