;
آرایش و زیباییدنیای مد

ست کردن رنگ رژ لب با رنگ پوست: درخشش بیشتر لب ها با ست کردن رنگ رژ لب و رنگ پوست

ست کردن رنگ رژ لب با رنگ پوست: استفاده از رژ لب یکی از مهم ترین بخش آرایش است. زیرا زیبایی و درخشش بی نظیری به چهره می دهد. به خصوص اگر رنگ رژ لب را با رنگ پوست ست کنید. البته ست کردن رژ لب با رنگ پوست اصول خاصی دارد. در واقع یکی از جنبه های مهم آرایش به خوبی رژ لب زدن و انتخاب رنگ رژ لب مناسب که مطابق با تن پوست فرد است. در مطلب امروز دنیای مد ما می خواهیم به شما نشان دهیم به چه چیزی در انتخاب رنگ رژ بیشتر توجه کنید تا چهره شما را زیبا تر و جذاب تر نشان دهد.

بیشتر بخوانید: ماندگاری رژلب در طول روز: ۹ ترفند ساده و جالب برای ماندگاری رژ لب از صبح تا شب!

اصول هماهنگ کردن رنگ پوست و رنگ رژ لب چیست؟

به طور کلی، چهار دسته اصلی تن رنگ پوست وجود دارد:

تشخیص رنگ پایه پوست

ست کردن رنگ رژ لب با رنگ پوست, برای پیدا کردن رژ لب مناسب پوست تان، تشخیص رنگ زمینه ی پوست، ضروری است. پوست تمام افراد، رنگ زمینه ی مخصوص به خود را دارد؛ بعضی ها زرد و گرم، بعضی صورتی و سرد و تعدادی نیز مابین این دو و خنثی هستند.

شناختن این طبقه ی رنگی به شما کمک زیادی می کند تا لوازم آرایش مناسب خود را به راحتی پیدا کنید. با نگاه کردن به رگ های داخل مچ دست تان می توانید طیف رنگی پوست خود و گرم، سرد یا خنثی بودن آن را تشخیص دهید. آبی یا بنفش بودن رگ ها نشانه ی سرد بودن ته رنگ پوست شما و رگ های سبز، نشان دهنده ی گرم بودن آن است.

شاید بپسندید: ترفندهای آرایشی جوان کننده: با این ۱۲ ترفند خانم های سن بالا ۲۰ سال از سن تان کم کنید!

ست کردن رنگ رژ لب با رنگ پوست

شاید بپسندید: ماندگاری بالای بوی عطر: چگونه عطر بزنیم تا بوش ماندگار بشه؟ + ۱۰ ترفند جالب

ست کردن رنگ رژ لب با رنگ پوست, اگر نمی توانید تشخیص بدهید که رگ های شما آبی یا سبز هستند، احتمالا در طبقه رنگ خنثی قرار گرفته و هردو رنگ گرم و سرد برای شما مناسبند. خانم هایی با پوست زیتونی معمولا ته رنگ خنثی دارند.

همچنین می توانید با توجه به چگونگی سوختن و برنزه شدن پوست، ته رنگ آن را تشخیص دهید. به نظر می رسد پوست های گرم دارای ملانین بیشتری بوده و آسان تر برنزه می شوند در صورتی که پوست های سرد به سختی برنزه شده و یا پروسه ی برنزه شدن برای آن ها اتفاق نمی افتد.

راه دیگر تشخیص، این است که ببینید جواهرات طلایی بیشتر به شما می آید یا جواهرات نقره ای. اگر پوست شما گرم باشد، جواهرات و اکسسوری های زنانه طلایی رنگ بیشتر به شما می آید و اگر رنگ چهره ی شما سرد است، جواهرات نقره ای مناسب تر است. به رنگ های خنثی نیز هر دو رنگ جواهر می آید.

شاید بپسندید: خواص روشور برای سلامت و زیبایی پوست که از آن بی خبر بودید!

چه رنگ رژ به پوست سفید و خیلی روشن میاد؟

ست کردن رنگ رژ لب با رنگ پوست, رنگ های روشن بهترین انتخاب هستند. صورتی روشن، قهوه ای کمرنگ و هلویی روشن مناسب پوست سفید است.

احتمالاً بپسندید: آرایش چشم پف دار و پلک افتاده: ۹ ترفند حیرت انگیز آرایشگرها برای آرایش پلک افتاده!

ست کردن رنگ رژ لب با رنگ پوست

چه رنگ رژ به پوست متوسط میاد؟

برای رنگ های متوسط پوست، رنگ هایی مانند رنگ قرمز و رنگ های پودری باتوناژ نارنجی و هلویی بهتر است.

چه رنگ رژ به پوست گندمی و سبزه میاد؟

ست کردن رنگ رژ لب با رنگ پوست, رژ مناسب برای پوست گندمی و سبزه، رنگ های قرمز مایل به زرد عمیق صورتی و تیره است. دقت کنید رنگ رژ خیلی هم تیره نشود چون شما را بیمار نشان خواهد داد.

احتمالاً بپسندید: پیر به نظر رسیدن: ۸ عادتی که شما را پیر تر از سن واقعی تان نشان می دهد

ست کردن رنگ رژ لب با رنگ پوست

چه رنگ رژ به پوست تیره میاد؟

ست کردن رنگ رژ لب با رنگ پوست, برای پوست تیره، رژهای تیره مانند قرمز تیره، شکلاتی قهوه ای و صورتی تیره ای عالی هستند. اگر رنگ رژ را خیلی روشن تر از پوست خود را انتخاب کنید، شما یتیپی غیر معمول و پلاستیکی خواهید داشت که اصلاً قشنگ نیست.

بیشتر بخوانید: رژ لب مناسب مهمانی شبانه: در شب یلدا به دیدن عشقت می ری، این ۱۰ رنگ محشره!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا