;
خانواده و زناشوییزندگی

علامت نفرت خانواده همسر از شما؛ باورت نمیشه

نشانه های نفرت خانواده همسر: در ازدواج علاوه بر همسر، خانواده ها هم اهمیت دارند و بر روابط بین زوجین تاثیرگذارند. همیشه مسبب بروز اختلافات در زندگی مشترک عروس یا داماد نیست بلکه گاهی رفتار نادرست خانواده همسر موجب بروز دعواهای خانوادگی در زندگی مشترک می شوند. رفتار نامناسب خانواده همسر می تواند به علت بیزاری از عروس یا داماد باشد. اگر می خواهید بدانید که در خانواده همسرتان محبوب هستید یا منفور این مطلب خانواده و زناشویی، را بخوانید و با علائمی آشنا شوید که نشان دهنده بیزاری خانواده همسرتان از شماست!

بیشتر بخوانید: اگر این نشانه ها را در او دیدید، بدانید که او از شما خوشش می آید!

دائم از شما انتقاد می کنند

نشانه های نفرت خانواده همسر، اگر خانواده همسرتان دائم از شما بر سر مسائل بی اهمیت و غیرضروری انتقاد می کنند، نشان دهنده این است که خانواده همسرتان خیلی از شما خوششان نمی آید. انتقادهای مداوم خانواده همسرتان می تواند حول سبک زندگی، انتخاب های شغلی یا حتی نحوه تربیت فرزندانتان باشد.

از موفقیتتان خوشحال نمی شوند

اگر پدر و مادر همسرتان هرگز از موفقیت‌ها یا دستاوردهای شما چون ارتقای شغلی، رسیدن به هدف و…خوشحال نمی شوند و آنها را نادیده می گیرند، ممکن است نشانه‌ای از عدم علاقه پنهان آنها نسبت به شما باشد. خانواده همدل از پیروزی های کوچک یکدیگر خوشحال شده و اعضای خانواده را در مسیر موفقیت همراهی می کنند.

نشانه های نفرت خانواده همسر

 

تماس چشمی محدودی دارند

اگر خانواده همسرتان به صحبت با شما تمایل نشان نمی دهند و هنگام گفتگو تماس چشمی محدودی دارند و بدن خود را در طول مکالمه از شما دور کنند، بدان معناست که از شما خیلی خوششان نمی آید. اگر می خواهید متوجه این امر شوید، به زبان بدن آنها توجه کنید زیرا زبان بدن انتقال دهنده قدرتمند احساسات و نگرش ها است و گاهی اوقات، می تواند همه چیز را آشکار کند.

حمایت عاطفی از خود نشان نمی‌دهند

نشانه های نفرت خانواده همسر، اگر خانواده همسرتان نسبت به شما بی تفاوت بوده و در غم و شادی کنارتان نیستند و نسبت به چالش‌ها یا دستاوردهای شما واکنش نشان نمی دهند، این می‌تواند یک علامت قرمز قابل توجه باشد که شما را دوست ندارند. زمانی که کسی برای شما مهم و پر اهمیت باشد طبیعتاً در غم و شادی در کنارش بوده و با او همدردی کرده و حمایت عاطفی نشان خواهید داد.

علاقه ای به شناخت شما ندارند

اگر خانواده همسرتان خود را درگیر موضوعات مهم برای شما نمی کنند و آنها را نادیده می گیرند، اگر مناسبت های مورد اهمیت برای شما چون روز تولدتان را نمی دانند، این بی‌علاقگی مربوط به این است که آنها ارزش ها و علایق شما را درک نکرده و از شما خوششان نمی آید.

شما را از جمع خانواده شان طرد می کنند

اگر خانواده همسرتان شما را به جمع های خانوادگی و جشن تولد،مهمانی ها و… دعوت نکرده و طرد نموده اند، نشان دهنده ابراز بیزاری بدون استفاده از کلمات است. طرد شدن یکی از قوی ترین اشکال تنبیه روانی است و می تواند فوق العاده آسیب زا باشد.این احساس به حاشیه رفتن و نبودن بخشی از خانواده می تواند دلخراش باشد.

نشانه های نفرت خانواده همسر

شما را لایق همسرتان نمی دانند

اگر خانواده همسرتان همیشه از حسن های پسرشان تعریف کرده، تنها با او تماس می گیرند، احساس مالکیت دارند و به طور کلی با رفتار خود طوری نشان می دهند که شما لایق پسرشان نیستید، بدان معناست که از شما خیلی خوششان نمی آید. ناتوانی خانواده همسرتان در رها کردن و پذیرش شخص جدید سبب بروز این رفتار می شود،این نوع رفتار می تواند باعث شود که در رابطه خود احساس غریبی کنید.

به مرزهای شما تجاوز می کنند

نشانه های نفرت خانواده همسر، اگر خانواده شوهرتان شما را دوست داشته باشند، مطمئنا به خواسته هایتان احترام می گذارند و به مرزهای شخصی تان تجاوز نخواهند کرد، در غیر اینصورت خانواده همسرتان زیاد از شما خوششان نمی آید. عدم رعایت احترام، دخالت در امور تربیتی، دخالت در زندگی مشترک پس از هر اختلاف، بحث در مورد موضاعات ممنوعه، بدگویی از خانواده، سرزده آمدن به خانه تان و… می تواند نشانه ای از تحقیر باشد.

بیشتر بخوانید: نحوه برخورد با دخالت مادر شوهر در تربیت فرزند

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − سه =

دکمه بازگشت به بالا