;
تفریح و سرگرمی

با شناسایی پلنگ برفی دراین منظر کوهستانی، ثابت کن که چشات مثل عقاب تیزه!

آزمون بینایی پلنگ برفی کوهستان: در مطلب امروز تصاویر زیبایی از استتار حیوانات را برای شما به اشتراک گذاشته ایم. در این تصاویر شما شاهد حضور پلنگ برفی کوهستان هستید. این عکس‌های باورنکردنی در کوه‌های شمال هند گرفته شده است. شما در این عکس ها متوجه توانایی عجیب پلنگ برفی در استتار می شوید. این که چگونه به آسانی در زیستگاه طبیعی خود با محیط اطرافش خود را ترکیب می کند.

همین مسئله سبب شده تا برخی افراد از این تصاویر در کنار زیبایی های طبیعی آن برای تفریح و سرگرمی نیز استفاده کنند. عکاس این تصویر از دوستان خود خواست تا پلنگ برفی را در تصویر شناسایی کنند. در آزمون بینایی پلنگ برفی کوهستان شما باید بتوانید در عرض 10 ثانیه این پلنگ را شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون بینایی پلنگ برفی کوهستان همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان: کدوم بچه‌ است که وقتی به مادرش می‌رسه ناپدید می‌شه!؟

آزمون بینایی پلنگ برفی کوهستان

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 1دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

به گزارش دیلی میل، عکاس استرالیایی، بابی جو ویال، سه روز یک پلنگ برفی نر پیر را در پارک ملی کوهستانی کیبر در هند ردیابی کرد. پلنگ به دلیل توانایی ظاهراً فوق طبیعی خود در ناپدید شدن در محیط اطراف، نام مستعار “گربه روح” را به خود اختصاص داده است. ویال، 37 ساله، یکی از کارگردانان دوما سافاریس، چندین بار در طول سفر، شناسایی گربه را از دست داد.

اما در نهایت تصاویر بسیار خوبی از پلنگ برفی را ثبت کرد. در این تصاویر پلنگ های برفی به خوبی قابل شناسایی نیستند و تنها یک چشم تیزبین می تواند در زمان بسیار کم آنها را در تصویر شناسایی کند. ویال این عکس را فیس بوک منتشر کرد و از دوستان خود خواست پلنگ برفی را شناسایی کنند. او برای سخت تر شدن کار، زمان 10 ثانیه را برای حل این معمای تصویری تعیین کرد. اگر آماده هستید، شما نیز تصویر را ببینید.  امیدوارم خیلی زود پلنگ برفی را در آزمون بینایی پلنگ برفی کوهستان شناسایی کنید.

شاید بپسندید: داستان حرف حق را باید زیر لحاف گفت!

آزمون بینایی پلنگ برفی کوهستان

شاید بپسندید: اگه نابغه ریاضی هستی، این چالش ریاضی را در کمتر از 10 ثانیه حل کنید؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: آدم گوشه گیر و منزوی هستی یا اجتماعی و فعال!؟ یه گیتار را انتخاب کن تا بهت بگم!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان کف گیرش به ته دیگ خورده، حکایتی زیبا و دلنشین از ادبیات فاخر زبان فارسی!

پاسخ آزمون بینایی پلنگ برفی کوهستان

پلنگ برفی با تنها حدود 4000 تا 6500 نمونه در حیات وحش، نمونه یک حیوان بسیار نادر در نظر گرفته می شود. دیدن یک پلنگ در منطقه کیبر هند حتی نادرتر است، زیرا تنها 30 پلنگ از این دست در منطقه وجود دارند. پلنگ کوهستان یا پلنگ برفی (نام علمی: Panthera uncia) یک گونه از گربه‌های بزرگ است که در کوه‌های مرتفع آسیای مرکزی و جنوب آسیا زندگی می‌کند. بر اساس فهرست سرخ گونه‌های در معرض خطر، این جانور، یک گونه آسیب‌پذیر است. تخمین زده می‌شود که کمتر از ۱۰/۰۰۰ پلنگ برفی بالغ در دنیا باقی مانده‌است و تعداد آن‌ها به‌دلایلی از جمله شکار و نابودی زیستگاه، رو به کاهش است.

در عکس‌های ویال، پلنگ برفی در برابر پس‌زمینه‌ای خالدار از صخره‌های سنگی، برس دلچسب و برف تقریباً نامرئی است. منظره بدون حیوان به نظر می رسد. اما اگر خوب نگاه کنید، پلنگ برفی را در تصویر آزمون بینایی پلنگ برفی کوهستان می بینید.

شاید بپسندید: اشتباه تصویر قرار عاشقانه در چیست!؟ | فقط نابغه ها متوجه میشن!

.

.

.

.

شاید بپسندید:یکی از مسیرها را انتخاب کن تا بعدش بهت بگم ویژگی اصلی اخلاقی‌ات چیه!؟

 

 

 

 

.

شاید بپسندید: حکایت جالب و طنز دو دیوانه!

اگر توانسته باشید که پلنگ برفی را در آزمون بینایی پلنگ برفی کوهستان شناسایی کنید شما یک فرد تیزبین هستید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: آیا سطحی نگر هستی؟ هم خودت و هم اطرافیانت را تست کن!

پاسخ آزمون بینایی پلنگ برفی کوهستان

احتمالاً بپسندید:(ویدیو)تهیه خوراک مخصوص ژاپنی یا موچی که بدلیل چسبندگی زیاد باعث خفگی و مرگ سالمندان می شود!

امیدوارم از آزمون بینایی پلنگ برفی کوهستان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اگر به این سوال هوش تصویری پاسخ دهید، ضریب هوشی ات بالای 120 هست!

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل مرغ همسایه غاز است!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: فقط افراد با تمرکز بالا می توانند 7 حیوان مخفی را در تصویر این کوهنورد پیدا کنند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: فقط یه نابغه که چشاش مثل عقابه تو یه نگاه عدد 311 را بین اعداد 811 پیدا می کنه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل اول چاه را بکن بعد مناره را بدزد!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل افسار شتر بر دم خر بستن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل آش نخورده و دهان و سخته!

 

 

شاید بپسندید

:داستان راه و بیراه، سرگذشت رفیق حسود و خیانتکار!

رفتی هند حواست باشه پولکی نخوری! میخوای بدونی چرا، این ویدیو رو ببین!

اگه شیری که خودش رو میان علفزار پنهون کرده شناسایی کنی، چشات مثل عقابه!

با دلیل بگو بیمار باندپیچی شده زنه یا مرد!؟| فقط باهوشا متوجه میشن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا